Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har grunn til å bli lei deg, men hadde gitt han en sjans til. Snakk med ham om dette, det er ikke grei oppførsel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Huff, føler med deg. Jeg er enig med de som sier at han sikkert ville være hyggelig og invitere deg, men innerst inne satset på at du ikke kom. Men det er jo uansett helt idiot å ikke åpne da du kom dit og late som han ikke hørte du ringte ham, en skikkelig feig løsning på "problemet" fra hans side. 

Om du vil fortsette å være med han, så må han få tydelig beskjed om at dette er uakseptabelt! 

Anonymkode: 4ecfd...248

Men kan man egentlig forvente annen oppførsel i fremtiden? Jeg nekter i alle fall å befinne meg i en lignende situasjon igjen

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynemitt skrev (3 minutter siden):

Du har grunn til å bli lei deg, men hadde gitt han en sjans til. Snakk med ham om dette, det er ikke grei oppførsel.

Over sms eller å bli enige om å møtes? 

Anonymkode: 8678b...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Over sms eller å bli enige om å møtes? 

Anonymkode: 8678b...365

Møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville åpnet meldingene og sett hva som står der. Bedre enn å spekulere. Så kan du ta det derfra. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo åpne meldingene, jeg dauer av nysgjerrighet!

Anonymkode: ce339...c9f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja nå må vi vite hva han har skrevet, og historien hans om hva som skjedde mellom 21 og 22! Kom igjen åpne 😂😂😂 

Anonymkode: e766a...82b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som en sløving uten ryggrad...

Anonymkode: d6ec0...362

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sløvt ja, og han bør få høre hva som er greit og ikke.

At det blir veldig gøy med kompiser og man en sjelden gang hører om det går greit at man møtes dagen etterpå istedenfor, fordi det var så veldig hyggelig å møte kompisene det er en sak.

Men han bør ha en god forklaring når han inviterer deg bort, etterlyser deg, men er umulig å få tak i når du kommer dit. Han bør legge seg flat og love at sånt ikke gjentar seg.

Første scenario jeg beskrev kan jeg godta, så lenge det skjer sjeldent, og fyren sjekker inn med meg og hører om det går greit for meg...siden vi tross alt hadde en avtale.

Å bli prioritert bort fordi det dukker opp noe mer gøy/spennende duger ikke for min del.

Men nysgjerrig på hva han skriver idag.....

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sorry for i går, lyst til å lage middag sammen i dag? :) " 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. om jeg i det hele tatt skal svare 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Sorry for i går, lyst til å lage middag sammen i dag? :) " 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. om jeg i det hele tatt skal svare 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Skriv; "hva skjedde?" 

Anonymkode: e766a...82b

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Sorry for i går, lyst til å lage middag sammen i dag? :) " 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. om jeg i det hele tatt skal svare 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Jeg hadde nok vært fristet til å bare si at nei det vil jeg ikke.

Anonymkode: 89dee...8df

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 11.37):

"Sorry for i går, lyst til å lage middag sammen i dag? :) " 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre.. om jeg i det hele tatt skal svare 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Endret av Cleo88
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for i går.. det holder jo ikke etter slik oppførsel. 

Anonymkode: 17250...f35

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (1 minutt siden):

Hm. Jeg tror du har andre planer... 

Joda, jeg har nærmest ikke fått sovet i natt og kaster opp alt jeg har prøvd å få i meg. Tydeligvis så opplever jeg klassisk og akutt kjærligshetssorg. Å synes synd på meg selv, prosessere dette, og cold treatment står på dagens agenda. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 11.47):

Joda, jeg har nærmest ikke fått sovet i natt og kaster opp alt jeg har prøvd å få i meg. Tydeligvis så opplever jeg klassisk og akutt kjærligshetssorg. Å synes synd på meg selv, prosessere dette, og cold treatment står på dagens agenda. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

 

😶

Endret av Cleo88
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (4 minutter siden):

Off. Du burde kanskje får deg noen andre planer for dagen...

Kaster du virkelig opp??? 😶 Pga dette? Så han er ganske viktig for deg da? 

En plan B ville da vært en ærlig melding hvor du sier at du føler deg dårlig behandlet i går og at han skylder deg en litt bedre unnskyldning enn "Sorry for i går". Ikke sinna-melding, men (lett) lei seg-melding... Altså tilsvarende virkeligheten 🤔

Jeg skulle egentlig lese til eksamen, men det har jeg konkludert med ikke funker i dag 

Jeg har vært dødsforelsket i han i evigheter og han er vel sånn sett den første ordentlige kjærligheten jeg har hatt også. Det er ikke bare en vanlig person jeg har datet. 

Det er nok mer produktivt å kommunisere hva jeg føler rundt det, men "sorry for i går, lyst til å lage middag i dag? :) " er så altfor virkelighetsfjernt. Jeg får følelsen av at han egentlig har null respekt for meg og har foreløpig ikke svart han tilbake. Dersom jeg er like viktig for ham som han er for meg så får han prøve litt hardere. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cleo88 skrev (8 minutter siden):

Off. Du burde kanskje får deg noen andre planer for dagen...

Kaster du virkelig opp??? 😶 Pga dette? Så han er ganske viktig for deg da? 

En plan B ville da vært en ærlig melding hvor du sier at du føler deg dårlig behandlet i går og at han skylder deg en litt bedre unnskyldning enn "Sorry for i går". Ikke sinna-melding, men (lett) lei seg-melding... Altså tilsvarende virkeligheten 🤔

Jeg ville nok også heller gått for det, enn cold treatment. 

Cold treatment løser vel egentlig ingenting, men å være ærlig om hvordan hans håndtering av kvelden påvirket deg kan løse det, enten ved at det ordner seg eller at man finner ut at han er ikke verdt tiden din.

Bedre å stå opp for seg selv, enn å være konfliktsky.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skulle egentlig lese til eksamen, men det har jeg konkludert med ikke funker i dag 

Jeg har vært dødsforelsket i han i evigheter og han er vel sånn sett den første ordentlige kjærligheten jeg har hatt også. Det er ikke bare en vanlig person jeg har datet. 

Det er nok mer produktivt å kommunisere hva jeg føler rundt det, men "sorry for i går, lyst til å lage middag i dag? :) " er så altfor virkelighetsfjernt. Jeg får følelsen av at han egentlig har null respekt for meg og har foreløpig ikke svart han tilbake. Dersom jeg er like viktig for ham som han er for meg så får han prøve litt hardere. 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Jeg synes du skal skrive til han at du synes hans oppførsel fra i går var uakseptabel og at du har blitt svært såret. Ikke vær redd for å være for "vanskelig" eller "psyko ". Bedre å finne ut nå om han er en mann du kan kommunisere åpent og ærlig med, og kreve noe av, enn å spille spill og være usikker på hvor du har han.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...