Gå til innhold

Samboer kjørte fra meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

10 minutter med en hylende unge i baksetet. Jo jeg forstår han, beklager, men jeg synes faktisk ungen er viktigst.

Anonymkode: 1603b...94e

Les hele tråden!

Hun blir tvunget til å si unnskyldning til han. Hun tar til seg alle innleggene som sier at hun tar feil, og han har rett. Innleggene er gjennomsyret av at dette er et kontrollerende forhold. Der man til slutt ber om unnskyldning for å bli banket opp. 

Anonymkode: 5b88c...25b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

10 minutter med en hylende unge i baksetet. Jo jeg forstår han, beklager, men jeg synes faktisk ungen er viktigst.

Anonymkode: 1603b...94e

Og du tenker at ungen tar skade av at mannen ringer og forteller at han kjører hjem?

Anonymkode: ac4a0...76a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen normale folk som oppfører seg mot sin partner, slik ts sin samboer gjør. At noen synes det er ok å stikke fra sin partner og la vedkommende gå hjem  i 11/2 time med tunge handleposer er helt hårreisende.
 

At ts ender opp med å be han om unnskyldning sier alt om hva slags usunt forhold hun er i - og det er IKKE ts som trenger å ta seg sammen. Hennes mann derimot og alle dere som velger å kverulere og får henne til å tvile på seg selv...  

Anonymkode: c21d6...4e8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men synes det var dårlig gjort av TS å ikke forte seg i butikken når hun visste samboer måtte vente med utålmodig unge. Han kunne så klart ha sendt mld og sagt han kjørte noen runder rundt til hun var ferdig, men han ble helt sikkert irritert.

Har 2 barn selv, og da de var små var det ingen av oss som somlet i butikken - minste ble hysterisk i bilen, og hadde blitt forbannet om samboer sa han prater litt med en kompis 😛 snakk om å ikke bry seg om den som venter.

Anonymkode: a7cdd...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der hadde jeg dumpet. Ville ikke vært sammen med en jeg ikke kunne stole på.

Anonymkode: f359e...37f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke lest hele tråden, men synes det var dårlig gjort av TS å ikke forte seg i butikken når hun visste samboer måtte vente med utålmodig unge. Han kunne så klart ha sendt mld og sagt han kjørte noen runder rundt til hun var ferdig, men han ble helt sikkert irritert.

Har 2 barn selv, og da de var små var det ingen av oss som somlet i butikken - minste ble hysterisk i bilen, og hadde blitt forbannet om samboer sa han prater litt med en kompis 😛 snakk om å ikke bry seg om den som venter.

Anonymkode: a7cdd...b76

Man blir ikke forbannet fordi partner veksler noen ord i to minutter med en venn på butikken. Snakk om å være selvopptatt. 

Anonymkode: 451f3...aa7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/8/2021 at 1:23 PM, AnonymBruker said:

10 minutter med en hylende unge i baksetet. Jo jeg forstår han, beklager, men jeg synes faktisk ungen er viktigst.

Anonymkode: 1603b...94e

Tror du ungen hylte mindre når pappaen kjørte fra mammaen hans?

Anonymkode: f4c4b...bdd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke lest hele tråden, men synes det var dårlig gjort av TS å ikke forte seg i butikken når hun visste samboer måtte vente med utålmodig unge. Han kunne så klart ha sendt mld og sagt han kjørte noen runder rundt til hun var ferdig, men han ble helt sikkert irritert.

Har 2 barn selv, og da de var små var det ingen av oss som somlet i butikken - minste ble hysterisk i bilen, og hadde blitt forbannet om samboer sa han prater litt med en kompis 😛 snakk om å ikke bry seg om den som venter.

Anonymkode: a7cdd...b76

Under her er et utsnitt fra noe av det hun har skrevet. Les det.

On 4/5/2021 at 7:46 PM, AnonymBruker said:

temningen var god når jeg gikk inn i butikken. Sønnen vår var også i godt humør, lekte ( har alltid med et par leker i bilen ved evt litt venting ) og hørte på musikk. 
Tidligere har jeg ventet i bilen med sønnen vår mens samboer har vært i forskjellige butikker, har ikke vært noe problem da, og vi har ventet opptil 30 min. Det var en gang samboer brukte litt vel lang tid på Biltema, og da tok jeg bare sønnen vår ut av bilstolen og gikk utenfor. 
 

 

Anonymkode: f4c4b...bdd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 13.14):

Har ikke lest hele tråden, men synes det var dårlig gjort av TS å ikke forte seg i butikken når hun visste samboer måtte vente med utålmodig unge. Han kunne så klart ha sendt mld og sagt han kjørte noen runder rundt til hun var ferdig, men han ble helt sikkert irritert.

Har 2 barn selv, og da de var små var det ingen av oss som somlet i butikken - minste ble hysterisk i bilen, og hadde blitt forbannet om samboer sa han prater litt med en kompis 😛 snakk om å ikke bry seg om den som venter.

Anonymkode: a7cdd...b76

TS brukte 10 minutter i butikken. Hun visste ikke at barnet gren. Mannen hadde en tidligere gang brukt en halvtime på biltema hvor gutten hadde blitt utålmodig. Da hadde hun gått litt utenfor bilen med gutten istedet for å bare kjøre fra mannen slik han gjorde.

Anonymkode: ac4a0...76a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...