Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

Annelinb skrev (2 timer siden):

Hun ønsker nok gjerne å passe inn i noe hun ikke gjør. 
 

forøvrig dette med å herme etter Iselin, ikke første gang hun «kopierer» historier. Sammenliknet jo mat forholdet sitt med problemet CA har. «De hadde så mye til felles med maten». Det er så stygt gjort å stjele andres historier å sammenlikne seg slik. Mangel på kunnskap rett å slett. Får Grøssninger av hele dama. Godt moderatorene rydder tråder her slik at Linn selv ser det som er skrevet ikke er mobbing men konstruktiv kritikk. 

Klærne er jo kopi av CA. Beltet f.eks, høye bukser, toppene osv. Men den poseringen... Best å ikke si noe! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trådtittel er endret og tråden er ryddet for krenkende innlegg med svar. 

Sol, admin. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg Cecilie Ask nok en gang var på banen og står frem som en slags talsperson/advokat for Linn. Jeg lurer på hvorfor hun sier at noen prøver å sette de opp mot hverandre. Det har jeg ikke opplevd, men jeg som mange andre mener Linn kopierer blant annet Cecilie. Hun mener og at vi ikke unner Linn å gjøre det bra. Det er jo ikke det saken handler om heller (bortsett fra noen som bare slenger drit) Det er kritiske spørsmål til Linn om hvordan hun driver sin snap og "firma". Mangen har tatt opp ting direkte med Linn, men da er vi hatere og vi er slemme som ikke unner henne noe godt. Og etterpå maser og gråter hun om at det er så synd på henne fordi noen snakker stygt. Ja, det er noen som gjør det, men det er og mange som stiller kritiske spørsmål direkte til Linn og blir avfeid. Og når Linn ikke klarer å takle motstand og kritiske spm da vender jo flere de kritiske spørsmålene til andre...feks her. Linn må slutte å gå i offerrollen og snakke skikkelig til de som spør henne på en ok måte, uten å grine og beskylde folk for å være slemme. Og drite i de som faktisk slenger dritt. For det er to ting hun sliter med å skille. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missfry skrev (5 timer siden):

Dere har lite å diskutere

Trådstarter virker litt sjalu på btb

Hva mener du man skal være sjalu på?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, for et MAS det er om Forever.

Hun må jo innse at det er MLM, som er en ganske kontroversiell forretningsmodell og gir ganske mange avsmak. Selv synes jeg det blir ganske kult-aktig. Det har vært mye messing de siste dagene og hvor flinke Forever er til å belønne, og sette pris på innsatsen. Jeg lurer på hvorfor...
Å få oppmerksomhet/belønning for godt arbeid er for øvrig ikke akkurat uvanlig i det private næringslivet..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAMLMI skrev (6 timer siden):

Såg Cecilie Ask nok en gang var på banen og står frem som en slags talsperson/advokat for Linn. Jeg lurer på hvorfor hun sier at noen prøver å sette de opp mot hverandre. Det har jeg ikke opplevd, men jeg som mange andre mener Linn kopierer blant annet Cecilie. Hun mener og at vi ikke unner Linn å gjøre det bra. Det er jo ikke det saken handler om heller (bortsett fra noen som bare slenger drit) Det er kritiske spørsmål til Linn om hvordan hun driver sin snap og "firma". Mangen har tatt opp ting direkte med Linn, men da er vi hatere og vi er slemme som ikke unner henne noe godt. Og etterpå maser og gråter hun om at det er så synd på henne fordi noen snakker stygt. Ja, det er noen som gjør det, men det er og mange som stiller kritiske spørsmål direkte til Linn og blir avfeid. Og når Linn ikke klarer å takle motstand og kritiske spm da vender jo flere de kritiske spørsmålene til andre...feks her. Linn må slutte å gå i offerrollen og snakke skikkelig til de som spør henne på en ok måte, uten å grine og beskylde folk for å være slemme. Og drite i de som faktisk slenger dritt. For det er to ting hun sliter med å skille. 

Du må huske på at Cecilie kun har hørt linn’s versjon. Håper Linn vet hvor god venninne hun har i Cecilie, som går ut sånn å setter seg selv i en situasjon som gjør at hun kan få masse etter seg hun også. 
tror det hun mente med at folk setter de opp mot hverandre er til det som er skrevet på jodel. Var endel som sa «tør cecilie bli assosiert med det der» «håper ikke cecilie synker på Linn’s nivå» osv. så det kan jeg forstå hun sier i fra om at folk ikke trenger gjøre. Og Linn sender nok Cecilie fordi hun har en bedre formidlerevne å er en større stemme. Å cecilie er rettferdig. Så Linn bruker nok Cecilie for det hun er vert. Trist å se at hun ikke får noe tilbake. Ingen som har stått opp for hun i stormer. Linn nevnte ikke Cecilie med et godt ord den perioden hun Cecilie lå innlagt i 7 uker en gang. Sier litt om Linn. 

Endret av Annelinb
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser på alt som mobbing og seg selv som et offer. Som om hun er eneste influencer som får kritikk. Når kritikk på genser og logoer hun lager, blir til mobbing, da blir jo folk ennå mer provosert. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peak skrev (46 minutter siden):

Hun ser på alt som mobbing og seg selv som et offer. Som om hun er eneste influencer som får kritikk. Når kritikk på genser og logoer hun lager, blir til mobbing, da blir jo folk ennå mer provosert. 

Kjenner at jeg ikke kan la være å si at nå syns jeg denne klagingen er ille. Hun må tåle kritikk, og hun glemmer kanskje at de hun selv klager på nå er hennes egne følgere. 

Ta til deg kritikken, ingen som klager på hverken kropp eller utseende ut i fra det jeg har lest. 

Å dra med seg Cecilie på "kjefting" gjør at jeg mister respekten. Helt greit å leve av snapping og reklame, men når det kun er reklame om dagen så skjønner jeg jo at folk reagerer. Før var hun ei jeg trivdes å "se", nå er det ikke sånn lenger. Jeg kan selvfølgelig avfølge, og kommer nok til å gjøre det. Men å kalle kritikk for mobbing, trakassering og at man får traumer av det, da er det vel på tide å revurdere hele opplegget. Er man ikke skapt for å ta imot litt negativt som en offentlig person, så må man ikke utlevere seg offentlig heller. Orker ikke mer klaging og "kjefting"!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (5 timer siden):

Du må huske på at Cecilie kun har hørt linn’s versjon. Håper Linn vet hvor god venninne hun har i Cecilie, som går ut sånn å setter seg selv i en situasjon som gjør at hun kan få masse etter seg hun også. 
tror det hun mente med at folk setter de opp mot hverandre er til det som er skrevet på jodel. Var endel som sa «tør cecilie bli assosiert med det der» «håper ikke cecilie synker på Linn’s nivå» osv. så det kan jeg forstå hun sier i fra om at folk ikke trenger gjøre. Og Linn sender nok Cecilie fordi hun har en bedre formidlerevne å er en større stemme. Å cecilie er rettferdig. Så Linn bruker nok Cecilie for det hun er vert. Trist å se at hun ikke får noe tilbake. Ingen som har stått opp for hun i stormer. Linn nevnte ikke Cecilie med et godt ord den perioden hun Cecilie lå innlagt i 7 uker en gang. Sier litt om Linn. 

Godt poeng. Jeg er helt enig i det du skriver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun selge gensere med skrivefeil? Eller er det en form for ironi eller humor som har gått meg hus forbi? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 4.4.2021 den 18.27):

Skal hun selge gensere med skrivefeil? Eller er det en form for ironi eller humor som har gått meg hus forbi? 

Tror det er personen som har trykket som har gjort en feil. Blir nok rettet opp i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solfridmedhatten skrev (7 timer siden):

Lavmål å kommentere kropp. Det er ikke greit. 

Handler jo om å være realist? Jeg ser jo at hun har gått ned mange kilo, men når noen halverer sin egen kroppsvekt så er det rimelig drastisk. Ei heller noe å skryte av. Har aldri sagt noe om at hun er tykk, tynn, pen eller stygg. Jeg reagerte bare på de utsagnene hvor hun selv sier at hun har mer enn halvert kroppsvekten sin.

Tenker også at det er utsagn hun kunne spart seg for, mtp kroppspress osv. Det er ikke en sunn måte å gå ned i vekt på om det ikke er selvvalgt - eller kommer som følge av psykiske plager.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfridmedhatten skrev (15 timer siden):

Lavmål å kommentere kropp. Det er ikke greit. 

Det handler ikke om å kommentere kropp, men at L har uttalt at hun har mistet halve kroppsvekten. Bevisst stjålet en annen influensers sykdomshistorie/vektnedgang og uttalelser. 

Skal man bare stryke henne med hårene på det og la det stå uimotsagt? 

Man trenger jo ikke være mensamedlem for å se at det ikke stemmer, scroll gjennom instaprofilen så ser man at det aldri har skjedd. Å spesiellt,ikke de siste 6-7 mnd.

 

Jeg liker L,jeg føler med henne i det hun har gått igjennom, hetsen hun har fått f.eks på Jodel er forkastelig.

Men det går en grense for hva hun skal "slippe unna" med. 

Om det hadde vært en influenser/kjendis eller hadde vært noen i min familie eller en venninne hadde jeg aldri latt vedkommende slippe unna med en slik handling/løyn. Enkelte ting er faktisk ikke akseptabelt uansett hvem det er. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (5 minutter siden):

Det handler ikke om å kommentere kropp, men at L har uttalt at hun har mistet halve kroppsvekten. Bevisst stjålet en annen influensers sykdomshistorie/vektnedgang og uttalelser. 

Skal man bare stryke henne med hårene på det og la det stå uimotsagt? 

Man trenger jo ikke være mensamedlem for å se at det ikke stemmer, scroll gjennom instaprofilen så ser man at det aldri har skjedd. Å spesiellt,ikke de siste 6-7 mnd.

 

Jeg liker L,jeg føler med henne i det hun har gått igjennom, hetsen hun har fått f.eks på Jodel er forkastelig.

Men det går en grense for hva hun skal "slippe unna" med. 

Om det hadde vært en influenser/kjendis eller hadde vært noen i min familie eller en venninne hadde jeg aldri latt vedkommende slippe unna med en slik handling/løyn. Enkelte ting er faktisk ikke akseptabelt uansett hvem det er. 

Om hun sier «halve kroppsvekten» eller oppgir antall kilo. Skjønner ikke helt hva det betyr i det store og hele. «Halve kroppsvekten» er vel bare ett uttrykk, som betyr halvveis til matchvekt eller at hun syntes hun har gått ned mye. Sier sånne «floksler» jeg også for å illustrere eller visualisere noe når jeg forteller eller snakket om noe og om noen har sagt det før meg så skal jeg vel ikke stå til ansvar for det til evig tid?! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN....Hun selger jo godt av genseren og andre varer nå når hun har grått og laget en stor sak ut av hvor stygge veldig mange er med henne. Så hun ser jo sitt snitt til å tjene noen kroner på dette OG. Kom ikke her og fortell meg at hun ikke tjener på de som synes synd på henne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (2 timer siden):

Om hun sier «halve kroppsvekten» eller oppgir antall kilo. Skjønner ikke helt hva det betyr i det store og hele. «Halve kroppsvekten» er vel bare ett uttrykk, som betyr halvveis til matchvekt eller at hun syntes hun har gått ned mye. Sier sånne «floksler» jeg også for å illustrere eller visualisere noe når jeg forteller eller snakket om noe og om noen har sagt det før meg så skal jeg vel ikke stå til ansvar for det til evig tid?! 

Det har faktisk veldig stor betydning, for som offentlig person(ett valg hun selv har tatt) er hun ett fotbilde for mange. Når hun da har ett så stort kroppsfokus som hun har og sier hun har tatt av halve kroppsvekten pga liten matlyst, er det mange som kan se på det som en måte de kan kvitte deg med uønsket vekt på. 

Å det er stor forskjell på å gå ned noen kg som L har og det å miste 40-50 kg. Hun har ett ansvar for hva hun deler i sine offentlige medier, hun har ett ansvar overfor f.eks unge følgere. Det ansvaret tar hun ikke med å fortelle slike ting/usannheter. 

Når man velger å være en offentlig person må man være veldig bevisst hva man deler, hvilken påvirkningskraft man har, hvor trigende det kan være for mange følgere osv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (3 minutter siden):

Det har faktisk veldig stor betydning, for som offentlig person(ett valg hun selv har tatt) er hun ett fotbilde for mange. Når hun da har ett så stort kroppsfokus som hun har og sier hun har tatt av halve kroppsvekten pga liten matlyst, er det mange som kan se på det som en måte de kan kvitte deg med uønsket vekt på. 

Å det er stor forskjell på å gå ned noen kg som L har og det å miste 40-50 kg. Hun har ett ansvar for hva hun deler i sine offentlige medier, hun har ett ansvar overfor f.eks unge følgere. Det ansvaret tar hun ikke med å fortelle slike ting/usannheter. 

Når man velger å være en offentlig person må man være veldig bevisst hva man deler, hvilken påvirkningskraft man har, hvor trigende det kan være for mange følgere osv.

Takk for at du taler. Du får sagt det. 
hun har faktisk regelrett stjålet historien til besteveinnnen å bagatellisert den på mange måter da hun stjeler den på den måten. 
 

Det er forskjell å si/kaste ut et utsagn til en venn, og å gjøre det som en offentlig person. En venn kjenner du, du kjenner ikke følgerne dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...