Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når han sendte melding på om jeg var på vei så svarte jeg med en gang og hvor langt jeg var på vei.

Han svarte nettopp (står over innlegget ditt) og han virker oppriktig lei seg. Svarte med en gang jeg sendte meldingen og svarte igjen med en gang etter at jeg tok meg god tid til å svare på unnskyldningen hans. Det virker i alle fall som om han tar det seriøst for han er aldri så flink til å svare så raskt på meldinger

ts

Anonymkode: 8678b...365

Han ble vel redd for at han ikke skulle få seg noe.

Anonymkode: c7c46...e9e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han ble vel redd for at han ikke skulle få seg noe.

Anonymkode: c7c46...e9e

Vet ikke jeg. Jeg godtar unnskyldningen, men er ikke helt ferdig med dette da det fortsatt er ting jeg føler er feil (deriblant Tinder profilen for bekreftelse). Når jeg ser han til uka får jeg ta en veldig direkte prat angående dette og stille noen krav. Da får jeg se hvor han stiller seg og hvor jeg har ham. Kort fortalt så er jeg fremdeles pottesur, men jeg skal i det minste se hvordan unnskyldningen utarter seg ansikt-til-ansikt 

ts 

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når han sendte melding på om jeg var på vei så svarte jeg med en gang og hvor langt jeg var på vei.

Han svarte nettopp (står over innlegget ditt) og han virker oppriktig lei seg. Svarte med en gang jeg sendte meldingen og svarte igjen med en gang etter at jeg tok meg god tid til å svare på unnskyldningen hans. Det virker i alle fall som om han tar det seriøst for han er aldri så flink til å svare så raskt på meldinger

ts

Anonymkode: 8678b...365

Det kan ha skjedd en glipp - og sånt må ikke skje igjen. Det må du ikke finne deg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi hadde en avtale om at jeg skulle komme til ham kl 18:00. Jeg kom 18.00, ringte på for at han skulle slippe meg inn, ikke noe svar. Ventet litt. Ringte på igjen. Ikke noe svar. Sendte ham en melding. Ikke noe svar. Etter 10 minutter så prøvde jeg å ringe på igjen, da åpnet han opp. Når jeg kom opp så nevnte han noe med at han ville bli ferdig med å fikse badet først (jeg husker ikke helt nøyaktig) før han slapp meg inn. Mobilen hans var også på badet og spilte musikk. 

Jeg dro en kobling til at jeg i går stod ute på gata og forsøkte å kontakte ham, og jeg vet at han tidligere har "ignorert" meg i 10 minutter vel vitende om at jeg har ringt på og sendt meldinger. Da er altså teorien om at han vel vitende ignorerte meldingene mine i går ikke er så veldig far fetched 

ts

Anonymkode: 8678b...365

«Fikse noe på badet»?

Asså, med mindre han hadde et illebefinnende og ble i dårlig form høres dette veldig snålt ut 😅

Men er du HELT sikker på at han ikke plutselig måtte type på do og ikke ville si noe TMI til deg? Det ville jeg spurt om før jeg bare dumpet fyren.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da har han svart

Han skjønner at jeg føler hva jeg føler og innrømmet at han ikke fulgte godt nok med siden de spilte et spill og han glemte å se på mobilen. Han trodde heller ikke at jeg ringte på og angrer på at han ikke fortalte meg hvilket nummer han skulle ringe på (jeg fant dog ut av dette selv, men ingen åpnet). Han sier flere ganger at han er kjempe lei seg og hadde veldig lyst til at jeg skulle komme og hadde håpet på at vi kunne spise middag sammen i dag så han kunne unnskyldt seg ordentlig

Det virker veldig oppriktig, men jeg synes fremdeles at det er rart at jeg ikke fikk kontaktet ham eller noe kontakt da jeg ringte på dørklokka

ts 

Anonymkode: 8678b...365

Når han sier flere ganger at han er veldig lei seg så snakker han nok sant.

Mulig alle andre her tolker det i din retning, men jeg tenker og at det KAN være du bør spørre hva den «ikke gidde å åpne på 10 min» greia egentlig var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å si snille ting selv om man ikke mener det. Du må se på handlingene hans.

Det han har gjort tidligere,  så hva som skjedde i går kveld og hans forsøk på i dag "sorry for i går,.." hvor han tok lett på det og håpet på å kommr unna. 

Slike menn er veldig flinke til å si de rette tingene og gi deg det (minimum) du trenger når du trekker deg unna, for å ikke miste deg. Men når de har deg rundt lillefingeren igjen så er det rett tilbake til samme spor.

Dere er ikke i et forhold en gang, selv om det har gått 3 måneder med dating og han kjente deg fra før. 

Anonymkode: 3957b...738

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..nå har du ham i modus Ts, og kan gjøre forandringene du ønsker. Dette er riktig tidspunkt for å si; kanskje jeg føler meg usikker på hensiktene dine, når du oppfører deg på denne måten, fordi vi ikke har et avklart forhold? Jeg ønsker å avklare forholdet vårt, og ønsker ikke å bruke mer tid og krefter på dette, dersom forholdet bare er et løst bekjentskap for deg. Jeg ønsker å være i et fast og seriøst forhold. 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 0e77c...947

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte deg på side 1, og skal innrømme at jeg ikke har lest alle sidene som er imellom. Etter det du skriver nå på slutten, er det likevel noe som slår meg. Du har forfattet, og sendt (?) en melding der du sier at du er skuffet. Og så sendte du den ikke med en gang fordi du måtte samle mot først? Altså, det er ikke du som skal være ille berørt og usikker på det du skriver her! Stå på for deg selv og still krav hvis du fortsatt ønsker å finne ut om dette forholdet er liv laga. Enten tar han hintet og det ordner seg, eller så ønsker du faktisk ikke et forhold med denne mannen! Jeg lover! 

Anonymkode: c73e9...931

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg svarte deg på side 1, og skal innrømme at jeg ikke har lest alle sidene som er imellom. Etter det du skriver nå på slutten, er det likevel noe som slår meg. Du har forfattet, og sendt (?) en melding der du sier at du er skuffet. Og så sendte du den ikke med en gang fordi du måtte samle mot først? Altså, det er ikke du som skal være ille berørt og usikker på det du skriver her! Stå på for deg selv og still krav hvis du fortsatt ønsker å finne ut om dette forholdet er liv laga. Enten tar han hintet og det ordner seg, eller så ønsker du faktisk ikke et forhold med denne mannen! Jeg lover! 

Anonymkode: c73e9...931

Jeg har ikke til vane å være direkte over melding, så det er noe jeg aldri har gjort før og det tok litt til å samle til meg motet :) Nå derimot føler jeg at jeg kan stille krav og få svar på ting, men jeg tror at jeg tar den samtalen neste gang jeg ser ham ansikt-til-ansikt. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten dårlig stil å ligge over neste gang jeg ser ham, eller bør jeg være fast bestemt på å kun være der et par timer for å få oppklart ting og så dra hjem til meg selv?

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt som at han tulla med deg? Høres ut som en useriøs fyr, jeg hadde ikke gått videre med denne relasjonen. Hadde han virkelig likt deg, hadde han for det første møtt deg på veien og ihvertfall tatt telefonen eller ringt selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det forresten dårlig stil å ligge over neste gang jeg ser ham, eller bør jeg være fast bestemt på å kun være der et par timer for å få oppklart ting og så dra hjem til meg selv?

ts

Anonymkode: 8678b...365

Jeg tror du må se helheten. Hvordan han oppfører seg når dere møtes. Synes det var veldig rart at det er mulig å la deg stå utenfor uten å åpne, når han visste at du var rett rundt hjørnet. Men kanskje unnskyldningen virker innafor, det må nesten du avgjøre. 

Jeg ville nok ventet med sex til jeg var helt sikker på at han er til å stole på. 

Anonymkode: 2176a...df0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hulderen said:

Du er for lite skarp og tydelig i meldingen din. Legg på mer.

«Jeg føler meg skikkelig dårlig behandlet av deg. Du fikk meg til å gå en halvtime hver vei gjennom et ubehagelig område i mørket, der jeg til og md opplevde å få ropt dritt etter meg. Og så lot du være å slippe meg inn, selv om jeg både ringte på, banket på døren og sendte deg meldinger. Dette godtar jeg bare ikke. Du må komme opp md en mye bedre forklaring og unskyldning enn «sorry for i går» hvis jeg skal gidde å fortsette med deg. Jeg føler meg skikkelig nedprioritert og ble rett og slett veldig såret og lei meg.»

Nei nei nei... Snakk om å sette seg selv i en sårbar offer-rolle med en slik melding. Han fikk henne ikke til å gå gjennom et ubehagelig område, det valgte hun helt selv da hun takket ja til å komme. Det kan ikke han stå til ansvar for.

Hadde heller svart noe ala: Jeg har null problem med å forstå om du ble revet med og ville fortsette kvelden med kompisene dine. Men det hadde spart oss begge mye tid og styr dersom du bare hadde sagt det som det var og ikke hadde invitert meg bort for å lette på samvittigheten din. Da kunne jeg også lagt andre planer en lørdagskveld. Det å invitere noen med på en fest for å så ikke låse opp er temmelig shitty gjort, ikke minst det å "glemme" det en liten halvtime senere. Og jeg er litt i tvil om jeg har lyst til å fortsette da jeg raskt mister interessen for noen som ikke er ærlige eller respekterer meg eller tiden min.  Om du/dere ikke ønsker besøk så ikke inviter. Simple as that.

Anonymkode: a44ca...ad0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (18 minutter siden):

Virker litt som at han tulla med deg? Høres ut som en useriøs fyr, jeg hadde ikke gått videre med denne relasjonen. Hadde han virkelig likt deg, hadde han for det første møtt deg på veien og ihvertfall tatt telefonen eller ringt selv.

Ser ikke for meg at han tuller på den måten, for han er en rimelig seriøs type. Jeg hadde 30+ min reisevei til adressen og de hadde sånn 10 og var i utgangspunktet i motsatt retning av meg, så det er forståelig at han ikke foreslo å møte meg heller. Han burde ha tatt telefonen, ringt meg, sendt med melding, eller i alle fall svart på meldingene. Det var ikke ok at han glemte meg ut på den måten selv om alkohol var innblandet, men han unnskyldte seg ordentlig for det og det virket oppriktig. Jeg forventer at han er litt på tilbudssiden når vi skal møtes en gang til uka og jeg kommer til å fortsette samtalen med diverse krav jeg har, og så får vi se hvor dette går

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det forresten dårlig stil å ligge over neste gang jeg ser ham, eller bør jeg være fast bestemt på å kun være der et par timer for å få oppklart ting og så dra hjem til meg selv?

ts

Anonymkode: 8678b...365

For min del hadde det ikke vært et spørsmål en gang.. Å overnatte hadde vært fullstendig utelukket før han viste endring og beklagelse med handlinger, ikke bare ord. 

Minimal effort er det han gir deg. Forelskelse kan få oss til å godta mer enn vi burde, men her synes jeg virkelig du må ta et steg tilbake og vente til han viser deg at han er seriøs og eventuelt ønsker å være seriøs med deg. Å date i tre måneder uten å være kjærester når man kjenner hverandre fra før er for dårlig synes jeg. Føles som om han holder deg litt på gress og at han ikke er interessert nok. (Som andre har nevnt; enhver mann er vill etter en dame, klarer ikke å "glemme" at hun er på vei og skal komme dit. Uansett hvor mange drinker og spill som er involvert. 

Da jeg endelig lærte meg den leksa, klarte jeg å finne drømmemannen som gikk over vann og fjell for å få treffe meg kun for et par timer. Første situasjonen vi hadde hvor jeg ble såret av noe, reiste han i to timer for å komme med blomster og frokost klokka 6 på morgen, for å unnskylde seg og prate ut før jeg skulle på jobb.

Tenk selv gjennom hvordan du ville gjort opp for deg om situasjonen var omvendt - jeg regner med du ville gjort ting veldig annerledes enn han. Han viser deg hvor hans verdier er, og du er ikke hans prioritet. Kanskje kan du bli det en gang i fremtiden, men det hadde jeg ikke gidder å bruke tid på med de tidligere respektløse tegnene han allerede har vist deg.

Og på Tinder mens han dater kun for "bekreftelse"? Ja.. Særlig.

Anonymkode: 42f81...6c4

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du er sur, er du ikke sint? Jeg mener, du ble redd, du var alene ute i en mørk gate og du trengte at han åpnet opp for du du var redd.

Det er litt større en at du er sur. Ikke vær snill pike med han men vær litt sint. Jeg vet at gutter på 25 kan være teite når de drikker, og det kan jo være han mener det oppriktig når han sier han er lei seg, men det er ikke sikkert han forstår hele pakka. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (2 minutter siden):

Du sier du er sur, er du ikke sint? Jeg mener, du ble redd, du var alene ute i en mørk gate og du trengte at han åpnet opp for du du var redd.

Det er litt større en at du er sur. Ikke vær snill pike med han men vær litt sint. Jeg vet at gutter på 25 kan være teite når de drikker, og det kan jo være han mener det oppriktig når han sier han er lei seg, men det er ikke sikkert han forstår hele pakka. 

Joda, jeg er sur/sint/andre synonymer 

Han er oppriktig lei seg for dette og jeg skal bestemt forklare han resten av "pakka" neste gang jeg ser ham 👍 Mye lettere nå som jeg først er i gang

ts

Anonymkode: 8678b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke unskyld han...han visste godt hva han gjorde! Så han satt på do i 1 time og glemte at han hadde invitert over dama si?

TS, det finnes så mye bedre menn der ute..en mann som kommer til å elske deg, sette deg først og respekterer deg. Ser også at du skriver at dere har datet i 3 måneder og egentlig ikke er et i forhold. Denne karen er en guttevalp, ikke en mann. Han er dog flink til å manipulere og er sikkert veldig sjarnerende, men jeg kan love deg at dette ikke er mannen som kommer til å gjøre deg lykkelig.

Jeg surret meg borti samme tull da jeg var på din alder, men da jeg møtte mannen min føltes alt rett fra første stund. Det var ingen spill eller usikkerhet, han sa sine intensjoner og hva han lettte etter. Alt var bare enkelt og føltes trygt og godt fra første stund. Vi datet ikke i evigheter før vi definerte oss som kjærester, han var stolt av å være med meg og ville være med meg - og jeg det samme.

Jeg er 28 år nå, så er ikke slik at jeg ikke forstår dagens dating. 

Så TS gjør den fremtidige deg en stor tjeneste å fjern denne personen fra ditt liv, det kommer til å gjøre veldig vondt nå, men jeg kan garantere deg at om du blir så har du det ikke godt med deg selv før det til slutt blir slutt (som det kommer til å bli, enten når han dropper deg, eller når du ikke klarer det mer...)

Anonymkode: 3957b...738

Dette! Har vært singel i 3 år, gått rundt lei meg og følt meg utnyttet og manipulert av menn som har en fot inne og en ute, hva vil han og hva skjer. Nå har jeg møtt en som er klar på hva han ønsker, og som ikke lar meg lure og som ikke gjør meg usikker. Angrer på å ha kastet bort tid på alle de drittsekkene som fyren til ts. Ting bør føles trygt og enkelt ut i datingen, hvis ikke er det noe som er feil (for den ene parten, som sannsynligvis går på akkord med seg selv)

Anonymkode: 28c21...d0b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig han bare surra altså, og ikke trodde du skulle komme så kjapt siden det var litt reisevei. Ville møtt han og snakket ut. 

Anonymkode: e766a...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Da har han svart

Han skjønner at jeg føler hva jeg føler og innrømmet at han ikke fulgte godt nok med siden de spilte et spill og han glemte å se på mobilen. Han trodde heller ikke at jeg ringte på og angrer på at han ikke fortalte meg hvilket nummer han skulle ringe på (jeg fant dog ut av dette selv, men ingen åpnet). Han sier flere ganger at han er kjempe lei seg og hadde veldig lyst til at jeg skulle komme og hadde håpet på at vi kunne spise middag sammen i dag så han kunne unnskyldt seg ordentlig

Det virker veldig oppriktig, men jeg synes fremdeles at det er rart at jeg ikke fikk kontaktet ham eller noe kontakt da jeg ringte på dørklokka

ts 

Anonymkode: 8678b...365

Kjære Ts, beklager virkelig å si deg dette, men tenker du bør lytte til magefølelsen. Hvis du går videre med denne mannen vil du bli såret og skuffet mange ganger, noe du dessverre vet godt selv også. 

Du fant selv ut nummeret på ringeklokka og du vet at det ikke var noen der. Mulig vennene var der, men ikke daten din. Han oppga en troverdig grunn til at han ikke kunne møte deg og er samtidig smart nok til å holde deg varm mens han selv sjekker ut andre muligheter. Det er ikke greit at han er på Tinder mens dere dater. Det er selvsagt heller ikke greit at han løy for deg i.f.t. i gårsdagen. Spar deg selv for mange kjiiipe opplevelser og gå videre. Du er altfor god for denne idioten. Han tar deg for gitt og konfliktsky som du er slipper han å stå til ansvar for noe. Han respekterer deg ikke og han vil aldri gjøre det heller. Ha litt selvrespekt og avslutt dette. Godt mulig han da får sjokk og plutselig innser hva han går glipp av, men vit at eventuell anger fort vil gå over igjen dersom du da tar han tilbake. Gå videre og finn deg noen bedre fodi du fortjener det. Se deg aldri tilbake - det er virkelig ikke dit du skal!!!

LYKKE TIL fra en som kjenner så altfor godt igjen 😉 

Anonymkode: 4bf48...b48

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest alle sidene.

Jeg hadde ikke giddet å tatt noe mer initiativ til noe mer, før han hadde gjort det. Jeg har også vært i situasjoner hvor jeg har blitt invitert til en fest med kompiser, men da har personen selvsagt åpent døren når jeg kom, eller kommet meg i møte. Derfor hadde jeg ikke godtatt sånn drittoppførsel som han fyren din driver med TS.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...