Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde vært fristet til å takke ja til middagsinvitasjon, for så å ikke dukke opp. Med unnskyldningen «jeg glemte det, sorry». 

Anonymkode: a9c80...d64

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fnuggolina
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han ditchet meg ikke, men jeg måtte vente 10 minutter utenfor på gata i uvitenhet fordi han var på badet (mest sannsynligvis på do ellerno) uten å gi beskjed. Så teorien om at han rett og slett var for feig til å si ifra i går kveld virker ikke helt fjern. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Denne forstod jeg ikke.....

Du reagerer på at han var i 10 minutter på badet?

Jeg sliter litt med å finne ut her om han faktisk ER en kjip fyr, for at du reagerer på dette virker ekstremt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde vært fristet til å takke ja til middagsinvitasjon, for så å ikke dukke opp. Med unnskyldningen «jeg glemte det, sorry». 

Anonymkode: a9c80...d64

Skal ikke ned til det nivået der ned, men jeg kommer nok ikke til å møte ham i dag uansett :)

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnuggolina skrev (1 minutt siden):

Denne forstod jeg ikke.....

Du reagerer på at han var i 10 minutter på badet?

Jeg sliter litt med å finne ut her om han faktisk ER en kjip fyr, for at du reagerer på dette virker ekstremt? 

Vi hadde en avtale om at jeg skulle komme til ham kl 18:00. Jeg kom 18.00, ringte på for at han skulle slippe meg inn, ikke noe svar. Ventet litt. Ringte på igjen. Ikke noe svar. Sendte ham en melding. Ikke noe svar. Etter 10 minutter så prøvde jeg å ringe på igjen, da åpnet han opp. Når jeg kom opp så nevnte han noe med at han ville bli ferdig med å fikse badet først (jeg husker ikke helt nøyaktig) før han slapp meg inn. Mobilen hans var også på badet og spilte musikk. 

Jeg dro en kobling til at jeg i går stod ute på gata og forsøkte å kontakte ham, og jeg vet at han tidligere har "ignorert" meg i 10 minutter vel vitende om at jeg har ringt på og sendt meldinger. Da er altså teorien om at han vel vitende ignorerte meldingene mine i går ikke er så veldig far fetched 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du er mer interessert enn ham. Hvorfor er dere ikke i forhold når dere har datet i 3 mnd og kjent hverandre lenge før det? Ser ikke ut som du er øverst på prioriteringslisten. Jeg er ikke så tilhenger av visdomsord, men leste en gang noe sånt som: hvis han lar deg gå til sengs uten å la deg vite hvor du har ham, så er han ikke noe å samle på.

En ting er hvis det var en misforståelse helt i begynnelsen, men etter tre mnd.. nei.

Vil ikke at du skal gå i fellen med å være den som gir mest og tilgir, bare fordi han er kjekk og du er forelsket. 

Anonymkode: 0b18f...4d1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det virker som du er mer interessert enn ham. Hvorfor er dere ikke i forhold når dere har datet i 3 mnd og kjent hverandre lenge før det? Ser ikke ut som du er øverst på prioriteringslisten. Jeg er ikke så tilhenger av visdomsord, men leste en gang noe sånt som: hvis han lar deg gå til sengs uten å la deg vite hvor du har ham, så er han ikke noe å samle på.

En ting er hvis det var en misforståelse helt i begynnelsen, men etter tre mnd.. nei.

Vil ikke at du skal gå i fellen med å være den som gir mest og tilgir, bare fordi han er kjekk og du er forelsket. 

Anonymkode: 0b18f...4d1

Ja, jo jeg er enig i at ting er på overtid og jeg har stilt altfor få krav og ikke laget noen grenser for meg selv. Jeg skal få ordnet opp i dette og de hvordan han tar det, men hvordan høres dette ut for å få i gang samtalen?

"Jeg føler at jeg ikke stoler helt på unnskyldningen om at du ikke så meldingene for du visste at jeg var på vei. Det virker som om du prøvde å være hyggelig og inviterte meg med, men egentlig ikke regnet med at jeg faktisk kom. Kanskje noe mer gøy eller spennende dukket opp, men jeg føler meg uansett dårlig behandlet, lei meg, og at du skylder meg en bedre unnskyldning enn «sorry for i går» når jeg bruker over en time av kvelden min og ikke blir sluppet inn eller får kontant med deg. Hva holdt du på med da jeg stod utenfor og ventet? At du ikke så meldingene var nokså sløvt"

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jo jeg er enig i at ting er på overtid og jeg har stilt altfor få krav og ikke laget noen grenser for meg selv. Jeg skal få ordnet opp i dette og de hvordan han tar det, men hvordan høres dette ut for å få i gang samtalen?

"Jeg føler at jeg ikke stoler helt på unnskyldningen om at du ikke så meldingene for du visste at jeg var på vei. Det virker som om du prøvde å være hyggelig og inviterte meg med, men egentlig ikke regnet med at jeg faktisk kom. Kanskje noe mer gøy eller spennende dukket opp, men jeg føler meg uansett dårlig behandlet, lei meg, og at du skylder meg en bedre unnskyldning enn «sorry for i går» når jeg bruker over en time av kvelden min og ikke blir sluppet inn eller får kontant med deg. Hva holdt du på med da jeg stod utenfor og ventet? At du ikke så meldingene var nokså sløvt"

ts

Anonymkode: 8678b...365

Jeg synes faktisk det er flere ord enn nødvendig. Og den siste setningen gjør at det høres mer ut som en bagatell enn en respektløs hendelse. Den siste setningen setter seg mest fast i hodet når man leser, så denne bør virkelig vise hva du mener om situasjonen. Om jeg var deg, hadde jeg avsluttet meldingen med at du rett og slett ikke vet om det er noe vits i å fortsette relasjonen.

Anonymkode: 42f81...6c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren i helvete!!!!!! Skriv ordentlig stygge sinnameldinger og avslutt kontakt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jo jeg er enig i at ting er på overtid og jeg har stilt altfor få krav og ikke laget noen grenser for meg selv. Jeg skal få ordnet opp i dette og de hvordan han tar det, men hvordan høres dette ut for å få i gang samtalen?

"Jeg føler at jeg ikke stoler helt på unnskyldningen om at du ikke så meldingene for du visste at jeg var på vei. Det virker som om du prøvde å være hyggelig og inviterte meg med, men egentlig ikke regnet med at jeg faktisk kom. Kanskje noe mer gøy eller spennende dukket opp, men jeg føler meg uansett dårlig behandlet, lei meg, og at du skylder meg en bedre unnskyldning enn «sorry for i går» når jeg bruker over en time av kvelden min og ikke blir sluppet inn eller får kontant med deg. Hva holdt du på med da jeg stod utenfor og ventet? At du ikke så meldingene var nokså sløvt"

ts

Anonymkode: 8678b...365

Du er for lite skarp og tydelig i meldingen din. Legg på mer.

«Jeg føler meg skikkelig dårlig behandlet av deg. Du fikk meg til å gå en halvtime hver vei gjennom et ubehagelig område i mørket, der jeg til og md opplevde å få ropt dritt etter meg. Og så lot du være å slippe meg inn, selv om jeg både ringte på, banket på døren og sendte deg meldinger. Dette godtar jeg bare ikke. Du må komme opp md en mye bedre forklaring og unskyldning enn «sorry for i går» hvis jeg skal gidde å fortsette med deg. Jeg føler meg skikkelig nedprioritert og ble rett og slett veldig såret og lei meg.»

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (17 minutter siden):

Du er for lite skarp og tydelig i meldingen din. Legg på mer.

«Jeg føler meg skikkelig dårlig behandlet av deg. Du fikk meg til å gå en halvtime hver vei gjennom et ubehagelig område i mørket, der jeg til og md opplevde å få ropt dritt etter meg. Og så lot du være å slippe meg inn, selv om jeg både ringte på, banket på døren og sendte deg meldinger. Dette godtar jeg bare ikke. Du må komme opp md en mye bedre forklaring og unskyldning enn «sorry for i går» hvis jeg skal gidde å fortsette med deg. Jeg føler meg skikkelig nedprioritert og ble rett og slett veldig såret og lei meg.»

Jeg er veldig lite skarp muntlig, så jeg går nok med en versjon av teksten min for å få det til å høres naturlig ut :)

ts

Anonymkode: 8678b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er veldig lite skarp muntlig, så jeg går nok med en versjon av teksten min for å få det til å høres naturlig ut :)

ts

Anonymkode: 8678b...365

Husk at en mann trenger å få ting i klartekst. 

Anonymkode: 75ef5...b46

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tenker du å sende meldingen? Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på svaret hans

Anonymkode: 0ec05...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når tenker du å sende meldingen? Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på svaret hans

Anonymkode: 0ec05...c10

Jobber med å få mot til å gjøre det. Blir nå straks. Jeg skal oppdatere dere om hvordan det utarter seg, det fortjener dere nesten etter å ha lest gjennom all sutringen og bortforklaringene mine

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er veldig lite skarp muntlig, så jeg går nok med en versjon av teksten min for å få det til å høres naturlig ut :)

ts

Anonymkode: 8678b...365

Jeg synes sitatet du svarer på var helt perfekt. Du er nødt til å tørre å ta plass - meldingen er absolutt ikke ufin, den går ikke for personangrep, den er klar og tydelig på at du vet hva du er verdt uten å være urimelig. Noe mindre enn det, bør du bare la vær med, ellers kan du ikke forvente å unngå lignende hendelser tenker jeg..

Anonymkode: 42f81...6c4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes sitatet du svarer på var helt perfekt. Du er nødt til å tørre å ta plass - meldingen er absolutt ikke ufin, den går ikke for personangrep, den er klar og tydelig på at du vet hva du er verdt uten å være urimelig. Noe mindre enn det, bør du bare la vær med, ellers kan du ikke forvente å unngå lignende hendelser tenker jeg..

Anonymkode: 42f81...6c4

Jeg sendte avsnittet mitt, følte at jeg måtte få frem at jeg ikke stolte helt på forklaringen hans.

Han har allerede lest det, 5 sekund etter at jeg sendte det

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn tenker bare på seg selv. Var hos en date som ville se skrekkfilm, jeg sa nei for da ville jeg ikke turt å gå hjem alene, han sa han skulle kjøre meg hjem. Da filmen var ferdig, det var mørkt og kl 24 sa han at han synes det var deilig å være hos seg slik at han kunne gå rett i seng og slapp å dra ut.

Menn er så sjarmerende altså😩

Anonymkode: 165ab...73f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg sendte avsnittet mitt, følte at jeg måtte få frem at jeg ikke stolte helt på forklaringen hans.

Han har allerede lest det, 5 sekund etter at jeg sendte det

ts

Anonymkode: 8678b...365

Han har veldig godt av å høre at dette ikke var greit. Han trodde han skulle slippe unna med «sorry for i går». Sånn kan man ikke behandle andre mennesker, i hvertfall ikke en person man er glad i. 

Håper han gir deg en ekte unnskyldning og forklaring. 

Anonymkode: 2176a...df0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har han svart

Han skjønner at jeg føler hva jeg føler og innrømmet at han ikke fulgte godt nok med siden de spilte et spill og han glemte å se på mobilen. Han trodde heller ikke at jeg ringte på og angrer på at han ikke fortalte meg hvilket nummer han skulle ringe på (jeg fant dog ut av dette selv, men ingen åpnet). Han sier flere ganger at han er kjempe lei seg og hadde veldig lyst til at jeg skulle komme og hadde håpet på at vi kunne spise middag sammen i dag så han kunne unnskyldt seg ordentlig

Det virker veldig oppriktig, men jeg synes fremdeles at det er rart at jeg ikke fikk kontaktet ham eller noe kontakt da jeg ringte på dørklokka

ts 

Anonymkode: 8678b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte du på om at du var på vei da? Eller bare dro du? Kan være han la fra seg telefonen om han ikke fikk en respons på den meldingen, og en time er ganske kort tid. Mye kan skje på en time slik at tiden løper fra en... 

Men enig - om du ringte ham da han var utenfor og ringte på dørklokken - så er det noe som skurrer her. Da virker det jo som han regnet med at du ikke skulle komme, og når han oppdaget at du allikevel kom så fikk han panikk. Gudene vet hvorfor, men han bør ikke komme unna dette uten å gi deg en ordentlig unnskyldning. Du kan ikke la dette passer så lett - for om han blir vant til at du allikevel vil ha han så fortsetter han å være respektløs. Og når jeg tenker etter - er det egentlig et forhold du ønsker deg? Med en person som ikke respekterer deg og ser kun seg selv? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Svarte du på om at du var på vei da? Eller bare dro du? Kan være han la fra seg telefonen om han ikke fikk en respons på den meldingen, og en time er ganske kort tid. Mye kan skje på en time slik at tiden løper fra en... 

Men enig - om du ringte ham da han var utenfor og ringte på dørklokken - så er det noe som skurrer her. Da virker det jo som han regnet med at du ikke skulle komme, og når han oppdaget at du allikevel kom så fikk han panikk. Gudene vet hvorfor, men han bør ikke komme unna dette uten å gi deg en ordentlig unnskyldning. Du kan ikke la dette passer så lett - for om han blir vant til at du allikevel vil ha han så fortsetter han å være respektløs. Og når jeg tenker etter - er det egentlig et forhold du ønsker deg? Med en person som ikke respekterer deg og ser kun seg selv? 

Når han sendte melding på om jeg var på vei så svarte jeg med en gang og hvor langt jeg var på vei.

Han svarte nettopp (står over innlegget ditt) og han virker oppriktig lei seg. Svarte med en gang jeg sendte meldingen og svarte igjen med en gang etter at jeg tok meg god tid til å svare på unnskyldningen hans. Det virker i alle fall som om han tar det seriøst for han er aldri så flink til å svare så raskt på meldinger

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...