Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?

Fremhevede innlegg

Gjest irkan90
Skrevet
12 hours ago, Hulderen said:

Er det ikke litt spesielt at han fortalte kompisene at dere var sammen før du fikk vite det? 

Slapp nå av. Slik jeg tolker det er han dritstolt av å være med henne og snakker om henne til kompisene sine. Det er sikreste tegnet på at han er seriøs. Ser du virkelig ikke det?

Her fikk samtlige kynikere seg en realitetsorientering, og i stedet for å anerkjenne feilen går flere av dere i forsvar og antar at det er fakta som er feil. Herregud. Skjerpings! La nå TS få nyte det nye forholdet sitt uten at dere skal stikke kjepper i hjulene og tvile på han, og hennes evne til å stå opp for seg selv.

TS: kos deg 😄

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrømme at mine tidligere erfaringer har i løpet av tråden gjort meg mistenksom til denne mannen, noe som kanskje gjelder alle her 😅 Men ts, jeg heier på dere og håper at dere (i hvert fall du) har en god fremtid foran dere. Du virker som en smart og snill person, bare husk å ha en god dose respekt for deg selv også. Og skulle det bli giftemål om noen år, så håper jeg du starter en tråd her om hvordan det gikk, så kan vi enten si "I told you so" eller så kan vi beklage oss for å ha tatt feil av han. Forhåpentligvis det siste. Heier på deg uansett 🥰

Anonymkode: 89324...011

• Liker 2
Skrevet
irkan90 skrev (3 timer siden):

Slapp nå av. Slik jeg tolker det er han dritstolt av å være med henne og snakker om henne til kompisene sine. Det er sikreste tegnet på at han er seriøs. Ser du virkelig ikke det?

Her fikk samtlige kynikere seg en realitetsorientering, og i stedet for å anerkjenne feilen går flere av dere i forsvar og antar at det er fakta som er feil. Herregud. Skjerpings! La nå TS få nyte det nye forholdet sitt uten at dere skal stikke kjepper i hjulene og tvile på han, og hennes evne til å stå opp for seg selv.

Nei, jeg ser ikke det. Jeg ser en umoden mann som prioriterer kompisene fremfor dama. Som er såpass flau over at hun dukker opp på guttekvelden at han ikke en gang slipper henne inn. Det er IKKE å være dritstolt. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
irkan90 skrev (20 timer siden):

Han sier til henne at han snakker om henne til kompisene sine, men hva var det som egentlig skjedde når han var hos kompisene? Han lot henne stå alene ute på gata utenfor, de slapp henne ikke inn. De ignorerte henne, viste i handling hvor lite hun er verd. Dette er altså dama hans, hun han er så "dritstolt" over.

Det er handling man må se etter, ikke fine ord og unnskyldninger. Jeg mener at han har vist at han så altfor godt vet at hun er på knærne etter ham, og at han har henne i sin hule hånd.

Hvis dette var en kar som virkelig var forelsket, ville den første tanken hans være å gå henne i møte i det dårlige strøket hun gikk i på sen kveldstid. Om noe forhindret ham fra det (å spille med kamerater er ikke å være forhindret), så ville han i hvert fall ha ventet på henne, og åpnet for henne straks hun ringte på. Han skrev dagen etter at han ikke var sikker på om hun fant fram, men det bekymret ham tydeligvis ikke den kvelden TS sto utenfor. Slik behandler man ikke en kjæreste.

Nå har TS godtatt alle unnskyldninger, og kontrollen hans er gjenopprettet. Men dette vil skje igjen, og TS vil vikle seg inn i et forhold med en skjev maktbalanse, der hun stadig vil oppleve å bli nedprioritert og såret.

Anonymkode: 1f2c3...a00

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Han sier til henne at han snakker om henne til kompisene sine, men hva var det som egentlig skjedde når han var hos kompisene? Han lot henne stå alene ute på gata utenfor, de slapp henne ikke inn. De ignorerte henne, viste i handling hvor lite hun er verd. Dette er altså dama hans, hun han er så "dritstolt" over.

Det er handling man må se etter, ikke fine ord og unnskyldninger. Jeg mener at han har vist at han så altfor godt vet at hun er på knærne etter ham, og at han har henne i sin hule hånd.

Hvis dette var en kar som virkelig var forelsket, ville den første tanken hans være å gå henne i møte i det dårlige strøket hun gikk i på sen kveldstid. Om noe forhindret ham fra det (å spille med kamerater er ikke å være forhindret), så ville han i hvert fall ha ventet på henne, og åpnet for henne straks hun ringte på. Han skrev dagen etter at han ikke var sikker på om hun fant fram, men det bekymret ham tydeligvis ikke den kvelden TS sto utenfor. Slik behandler man ikke en kjæreste.

Nå har TS godtatt alle unnskyldninger, og kontrollen hans er gjenopprettet. Men dette vil skje igjen, og TS vil vikle seg inn i et forhold med en skjev maktbalanse, der hun stadig vil oppleve å bli nedprioritert og såret.

Anonymkode: 1f2c3...a00

Helt enig 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Anonymkode: 42f81...6c4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han glemte deg ikke. Han ville og håpte ikke du skulle komme. 

Anonymkode: 492cd...205

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 10.20):

Bakgrunnsinformasjon: Jeg dater en fyr på 3 måned, men vi har vært gode venner en stund før. 

I går kveld så hadde vi planer om å henge sammen etter at han hadde vært sammen med noen kompiser (innenfor coronarestriksjoner), men han ble visstnok overtalt om å bli med hjem til noen av disse kompisene istedenfor (igjen innenfor coronarestriksjoner). Han sa at jeg var hjertelig velkommen av kompisene hans og selv om klokka var litt over 21 om kvelden så tenkte jeg pyttsann det er lørdag, jeg ser aldri folk utenom ham, og å bli litt kjent med noen av kompisene er vel ingen dårlig deal.

kl 21:20 sendte han melding og lurte på om jeg var på vei, han la også til at han var litt full

kl 21:45 ankom jeg adressen (det tok over en halvtime for meg å komme meg dit. ikke gøy når det er mørkt, man går alene, og blir catcallet). Jeg begynte å sende ham meldinger om at jeg var der, ringte ham et par ganger, ringte på dørklokka, osv. Ingen respons.

kl 22:00 gikk jeg lei og dro hjem (igjen, enda en halvtime). Da jeg kom hjem fikk jeg en melding fra ham hvor han lurte på om jeg var utenfor, jeg svarte jo nei, han beklaget seg (virket ikke noe full) og sa at han ikke hadde sett meldingene. 

Jeg skjønner ikke hvordan han ikke kan ha sjekket mobilen på en time når han vet at jeg skulle komme, og verken han eller kompisene hørte/så telefonen hans eller dørklokka ringe. At han ikke så meldingene mine virker bare som en unnskyldning og jeg føler meg ikke respektert i det hele tatt. 

Kort fortalt, jeg er pottesur, men overreagerer jeg? 

Anonymkode: 8678b...365

De kan ha spilt for høy musikk eller diskutert med for høy stemme. Tida flyr i godt selskap så da blir mobilen fort glemt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...