Gå til innhold

Samboer kjørte fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hehe, han har baller må jeg si

Anonymkode: cf200...bb6

?

Anonymkode: f4c4b...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selv om mannen selvfølgelig skulle bedt om unnskyldning i etterkant, så er det viktig å huske at vi har kun ts sin side av saken. Det er nok mest sannsynlig en god grunn, i hans hode, til at han kjørte. Hun skulle en snartur på butikken, og blir der 10 minutt? Jeg klarer jo nærmest storhandel på den tiden. Mest sannsynlig begynte barnet å gråte når mor går ut av bilen (ganske vanlig, iallefall), og mannen blir sittende der i frustrasjon.. Selvfølgelig hadde han mange andre muligheter enn å kjøre, men det er nå ikke alltid man tenker klart når irritasjonen over situasjonen er der.. Hvis han er som meg, så skjønte han hvor idiotisk han var da han kjørte hjemover, samtidig som han hadde bestemt seg og flau over seg selv. Derfor burde han sagt unnskyld når hun kom hjem, og lagt seg langflat. Dét gjorde han dog ikke, og det bør tas en grundig samtale over hvordan og hvorfor situasjonen oppsto. 

Anonymkode: 5e347...364

Men dette er jo far til barnet. Hva så om 10 minutt er lenge eller ikke for noen? Klarer han ikke med sin egen unge i 10 min alene? Så istedet stikker han av i sinne, med barnet. Og må være alene med barnet ennå lengre fordi mor ikke kommer seg hjem.

Jeg tror ikke dette var om barnet i det hele tatt. Det var kanskje bare en løgn fra fars side for at mora skulle få skyldfølelse.

Anonymkode: 3b2a1...a69

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun skulle en snartur på butikken, og blir der 10 minutt? Jeg klarer jo nærmest storhandel på den tiden.

Du klarer en storhandel på 10 min?

Anonymkode: f4c4b...bdd

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (52 minutter siden):

Hadde ikke barn med eksen heldigvis. Ble frakjørt på butikken jeg også. Jeg var inne for å handle stort, 3 tunge bæreposer. Stoppet ikke for å prate med noen, kom ut av butikken og fant ikke bilen hans noe sted. Stå 30 min i krysset for å se om han tullet med noe. 

Tilslutt begynte jeg å gå hjemover. Etter å ha gått i 1t så kom han kjørende og pekte å lo. Han skulle bare se på noe greier sa han. Jeg brukte sikkert 30 min inne i butikken med handling og kø. Så ventet jeg 30 min utenfor butikken og hadde gått i 1t da han kom kjørende. Altså, hvor hadde han vært i 2t?

Jeg ga han posene, så gikk jeg hjem. 

Han jeg var sammen med var virkelig ond. Har mange slike tilfeller. Blant annet en gang da jeg ble tvunget til å reise på butikken for å handle til han. Jeg hadde ikke lappen, han sa at det var ikke hans problem så jeg satte meg på sykkelen. På vei hjem begynte det å sprutregne. Jeg ringte han da jeg sto i en undergang, men fikk nok en gang at det ikke var hans problem. Så tilslutt kjørte faren min fra jobben sin for å kjøre meg og sykkelen min hjem. 

Hvis din er som min så kommer han til å være oppfinnsom frem til du drar. Bare så det er sagt så var jeg 18-21 i det forholdet. 

Virket ikke som det bare var på pur f, dette var direkte ondskapsfullt!😤😠 Håper karmaen tar han så jævlig, en dag😠

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (2 minutter siden):

Virket ikke som det bare var på pur f, dette var direkte ondskapsfullt!😤😠 Håper karmaen tar han så jævlig, en dag😠

Ja, jeg sitter fremdeles å venter på å høre noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. 
Setter pris på at dere har tatt dere tid til å lese og svare. 
 

Det var 10 minutt fra jeg gikk til jeg kom tilbake, jeg sjekket mobilen. Han sendte mld etter 5 min, da var jeg allerede på vei til kassen. At noen klarer å storhandle på 10 minutt er imponerende. Jeg handlet to fulle bæreposer. 
Det er ikke slik at jeg møtte på en venninne jeg ikke hadde sett på lenge og pratet i evigheter slik noen av dere lurer på. Dette var en venninne som har barn på samme avdeling som vårt barn, som jeg treffer jevnlig. 
Jeg burde ikke ha stoppet i to minutter ekstra, det er jeg klar over. 
Tidligere har det aldri vært et problem at barnet sitter i bilen en stund sammen med en av oss, jeg kjenner barnet mitt godt og ble derfor overrasket når min samboer fortalte at grunnen til at han kjørte var fordi barnet gråt og gråt. 
 

Når jeg kom ut av butikken både ringte jeg og sendte mld, han svarte ikke. Jeg  stod i 10 minutter utenfor butikken, venninnen min var ferdig og handle da, så jeg spurte henne. Vi bor på en plass hvor det ikke akkurat er taxi på hvert gatehjørne. 

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Det er ikke første gangen han gjør noe som bryter tilliten min, men første gangen han gjør noe så voldsomt. 

TS 

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar alle sammen. 
Setter pris på at dere har tatt dere tid til å lese og svare. 
 

Det var 10 minutt fra jeg gikk til jeg kom tilbake, jeg sjekket mobilen. Han sendte mld etter 5 min, da var jeg allerede på vei til kassen. At noen klarer å storhandle på 10 minutt er imponerende. Jeg handlet to fulle bæreposer. 
Det er ikke slik at jeg møtte på en venninne jeg ikke hadde sett på lenge og pratet i evigheter slik noen av dere lurer på. Dette var en venninne som har barn på samme avdeling som vårt barn, som jeg treffer jevnlig. 
Jeg burde ikke ha stoppet i to minutter ekstra, det er jeg klar over. 
Tidligere har det aldri vært et problem at barnet sitter i bilen en stund sammen med en av oss, jeg kjenner barnet mitt godt og ble derfor overrasket når min samboer fortalte at grunnen til at han kjørte var fordi barnet gråt og gråt. 
 

Når jeg kom ut av butikken både ringte jeg og sendte mld, han svarte ikke. Jeg  stod i 10 minutter utenfor butikken, venninnen min var ferdig og handle da, så jeg spurte henne. Vi bor på en plass hvor det ikke akkurat er taxi på hvert gatehjørne. 

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Det er ikke første gangen han gjør noe som bryter tilliten min, men første gangen han gjør noe så voldsomt. 

TS 

Anonymkode: 970e4...085

Nei, du skal ikke straffes for å prate med noen på butikken. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar alle sammen. 
Setter pris på at dere har tatt dere tid til å lese og svare. 
 

Det var 10 minutt fra jeg gikk til jeg kom tilbake, jeg sjekket mobilen. Han sendte mld etter 5 min, da var jeg allerede på vei til kassen. At noen klarer å storhandle på 10 minutt er imponerende. Jeg handlet to fulle bæreposer. 
Det er ikke slik at jeg møtte på en venninne jeg ikke hadde sett på lenge og pratet i evigheter slik noen av dere lurer på. Dette var en venninne som har barn på samme avdeling som vårt barn, som jeg treffer jevnlig. 
Jeg burde ikke ha stoppet i to minutter ekstra, det er jeg klar over. 
Tidligere har det aldri vært et problem at barnet sitter i bilen en stund sammen med en av oss, jeg kjenner barnet mitt godt og ble derfor overrasket når min samboer fortalte at grunnen til at han kjørte var fordi barnet gråt og gråt. 
 

Når jeg kom ut av butikken både ringte jeg og sendte mld, han svarte ikke. Jeg  stod i 10 minutter utenfor butikken, venninnen min var ferdig og handle da, så jeg spurte henne. Vi bor på en plass hvor det ikke akkurat er taxi på hvert gatehjørne. 

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Det er ikke første gangen han gjør noe som bryter tilliten min, men første gangen han gjør noe så voldsomt. 

TS 

Anonymkode: 970e4...085

Husk nå da, om han ikke kommer til tiden så får ikke han bli med heller. 

Kommer han forsinket til middag så spiser du uten å tenke på rester til han. Kommer han ikke hjem til nøyaktig klokkeslett dere skal noe, reis uten han. Nå vet du jo at selv det minste lille minutt teller og du kan gjøre det samme tilbake. Ser du eller hører du om at han prater med andre mens du venter på han så kan du reise. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet du hva. Selvfølgelig snakker du to min med noen du kjenner. Eller 5 eller 10. Det er din rett og normal høflighet. Aldri noen sinne er det greit å kjøre fra noen på butikken, og når du sier at DU ba om unnskyldning får jeg helt vondt i magen. Hva er det for et forhold du er i kjære deg?? 

Anonymkode: bab9d...f25

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar alle sammen. 
Setter pris på at dere har tatt dere tid til å lese og svare. 
 

Det var 10 minutt fra jeg gikk til jeg kom tilbake, jeg sjekket mobilen. Han sendte mld etter 5 min, da var jeg allerede på vei til kassen. At noen klarer å storhandle på 10 minutt er imponerende. Jeg handlet to fulle bæreposer. 
Det er ikke slik at jeg møtte på en venninne jeg ikke hadde sett på lenge og pratet i evigheter slik noen av dere lurer på. Dette var en venninne som har barn på samme avdeling som vårt barn, som jeg treffer jevnlig. 
Jeg burde ikke ha stoppet i to minutter ekstra, det er jeg klar over. 
Tidligere har det aldri vært et problem at barnet sitter i bilen en stund sammen med en av oss, jeg kjenner barnet mitt godt og ble derfor overrasket når min samboer fortalte at grunnen til at han kjørte var fordi barnet gråt og gråt. 
 

Når jeg kom ut av butikken både ringte jeg og sendte mld, han svarte ikke. Jeg  stod i 10 minutter utenfor butikken, venninnen min var ferdig og handle da, så jeg spurte henne. Vi bor på en plass hvor det ikke akkurat er taxi på hvert gatehjørne. 

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Det er ikke første gangen han gjør noe som bryter tilliten min, men første gangen han gjør noe så voldsomt. 

TS 

Anonymkode: 970e4...085

for å si det litt visuelt:

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩

Du har ikke gjort noe galt her og du skal ikke unnskylde deg for noe som helst. Dette er en fyr som tydeligvis liker å se at du underkaster deg og kysser føttene hans når han bryter din tillit. 

Anonymkode: 3b2a1...a69

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du i det hele tatt sender mld om at du prater med noen så kan jo dette vitne om at han skal ha fullstendig kontroll på deg?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er enig i absolutt alt du skriver. Med unntak av at du forstår at han kjørte, uten å sende melding om at han kjører om hun ikke avslutter og kommer ut med en gang. 

Vi har alle vært der at oppførselen er et svik/provoserende mot den andre part. Men når reaksjonen ikke står i forhold til sviket i det hele tatt, og man heller ikke klarer å være ydmyk i ettertid, da er det et større problem. 

Anonymkode: 5b88c...25b

Jeg forstår at han kjørte da han var irritert og frustrert og TS sitt ''jeg møtt en venninne'' var siste dråpe. Det er ikke en unormal reaksjon der og da med hylende unge i baksetet. Han hadde garantert roet seg ned lenger før han kom hjem med barnet. 

Jeg skrev allerede at han burde sagt ifra, f.eks. sent en melding - X gråter, nå drar jeg. Men det tenker man ikke alltid på når det har snappet for deg. Uansett om han hadde skrevet at han kjører hvis hun ikke kommer med en gang, så må hun fortsatt gjennom kassa, så hun kan ikke bare gå med en gang. Så ja, jeg forstår at han kjørte, men han burde ha sent en melding at han er i ferd med å gjøre det.

Det kan også være at han tenkte ''da får venninna kjøre deg hjem, så får dere prate ferdig'', men som flere påpeker - vi har kun TS sin versjon i saken. At TS havnet i en situasjon hvor venninna ble vitne til at han kjørte fra henne er like mye hennes egen feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Altså, jeg synes det er veldig spesielt at han må ha så stålkontroll på deg at han tar tiden på deg når du er på butikken, sender deg melding (!) på hvorfor det tar «lang» tid og faktisk straffer deg ved å dra (!!) når du snakker med en venninne. 

Jeg mener hvorfor gidder du å svare på melding når du handler en gang?

Anonymkode: 06017...c7c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest byråkrati

Bare jeg som har ventet i en time fordi mannen endte opp med  å prate lenge? Jeg tar frem mobilen og surfer på kg, eller går meg en tur. Ser ikke problemet. Er man rause mot hverandre i et forhold varer det lenger. Neste gang er det jeg som trenger litt ekstra tolmodighet

1 minutt siden, Drizzt said:

Jeg forstår at han kjørte da han var irritert og frustrert og TS sitt ''jeg møtt en venninne'' var siste dråpe. Det er ikke en unormal reaksjon der og da med hylende unge i baksetet. Han hadde garantert roet seg ned lenger før han kom hjem med barnet. 

Jeg skrev allerede at han burde sagt ifra, f.eks. sent en melding - X gråter, nå drar jeg. Men det tenker man ikke alltid på når det har snappet for deg. Uansett om han hadde skrevet at han kjører hvis hun ikke kommer med en gang, så må hun fortsatt gjennom kassa, så hun kan ikke bare gå med en gang. Så ja, jeg forstår at han kjørte, men han burde ha sent en melding at han er i ferd med å gjøre det.

Det kan også være at han tenkte ''da får venninna kjøre deg hjem, så får dere prate ferdig'', men som flere påpeker - vi har kun TS sin versjon i saken. At TS havnet i en situasjon hvor venninna ble vitne til at han kjørte fra henne er like mye hennes egen feil. 

Jeg er ihvertfall glad jeg er sammen med noen som har utviklet seg forbi primalstadie der de reagerer impulsivt på eksplosive følelser. 

Ja, vi kjenner bare ts sin versjon. Kanskje er hun egentlig en ond stemor som banker mannen sin i smug, jeg syntes vi burde dømme hun utifra det og 100% ignorere det hun skrev skjedde. Hva er vitsen med å tro på hennes versjon når vi istedet kan anta at hun lyver og er en skikkelig kjip person som snakket i to timer og brydde seg null om sin mann? Det er jo mye morsommere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår at han kjørte da han var irritert og frustrert og TS sitt ''jeg møtt en venninne'' var siste dråpe. Det er ikke en unormal reaksjon der og da med hylende unge i baksetet. Han hadde garantert roet seg ned lenger før han kom hjem med barnet. 

Jeg skrev allerede at han burde sagt ifra, f.eks. sent en melding - X gråter, nå drar jeg. Men det tenker man ikke alltid på når det har snappet for deg. Uansett om han hadde skrevet at han kjører hvis hun ikke kommer med en gang, så må hun fortsatt gjennom kassa, så hun kan ikke bare gå med en gang. Så ja, jeg forstår at han kjørte, men han burde ha sent en melding at han er i ferd med å gjøre det.

Det kan også være at han tenkte ''da får venninna kjøre deg hjem, så får dere prate ferdig'', men som flere påpeker - vi har kun TS sin versjon i saken. At TS havnet i en situasjon hvor venninna ble vitne til at han kjørte fra henne er like mye hennes egen feil. 

Hvem er det hun handler for da? Kunne han ikke luftet barnet utenfor bilen?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE greit. At han skal dra avgårde - uten å si fra, fordi du stopper og snakker med noen du kjenner, er virkelig helt uakseptabelt, kontrollerende og et gigantisk rødt flagg. 

Det er jo hans barn også, og han må ta ansvar hvis barnet gråter - feks gå ut av bilen, ta barnet ut av bilsetet og prøve å trøste.  Han kunne feks tatt med barnet inn i butikken til deg, eller båret ham litt rundt. 

Så, nei. Dette var slemt og respektløst og skikkelig dårlig oppførsel. Når det er kommet dit at du ber om unnskyldning til ham fordi du tar en kjapp snakk med en du møter i butikken, er det ille. 

Dette er virkelig ikke greit på en flekk.

 

Klem til deg, ts. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

byråkrati skrev (1 minutt siden):

Bare jeg som har ventet i en time fordi mannen endte opp med  å prate lenge? Jeg tar frem mobilen og surfer på kg, eller går meg en tur. Ser ikke problemet. Er man rause mot hverandre i et forhold varer det lenger. Neste gang er det jeg som trenger litt ekstra tolmodighet

Jeg er ihvertfall glad jeg er sammen med noen som har utviklet seg forbi primalstadie der de reagerer impulsivt på eksplosive følelser. 

Ja, vi kjenner bare ts sin versjon. Kanskje er hun egentlig en ond stemor som banker mannen sin i smug, jeg syntes vi burde dømme hun utifra det og 100% ignorere det hun skrev skjedde. Hva er vitsen med å tro på hennes versjon når vi istedet kan anta at hun lyver og er en skikkelig kjip person som snakket i to timer og brydde seg null om sin mann? Det er jo mye morsommere

Jeg har ikke akkurat mye tid, mellom jobb, hus, forpliktelser, trening, det sosiale. Så om mannen hadde brukt en hel time av mitt liv på den måten uten at det var avklart ville det ikke vært greit på noen som helst måte. 

Ville imidlertid gitt en behersket beskjed der og da, og heller tatt det opp som et tema når vi var hjemme igjen.

Anonymkode: 5b88c...25b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Takk for svar alle sammen. 
Setter pris på at dere har tatt dere tid til å lese og svare. 
 

Det var 10 minutt fra jeg gikk til jeg kom tilbake, jeg sjekket mobilen. Han sendte mld etter 5 min, da var jeg allerede på vei til kassen. At noen klarer å storhandle på 10 minutt er imponerende. Jeg handlet to fulle bæreposer. 
Det er ikke slik at jeg møtte på en venninne jeg ikke hadde sett på lenge og pratet i evigheter slik noen av dere lurer på. Dette var en venninne som har barn på samme avdeling som vårt barn, som jeg treffer jevnlig. 
Jeg burde ikke ha stoppet i to minutter ekstra, det er jeg klar over. 
Tidligere har det aldri vært et problem at barnet sitter i bilen en stund sammen med en av oss, jeg kjenner barnet mitt godt og ble derfor overrasket når min samboer fortalte at grunnen til at han kjørte var fordi barnet gråt og gråt. 
 

Når jeg kom ut av butikken både ringte jeg og sendte mld, han svarte ikke. Jeg  stod i 10 minutter utenfor butikken, venninnen min var ferdig og handle da, så jeg spurte henne. Vi bor på en plass hvor det ikke akkurat er taxi på hvert gatehjørne. 

Ut i fra svarerne til enkelte her blir jeg litt usikker på om jeg faktisk bør reagere, fordi jeg brukte to minutt ekstra er det greit han kjørte. 

Det er ikke første gangen han gjør noe som bryter tilliten min, men første gangen han gjør noe så voldsomt. 

TS 

Anonymkode: 970e4...085

10 min med hylende barn i baksetet er virkelig lenge for den som sitter og hører på.

Dette forklarer hans frustrasjon og reaksjon. Du gjorde det ikke bevisst og du visste ikke at barnet gråt i bilen. 

Jeg synes fortsatt at begge to har skyld i dette og det beste er å ta en prat sammen når begge er rolige og det har gått litt tid hvor dere på en voksen og behersket måte forklarer hvordan dere opplevde det.

Han er garantert ikke stolt av at han kjørte og du er heller ikke stolt av at du ble forsinket og uansett vil begge ha det bedre av å kommunisere bedre. 

Jeg synes det er en bra løsning neste gang at den som sitter i bilen kan kjøre en runde for å roe ned barnet mens den andre handler og at dere kanskje bytter hvem som kjører og hvem som handler hvis dere er alle sammen med bil til butikken? For oss funker det iallefall dette med en ekstra kjørerunde og at vi bytter på hvem som handler og hvem som sitter i bilen. 

Gråt barnet for deg? Da ville det ikke hjulpet å kjøre rundt, så kanskje neste gang kan du vente i bilen og han handle? 

Disse 2 minuttene opplevdes mye lengre for ham i bilen. Tiden går utrolig sakte med et utrøstelig barn i bilen mens du venter.

Dere har det best av å ha mer forståelse for hverandres følelser og tilrettelegger bedre i forkant av ''farlige'' situasjoner hvor konflikt kan oppstå. 

P.S. Han må også beklage, ja.

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hører bare den ene siden av historien og jeg er ganske sikker på at dette har vært et vedvarende problem og at begeret denne gangen var fullt og at han derfor gjorde alvor av truslene og dro. Skjønner han i så fall veldig godt. 

Anonymkode: be9c9...73c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbæra skrev (1 time siden):

Hadde ikke barn med eksen heldigvis. Ble frakjørt på butikken jeg også. Jeg var inne for å handle stort, 3 tunge bæreposer. Stoppet ikke for å prate med noen, kom ut av butikken og fant ikke bilen hans noe sted. Stå 30 min i krysset for å se om han tullet med noe. 

Tilslutt begynte jeg å gå hjemover. Etter å ha gått i 1t så kom han kjørende og pekte å lo. Han skulle bare se på noe greier sa han. Jeg brukte sikkert 30 min inne i butikken med handling og kø. Så ventet jeg 30 min utenfor butikken og hadde gått i 1t da han kom kjørende. Altså, hvor hadde han vært i 2t?

Jeg ga han posene, så gikk jeg hjem. 

Han jeg var sammen med var virkelig ond. Har mange slike tilfeller. Blant annet en gang da jeg ble tvunget til å reise på butikken for å handle til han. Jeg hadde ikke lappen, han sa at det var ikke hans problem så jeg satte meg på sykkelen. På vei hjem begynte det å sprutregne. Jeg ringte han da jeg sto i en undergang, men fikk nok en gang at det ikke var hans problem. Så tilslutt kjørte faren min fra jobben sin for å kjøre meg og sykkelen min hjem. 

Hvis din er som min så kommer han til å være oppfinnsom frem til du drar. Bare så det er sagt så var jeg 18-21 i det forholdet. 

For en drittsekk.

Men synes likevel vi må skille litt på det du forteller om exen og episoden som ts beskriver. 
Jeg får inntrykk av at det mannen til ts gjorde, ble gjort i affekt utløst av stress. 
Det du forteller om exen blir noe annet; det ligner mer på ondskap. 
Godt å høre han er en ex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...