Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

For ikke lenge siden sa hun at hun ikke skulle dele så mye på snap. De to siste dagene med frøken Ask har rett og slett vært pinlige! Jeg kan også fnise og le rått med venninner, men må ikke publisere det. Stakkars ungene som må se fnising, drikking og sex-preiken til sin mor 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poyse skrev (5 timer siden):

For ikke lenge siden sa hun at hun ikke skulle dele så mye på snap. De to siste dagene med frøken Ask har rett og slett vært pinlige! Jeg kan også fnise og le rått med venninner, men må ikke publisere det. Stakkars ungene som må se fnising, drikking og sex-preiken til sin mor 🙄

Rett å slett kleint 🙄 

Så overdrevent at det bare er flaut hele opplegget. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (32 minutter siden):

Hvem er det som har kritisert de på storyen sin?

Det lurer jeg og på, men det er så flaut å høre at linn "er så engasjert" mens Cecilie er sånn "jaja..." håper hun lærer noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (15 timer siden):

Hvem er det som har kritisert de på storyen sin?

Skal være ei Sandra 

Screenshot_20210523-112935_Snapchat.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (18 minutter siden):

Skal være ei Sandra 

Screenshot_20210523-112935_Snapchat.jpg

Tror ikke helt disse jentene forstod budskapet til CA? Hun mobbet jo ingen fordi de ammet eller gikk i andre klær? Hun sa at hun eksponerer jo i en grad hun også, samtidig sier at «vi» deler for mye, eks, amming, mat, klær, osv. 

tror CA bare ville ha frem et poeng, og det tåler jo ikke disse. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sicci skrev (5 minutter siden):

Hvem er denne Karoline?

En narkoman som ikke burde snakke om forbilde over hodet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (33 minutter siden):

En narkoman som ikke burde snakke om forbilde over hodet. 

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Hun Sandra må jo være syk. Begynne å dra inn cecilie’s selvmord, true med mannen osv. ler meg ihjel av at CA ler av dem!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en gjeng med 14 og 15 åringer det er snakk om her eller? Jeg kan ikke tro at voksne mennesker ikke har utviklet seg videre fra ungdomsskoleoppførsel. 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dustemor87 skrev (1 time siden):

Men hva er brukernavnene til disse på Snapchat? Dette tar jo helt av...? 😳

Sandra heter sanalott1 på snap.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjelleklangg skrev (34 minutter siden):

Dette er en helt unødvendig diskusjon. Hun som startet dette delte sine store meninger om det disse to jentene gjorde i Bergen. Og hvis du virkelig har store meninger om det så må du si det til de. Det er jo tross alt å snakke dritt om de bak ryggen deres. Men dette gjorde hun ikke så de svarte. Og så klart endrer denne personen som startet hele saken og nå truer med både mannen sin og barnevernet. Dette er barnslig men når man ikke klarer å si sin mening til personen det gjelder så får man heller la være å si det. Trenger ikke slenge dritt om mange folk på snapchat. For dette er ikke første gangen hun snakker dritt om folk. Så nå kom det tilbake mot henne med at de kontaktet henne og hun truer med mannen sin og Bv. 

bra denne som startet med å slenge dritt skal begynne og jobbe i barnehage eller barneskole. Fantastisk forbildet 😂

Hæ? Hva har barnevernet med dette å gjøre da? Regner ikke med det er barn med der det drikkes? Og hva skal mannen gjøre? 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_fjong1 skrev (På 23.5.2021 den 16.06):

Hæ? Hva har barnevernet med dette å gjøre da? Regner ikke med det er barn med der det drikkes? Og hva skal mannen gjøre? 😳

Endret av Bjelleklangg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som mye har skjedd i går kveld i snap verdenen 🙊

Jeg har sett Sandra´s snapper i dag, men de inneholder ikke noe om barnevern eller mannen hennes, så da har hun muligens slettet dem?

Linn´s snap story får jeg ikke frem i dag. Jeg så dem på fredag og rødmet her jeg satt da det var virkelig kleint, spesielt med tanke på Ask og hennes Tinder date 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie_ skrev (På 23.5.2021 den 16.33):

Jeg har sett Sandra´s snapper i dag, men de inneholder ikke noe om barnevern eller mannen hennes, så da har hun muligens slettet dem?

Linn´s snap story får jeg ikke frem i dag. Jeg så dem på fredag og rødmet her jeg satt da det var virkelig kleint, spesielt med tanke på Ask og hennes Tinder 

Endret av Bjelleklangg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millie_ skrev (23 timer siden):

Linn´s snap story får jeg ikke frem i dag. Jeg så dem på fredag og rødmet her jeg satt da det var virkelig kleint, spesielt med tanke på Ask og hennes Tinder date 🙈

Sandra slettet de. 
Sandra fikk visst også vennene sine til å sende meldinger til Cecilie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvem Bytilbygd er, og har fulgt henne en liten stund, men hvem er hun Cecilie egentlig? Er de barndomsvenner eller noe sånt? Er hun også influenser? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...