Gå til innhold

Samboer kjørte fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Før påsken skulle jeg handle noe på butikken. Min samboer og vår sønn på 1,5 år satt igjen i bilen.

Jeg møtte på en venninne og snakket kanskje i to minutter med henne, så får jeg mld med samboer om hva som tar sånn tid. Jeg svarer at jeg er på vei til kassen og at jeg møtte på en venninne. 
Brukte kanskje totalt 10 min. 
Jeg betaler varene og kommer ut på parkeringsplassen, da ser jeg at bilen ikke er der og skjønner at min samboer da har bare kjørt fra meg. 
Det hadde tatt meg 60-90 minutter å gå hjem. Heldigvis kjører min venninne meg hjem. Følte meg ganske dum i bilen på vei hjem da.

Når jeg kommer hjem så forteller min samboer at han kjørte fordi sønnen vår var så urolig og gråt i bilen. 

Jeg var så sint og skuffet at jeg ikke orket ta noen diskusjon på dette. Men tenker i mitt stile sinn at det er greit det ikke var noe moro å vente på meg, men om sønnen vår var så urolig som han påstår hvorfor ikke ta han ut av bilen? Ta han med inn på butikken? Altså alt annet enn bare å kjøre..  

Vet ikke hva jeg skal tenke om denne situasjonen?

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å ikke ta med seg en urolig unge inn i butikken. Det er ganske plagsomt for andre kunder. Han tenkte vel at du fikk skyss hjem av venninnen din? 

Hvorfor ringte du ham ikke da du forsto han hadde dratt? Høres ikke ut som det var krise. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Greit å ikke ta med seg en urolig unge inn i butikken. Det er ganske plagsomt for andre kunder. Han tenkte vel at du fikk skyss hjem av venninnen din? 

Hvorfor ringte du ham ikke da du forsto han hadde dratt? Høres ikke ut som det var krise. 

Jeg burde kanskje skrevet det i HI, men ringte han så klart når jeg oppdaget at han ikke var der. Sendte også mld. Ingen svar.

Min venninne bor en helt annen vei. Heldigvis var hun snill og kjørte meg hjem. 
 

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du sikker på at denne praten med venninnen tok bare to minutter?

Anonymkode: 96611...4f8

Som jeg skriver i HI, så tok det totalt 10 min fra jeg fikk inn på butikken til jeg var ute.

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg burde kanskje skrevet det i HI, men ringte han så klart når jeg oppdaget at han ikke var der. Sendte også mld. Ingen svar.

Min venninne bor en helt annen vei. Heldigvis var hun snill og kjørte meg hjem. 
 

Anonymkode: 970e4...085

Skjønner. Da blir det noe annet. Og jeg skjønner at du er frustrert. 

Du må fortelle ham at dette ikke er greit - at du ikke aksepterer å bli behandlet på den måten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres jo ond ut. Og så later som ingenting etterpå. For en drittsekk. Regner med at du kjøpte mat til ham også på butikken?

Er det første gang han har gjort noe slikt? Hadde dere kranglet i forkant?

Anonymkode: 83adb...309

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke normalt. Jeg tenker grunner er dypere og lengre varig. De er allerede konsekvenser. Du må ikke bare skriver her men snakker med ham også og kanksje alt kan ble bedre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han høres jo ond ut. Og så later som ingenting etterpå. For en drittsekk. Regner med at du kjøpte mat til ham også på butikken?

Er det første gang han har gjort noe slikt? Hadde dere kranglet i forkant?

Anonymkode: 83adb...309

Han var irritert tydeligvis fordi jeg hadde snakket med venninnen min. 
Ingen krangel i forkant. 
Jeg handlet noe til oss sammen ja.

Første gangen han gjør noe så voldsomt.

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fabienne skrev (9 minutter siden):

Er dette første gang han gjør noe sånt? 

Det er helt uakseptabelt i mine øyne. 

Første gangen han gjør noe så voldsomt. 

Anonymkode: 970e4...085

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han var irritert tydeligvis fordi jeg hadde snakket med venninnen min. 
Ingen krangel i forkant. 
Jeg handlet noe til oss sammen ja.

Første gangen han gjør noe så voldsomt.

Anonymkode: 970e4...085

Men har han virkelig ikke sagt unnskyld eller noe i etterkant? Det er jo en utrolig drøy ting å gjøre! Hvordan har stemningen vært hjemme siden?
Får også inntrykk av at det har vært mindre hendelser tidligere? 
 

Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å forholde deg til ham. Jeg hadde klikket så sykt hvis jeg var deg. Men han er kanskje ikke en mann du tør å miste det foran..?

Anonymkode: 83adb...309

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette var ikke noe særlig -også med over en time i gangavstand?? Jeg mener, om dere hadde kranglet eller lignende og det var et kvarter/tjue minutter så hadde det i hvertfalll ikke vært helt krise liksom. Dette er ganske drøyt.

Du må jo finne ut av hva dette er for noe, du bør ikke godta at det liksom hadde noe med ungen å gjøre, det er jo bare en teit unnskyldning. Her bør du få et skikkelig svar! Og en skikkelig unnskyldning!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det var hvada sa du? 😱 Det hadde jeg aldri akseptert så lett som det virker som du gjorde. Han skulle ligget langflat, slikket mine føtter og bedt om unnskylding for at han var så egoistisk at han ikke roet ned sitt eget barn/i verstefall ringte og ba om "hjelp". 

Anonymkode: 2613d...14b

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...