Gå til innhold

Daten glemte meg, men overreagerer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke tid til å lese hele, men om dette er det eneste som har skjedd, så syntes jeg du bør gi det en sjanse. Ja, han ble nok litt for full og glemte det hele, shame on han. Men alle kan gjøre feil, og så lenge dette skjer veldig sjelden syntes jeg ikke det er grunn god nok til å kaste bort en ellers bra greie. 

Om han derimot er en som bryter avtaler ofte, eller drikker seg for full til å forholde seg til mobiltelefonen for ofte, så ville jeg nok ha droppet det, siden det da har blitt en vane at han nedprioriterer deg. 

Anonymkode: 816c8...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har ikke tid til å lese hele, men om dette er det eneste som har skjedd, så syntes jeg du bør gi det en sjanse. Ja, han ble nok litt for full og glemte det hele, shame on han. Men alle kan gjøre feil, og så lenge dette skjer veldig sjelden syntes jeg ikke det er grunn god nok til å kaste bort en ellers bra greie. 

Om han derimot er en som bryter avtaler ofte, eller drikker seg for full til å forholde seg til mobiltelefonen for ofte, så ville jeg nok ha droppet det, siden det da har blitt en vane at han nedprioriterer deg. 

Anonymkode: 816c8...c3f

Det har skjedd tidligere også, han lot vær å åpne for henne i ti minutter da hun stod utenfor fordi han "gjorde noe på badet og ikke hørte telefonen", selv om telefonen var på badet sammen med han. Hun sier at hun var sett flere tegn til at han prioriterer gutta over henne, pluss at han ble oppdaget på Tinder av hennes venninne. De har kjent hverandre lenge og datet i tre måneder, men han har ikke gjort det offisielt enda. 

Jeg tenker at TS er for forelska til å se flaggene som vifter...

Anonymkode: 42f81...6c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

 

Jeg tenker at TS er for forelska til å se flaggene som vifter...

Anonymkode: 42f81...6c4

TS blir brukt for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

- Jeg var hos han i går og med en gang jeg kom inn døra så unnskyldte han seg, nesten gråtkvalt, det skulle aldri skje igjen, han skulle bli mye flinkere til å sjekke mobilen, og han var oppriktig veldig lei seg.

- Han hadde også kjøpt inn diverse jeg-er-lei-meg-gaver som blomster, Ben & Jerry's, makroner, Baileys, jordbær, og andre ting jeg tidligere har pekt ut som favorittsnacksen min

- Det hadde tydeligvis vært bursdagen til kompisen den kvelden og derfor ble alkoholinntaket litt unødvendig høyt (jeg sjekket, det stemte at kompisen hadde bursdag den dagen)

- Jeg spurte han angående Tinder, den hadde han tydeligvis slettet for lengst. Jeg sa at vi hadde datet i 3 måneder og det ble kanskje i det lengste laget. Han sa at han omtaler meg som dama til kompisene og vi er tydeligvis allerede et par 

Jeg har i alle fall tilgitt ham 👍

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Oppdatering:

- Jeg var hos han i går og med en gang jeg kom inn døra så unnskyldte han seg, nesten gråtkvalt, det skulle aldri skje igjen, han skulle bli mye flinkere til å sjekke mobilen, og han var oppriktig veldig lei seg.

- Han hadde også kjøpt inn diverse jeg-er-lei-meg-gaver som blomster, Ben & Jerry's, makroner, Baileys, jordbær, og andre ting jeg tidligere har pekt ut som favorittsnacksen min

- Det hadde tydeligvis vært bursdagen til kompisen den kvelden og derfor ble alkoholinntaket litt unødvendig høyt (jeg sjekket, det stemte at kompisen hadde bursdag den dagen)

- Jeg spurte han angående Tinder, den hadde han tydeligvis slettet for lengst. Jeg sa at vi hadde datet i 3 måneder og det ble kanskje i det lengste laget. Han sa at han omtaler meg som dama til kompisene og vi er tydeligvis allerede et par 

Jeg har i alle fall tilgitt ham 👍

ts

Anonymkode: 8678b...365

Da vet du hvor du står nå 😅♥️ Da gjør han ikke slikt igjen ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppdatering:

- Jeg var hos han i går og med en gang jeg kom inn døra så unnskyldte han seg, nesten gråtkvalt, det skulle aldri skje igjen, han skulle bli mye flinkere til å sjekke mobilen, og han var oppriktig veldig lei seg.

- Han hadde også kjøpt inn diverse jeg-er-lei-meg-gaver som blomster, Ben & Jerry's, makroner, Baileys, jordbær, og andre ting jeg tidligere har pekt ut som favorittsnacksen min

- Det hadde tydeligvis vært bursdagen til kompisen den kvelden og derfor ble alkoholinntaket litt unødvendig høyt (jeg sjekket, det stemte at kompisen hadde bursdag den dagen)

- Jeg spurte han angående Tinder, den hadde han tydeligvis slettet for lengst. Jeg sa at vi hadde datet i 3 måneder og det ble kanskje i det lengste laget. Han sa at han omtaler meg som dama til kompisene og vi er tydeligvis allerede et par 

Jeg har i alle fall tilgitt ham 👍

ts

Anonymkode: 8678b...365

Slettet Tinder for lengst? Når var det venninnen din så profilen hans? Og er dere et par, eller bare «tydeligvis allerede et par»? Dere må åpenbart bli flinkere til å snakke sammen.

Endret av Hulderen
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oppdatering:

- Jeg var hos han i går og med en gang jeg kom inn døra så unnskyldte han seg, nesten gråtkvalt, det skulle aldri skje igjen, han skulle bli mye flinkere til å sjekke mobilen, og han var oppriktig veldig lei seg.

- Han hadde også kjøpt inn diverse jeg-er-lei-meg-gaver som blomster, Ben & Jerry's, makroner, Baileys, jordbær, og andre ting jeg tidligere har pekt ut som favorittsnacksen min

- Det hadde tydeligvis vært bursdagen til kompisen den kvelden og derfor ble alkoholinntaket litt unødvendig høyt (jeg sjekket, det stemte at kompisen hadde bursdag den dagen)

- Jeg spurte han angående Tinder, den hadde han tydeligvis slettet for lengst. Jeg sa at vi hadde datet i 3 måneder og det ble kanskje i det lengste laget. Han sa at han omtaler meg som dama til kompisene og vi er tydeligvis allerede et par 

Jeg har i alle fall tilgitt ham 👍

ts

Anonymkode: 8678b...365

For et flott utfall, og så bra at du tok mot til deg og satt en grense. Det er viktig å gi folk en sjanse, og det gjør man jo best med å være tydelig om hva man trenger! :) 

Nyt det nye forholdet! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (22 minutter siden):

Slettet Tinder for lengst? Når var det venninnen din så profilen hans? Og er dere et par, eller bare «tydeligvis allerede et par»? Dere må åpenbart bli flinkere til å snakke sammen.

Venninnen min så han visstnok på tinder i desember og jeg fikk vite dette den første uka-ish vi datet. Da sa han at han hadde profilen kun for bekreftelse og av og til swipet om han kjedet seg. Jeg fikk i går vite at han visstnok slettet profilen like etterpå på eget initiativ

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy du oppdaterte tråden! Veldig kjekt at han la seg flat og at du føler du har tilgitt han 😊 kos dere sammen og nyt hverandre. 😊

Anonymkode: 7ada7...31c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Venninnen min så han visstnok på tinder i desember og jeg fikk vite dette den første uka-ish vi datet. Da sa han at han hadde profilen kun for bekreftelse og av og til swipet om han kjedet seg. Jeg fikk i går vite at han visstnok slettet profilen like etterpå på eget initiativ

ts

Anonymkode: 8678b...365

Det at det var første uka dere datet han var på tinder er ganske viktig informasjon, det justerer i hvert fall en del på inntrykket mitt av han. Helt normalt å ikke slette appen etter en uke.

Bra det løste seg nå, grattis med kjæreste! Lykke til videre😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 15.35):

Jeg hadde vært fristet til å takke ja til middagsinvitasjon, for så å ikke dukke opp. Med unnskyldningen «jeg glemte det, sorry». 

Anonymkode: a9c80...d64

For deretter å blokkere ham sånn at han ikke kan ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest hele tråden og jeg synes du skal være oppmerksom på oppførselen hans til neste gang. Skjer en lignende hendelse innen kort tid så vet du hva framtiden har å tilby: løgn og skuffelser. 

Ikke la deg bli overkjørt og lurt av gråtkvalte unnskyldinger og gaver. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.4.2021 den 10.58):

Oppdatering:

- Jeg var hos han i går og med en gang jeg kom inn døra så unnskyldte han seg, nesten gråtkvalt, det skulle aldri skje igjen, han skulle bli mye flinkere til å sjekke mobilen, og han var oppriktig veldig lei seg.

- Han hadde også kjøpt inn diverse jeg-er-lei-meg-gaver som blomster, Ben & Jerry's, makroner, Baileys, jordbær, og andre ting jeg tidligere har pekt ut som favorittsnacksen min

- Det hadde tydeligvis vært bursdagen til kompisen den kvelden og derfor ble alkoholinntaket litt unødvendig høyt (jeg sjekket, det stemte at kompisen hadde bursdag den dagen)

- Jeg spurte han angående Tinder, den hadde han tydeligvis slettet for lengst. Jeg sa at vi hadde datet i 3 måneder og det ble kanskje i det lengste laget. Han sa at han omtaler meg som dama til kompisene og vi er tydeligvis allerede et par 

Jeg har i alle fall tilgitt ham 👍

ts

Anonymkode: 8678b...365

Dere er «tydeligvis allerede et par»? Så det er han som bestemmer dette, altså? Du bare dilter etter? 

Anonymkode: e0227...24c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er «tydeligvis allerede et par»? Så det er han som bestemmer dette, altså? Du bare dilter etter? 

Anonymkode: e0227...24c

Kjære vene..

Det er jo dette jeg vil og vi har jo oppført oss som kjærester i hele perioden mens vi datet. Jeg har ingenting i mot en naturlig utvikling 

ts

Anonymkode: 8678b...365

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kjære vene..

Det er jo dette jeg vil og vi har jo oppført oss som kjærester i hele perioden mens vi datet. Jeg har ingenting i mot en naturlig utvikling 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Det var dette du ville, ja. Men det var han som fikk bestemme at det ble slik. Trist.

Anonymkode: e0227...24c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjære vene..

Det er jo dette jeg vil og vi har jo oppført oss som kjærester i hele perioden mens vi datet. Jeg har ingenting i mot en naturlig utvikling 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Ingenting av hva du har skrevet i denne tråden vitner om at fyren oppfører seg som en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kjære vene..

Det er jo dette jeg vil og vi har jo oppført oss som kjærester i hele perioden mens vi datet. Jeg har ingenting i mot en naturlig utvikling 

ts

Anonymkode: 8678b...365

Er det ikke litt spesielt at han fortalte kompisene at dere var sammen før du fikk vite det? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (5 minutter siden):

Er det ikke litt spesielt at han fortalte kompisene at dere var sammen før du fikk vite det? 

Enig. Har falt for samme taktikk selv, legge seg helt flat, kjøpe gaver og «selvfølgelig er det oss, jeg har aldri følt sånn for noen andre før». Mmmm, ble veldig glad, men det varte bare til neste gang han «gjorde en feil»/«glemte seg»/«misforsto» så jeg vet ikke.. lett å la seg blende..

Anonymkode: 0b18f...4d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.4.2021 den 10.20):

Bakgrunnsinformasjon: Jeg dater en fyr på 3 måned, men vi har vært gode venner en stund før. 

I går kveld så hadde vi planer om å henge sammen etter at han hadde vært sammen med noen kompiser (innenfor coronarestriksjoner), men han ble visstnok overtalt om å bli med hjem til noen av disse kompisene istedenfor (igjen innenfor coronarestriksjoner). Han sa at jeg var hjertelig velkommen av kompisene hans og selv om klokka var litt over 21 om kvelden så tenkte jeg pyttsann det er lørdag, jeg ser aldri folk utenom ham, og å bli litt kjent med noen av kompisene er vel ingen dårlig deal.

kl 21:20 sendte han melding og lurte på om jeg var på vei, han la også til at han var litt full

kl 21:45 ankom jeg adressen (det tok over en halvtime for meg å komme meg dit. ikke gøy når det er mørkt, man går alene, og blir catcallet). Jeg begynte å sende ham meldinger om at jeg var der, ringte ham et par ganger, ringte på dørklokka, osv. Ingen respons.

kl 22:00 gikk jeg lei og dro hjem (igjen, enda en halvtime). Da jeg kom hjem fikk jeg en melding fra ham hvor han lurte på om jeg var utenfor, jeg svarte jo nei, han beklaget seg (virket ikke noe full) og sa at han ikke hadde sett meldingene. 

Jeg skjønner ikke hvordan han ikke kan ha sjekket mobilen på en time når han vet at jeg skulle komme, og verken han eller kompisene hørte/så telefonen hans eller dørklokka ringe. At han ikke så meldingene mine virker bare som en unnskyldning og jeg føler meg ikke respektert i det hele tatt. 

Kort fortalt, jeg er pottesur, men overreagerer jeg? 

Anonymkode: 8678b...365

Var nok damer der han syntes var spennende. Og han forventet vel egentlig ikke at du skulle komme. 

Anonymkode: 1d397...b5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok gjort det samme som deg ts, denne gangen. Men om det skjer igjen bør du vurdere å gå, før det blir barn og andre forpliktelser involvert. 

Anonymkode: cb540...91b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...