Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bakgrunnsinformasjon: Jeg dater en fyr på 3 måned, men vi har vært gode venner en stund før. 

I går kveld så hadde vi planer om å henge sammen etter at han hadde vært sammen med noen kompiser (innenfor coronarestriksjoner), men han ble visstnok overtalt om å bli med hjem til noen av disse kompisene istedenfor (igjen innenfor coronarestriksjoner). Han sa at jeg var hjertelig velkommen av kompisene hans og selv om klokka var litt over 21 om kvelden så tenkte jeg pyttsann det er lørdag, jeg ser aldri folk utenom ham, og å bli litt kjent med noen av kompisene er vel ingen dårlig deal.

kl 21:20 sendte han melding og lurte på om jeg var på vei, han la også til at han var litt full

kl 21:45 ankom jeg adressen (det tok over en halvtime for meg å komme meg dit. ikke gøy når det er mørkt, man går alene, og blir catcallet). Jeg begynte å sende ham meldinger om at jeg var der, ringte ham et par ganger, ringte på dørklokka, osv. Ingen respons.

kl 22:00 gikk jeg lei og dro hjem (igjen, enda en halvtime). Da jeg kom hjem fikk jeg en melding fra ham hvor han lurte på om jeg var utenfor, jeg svarte jo nei, han beklaget seg (virket ikke noe full) og sa at han ikke hadde sett meldingene. 

Jeg skjønner ikke hvordan han ikke kan ha sjekket mobilen på en time når han vet at jeg skulle komme, og verken han eller kompisene hørte/så telefonen hans eller dørklokka ringe. At han ikke så meldingene mine virker bare som en unnskyldning og jeg føler meg ikke respektert i det hele tatt. 

Kort fortalt, jeg er pottesur, men overreagerer jeg? 

Anonymkode: 8678b...365

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han trodde ikke du ville komme så fort kanskje? Skjønner ikke helt selv jeg. Enten det, eller at han bare fant på noe. Hva sier han selv om hva han gjorde i mellomtiden? 

Anonymkode: e766a...82b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, det er bare tull fra han sin side.

Han trudde nok ikke at du ville dukke opp og fant opp en ganske åpenbar løgn.

Anonymkode: 23d8e...db6

Tror du det? Han sa jo at jeg var hjertelig velkommen og sendte jo melding hvor han lurte på om jeg var på vei, men det kan jo kanskje tolkes på to forskjellige måter ser jeg nå i retrospekt... 
Jeg trodde at jeg var konfliktsky som sjeldent tar opp ting som plager meg, men dette er jo next level. Sløser bort mer enn en time av tiden min sent om kvelden og får meg til å fare rundt alene i et shady nabolag til fots fordi han ikke tør å si at det ikke passer likevel

ts

• Liker 16
Skrevet

Jeg hadde også blitt ganske sur.. Og jeg er en sånn som gjør at folk merker at jeg er sur, selv om jeg forsøker å skjule det. 

Hadde sendt melding og sagt at jeg ikke stoler helt på unnskyldningen hans fordi han visste du var på vei og at jeg er veldig lei meg. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Useriøs og uakseptabel oppførsel av denne fyren. Ville sett på det som faresignal, og ikke datet han mer. 

Anonymkode: d198b...e5c

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Han trodde ikke du ville komme så fort kanskje? Skjønner ikke helt selv jeg. Enten det, eller at han bare fant på noe. Hva sier han selv om hva han gjorde i mellomtiden? 

Anonymkode: e766a...82b

Han har ikke sagt noe om hva han gjorde i mellomtiden. Bare at han ikke så meldingene.

Han har sendt meg noen meldinger i dag tidlig som jeg enda ikke har åpnet. Jeg vil aller helst tenke litt klarere før jeg sier ja til å møtes. Vet ikke helt i hvilken retning jeg vil gå enda heller

ts

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Han drakk seg full og sovna, kanskje?

Anonymkode: 7708f...a46

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
GulSitron skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde også blitt ganske sur.. Og jeg er en sånn som gjør at folk merker at jeg er sur, selv om jeg forsøker å skjule det. 

Hadde sendt melding og sagt at jeg ikke stoler helt på unnskyldningen hans fordi han visste du var på vei og at jeg er veldig lei meg. 

Jeg svarte definitivt veldig passivt aggressivt på unnskyldningen hans i går kveld/natt. Det skal utrolig mye til å få meg sur og jeg godtar det aller meste, men nå er jeg (fremdeles) helt varm av sinne. 

ts

• Liker 19
Skrevet

Han der ville jeg ikke hatt mer med å gjøre som en date. Og ikke treffe ham når han er full ilag med kamerater og plutselig vil treffe meg heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle 3 drakk seg fulle og sovnet? Han pleier ikke å ha mobilen på lydløs og om så blinker jo mobilen som et juletre når den ringer. Dørklokka ville vel også laget lyd (med mindre den er ute av drift, men hva er sannsynligheten for det?) 

ts 

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Ikke at det har noe å si egentlig, men lurer litt. Det er uansett laaaaangt over akseptabelt, uansett grunn! Og når han kan gjøre slikt etter 3 mnd dating sier det jo litt! Da er man jo superoppmerksomme hvis man er interessert! Dette hadde vært over om det var meg! Uansett forklaring!

Anonymkode: c73e9...931

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror du det? Han sa jo at jeg var hjertelig velkommen og sendte jo melding hvor han lurte på om jeg var på vei, men det kan jo kanskje tolkes på to forskjellige måter ser jeg nå i retrospekt... 
Jeg trodde at jeg var konfliktsky som sjeldent tar opp ting som plager meg, men dette er jo next level. Sløser bort mer enn en time av tiden min sent om kvelden og får meg til å fare rundt alene i et shady nabolag til fots fordi han ikke tør å si at det ikke passer likevel

ts

Han sa det for å være hyggelig siden dere faktisk hadde en avtale, men han satset på at du ikke ville dukke opp. Mulig han egentlig var et helt annet sted fordi noe mer spennende enn deg dukket opp. 

Så later han som om han ikke forstår hva som skjedde etterpå. 

Nei, det der hadde jeg ikke giddet. 

Anonymkode: d2f1c...d79

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

På en time? Og virker helt klar like etterpå?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sa han var på denne adressen, fordi det var 30 minutter fra deg? Mulig han ikke var der i det hele tatt, og regnet ikke med at du ville dukke opp?

Eventuelt er han skikkelig distre. 

Anonymkode: 75ef5...b46

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gamle er dere? Ikke at det har noe å si egentlig, men lurer litt. Det er uansett laaaaangt over akseptabelt, uansett grunn! Og når han kan gjøre slikt etter 3 mnd dating sier det jo litt! Da er man jo superoppmerksomme hvis man er interessert! Dette hadde vært over om det var meg! Uansett forklaring!

Anonymkode: c73e9...931

Vi er begge i midten av 20-årene og har jo også vært gode venner før vi begynte å date, så jeg har jo kjent ham mye lengre enn i 3 måneder. 

Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for jeg liker virkelig fyren og har gjort det mye lengre enn da vi først begynte å date. Han har som sagt sendt meldinger som jeg ikke har sjekket enda, men jeg føler det blir så dumt å sjekke dem for å så vente for å tenke på hva jeg skal skrive tilbake. Dette gjør så vondt 😔

ts

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han sa det for å være hyggelig siden dere faktisk hadde en avtale, men han satset på at du ikke ville dukke opp. Mulig han egentlig var et helt annet sted fordi noe mer spennende enn deg dukket opp. 

Så later han som om han ikke forstår hva som skjedde etterpå. 

Nei, det der hadde jeg ikke giddet. 

Ja, dette er egentlig hovedteorien min og det er så vondt å tenke dette om han for han er jo ellers veldig fin. At han bare ikke fikk me seg at jeg prøvde å kontakte ham virker ikke realistisk

ts

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det der går ikke an. Skulle fått en veldig ydmyk og troverdig unnskyldning om jeg skulle giddet noe mer. Han burde hvertfall få vite hva han utsatte deg for når han lot deg gå rundt alene i tvilsomt område midt på kvelden, uansett om det blir noe mer eller ikke. Ikke skjul at du er sint.

Anonymkode: 16037...007

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Huff, føler med deg. Jeg er enig med de som sier at han sikkert ville være hyggelig og invitere deg, men innerst inne satset på at du ikke kom. Men det er jo uansett helt idiot å ikke åpne da du kom dit og late som han ikke hørte du ringte ham, en skikkelig feig løsning på "problemet" fra hans side. 

Om du vil fortsette å være med han, så må han få tydelig beskjed om at dette er uakseptabelt! 

Anonymkode: 4ecfd...248

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...