Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

DysterPytten skrev (På 12.7.2021 den 21.58):

Og de hun la ut idag fra dagens modell.. Skjønner ikke at hun tør uten å vite hva hun gjør. Det kan jo være direkte farlig hvis det gjøres feil. 

Livsfarlig når hun overhode ikke har peiling på hva hun driver med! De siste hun la ut i går vare bare dritt stygge å hadde aldri lagt ut på nett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier at «ei venninne» skal komme innom - mulig det var i går - fordi hun skal ha negler. Heldige Linn som får øvd, men tar hun seriøst betaling for det der..?? Uten å engang ha vært på kurs? 🤯

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legges ut som dokumentasjon på neglearbeidet hennes. 

 

Finnes det ikke kunstige treningshender man kan kjøpe til å øve seg på?  🙈

Screenshot_20210712-220030_One UI Home.jpg

Screenshot_20210714-104514_One UI Home.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stilt opp mot penga engang  for slike negla 😬😬😬😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (52 minutter siden):

Legges ut som dokumentasjon på neglearbeidet hennes. 

 

Finnes det ikke kunstige treningshender man kan kjøpe til å øve seg på?  🙈

Screenshot_20210712-220030_One UI Home.jpg

Screenshot_20210714-104514_One UI Home.jpg

Uff! Det er absolutt de verste neglene jeg har sett noengang. Tommelneglene på det nederste bildet er så grusomme at jeg syns synd på hun som skal gå rundt med de. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså... Greit hun får seg en hobby, det tror jeg hun trenger, men prøver hun i det hele tatt? Det er det værste jeg har sett! 

Endret av DysterPytten
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Dustemor87 skrev (På 14.7.2021 den 8.07):

Men kjære vene...- det er lov å prøve seg på nye ting og da må man selvfølgelig øve seg, men det siste bilde hun la ut nå om disse neglene hun har lagt er jo faktisk helt krise. Huff. 😕

Selvfølgelig. Greia er vel at hun tar betalt for de der neglene. Hun kunne i det minste øvd seg gratis på bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (10 minutter siden):

Selvfølgelig. Greia er vel at hun tar betalt for de der neglene. Hun kunne i det minste øvd seg gratis på bekjente.

Hun bør vel ikke øve seg på noe som lever før hun blir flinkere. Man får tak i demohender/negler. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å gå rundt med sånne klumpete negler! 😱 Hun skriver at hun er selvlært via YT , så det å ta betalt er helt vilt. Har hun riktig og sterilisert utstyr? Drill? Vet hun hvordan hun fjerner på en skikkelig måte? Prepper hun godt nok, og sørger for at de naturlige neglene er beskyttet? 
Så hun også skrev at hun skulle på kurs til høsten. Å ta betalt for noe før man har fått formell opplæring er helt på viddene.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 14.7.2021 den 20.40):

Legges ut som dokumentasjon på neglearbeidet hennes. 

 

Finnes det ikke kunstige treningshender man kan kjøpe til å øve seg på?  🙈

Screenshot_20210712-220030_One UI Home.jpg

Screenshot_20210714-104514_One UI Home.jpg

Å herre Gud! Det der er noe av det verste jeg har sett. 🤯🤯håper virkelig at de fjernet de neglene igjen etter bildet var tatt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er hun sluttet å selge gensere ? Var en periode det bare var gensere hun reklamerte for med eget trykk på. Og ja denne negle-hobbyen varte ikke så lenge den heller 🤔😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leila87

Hun snakker om noen som utgir deg for å være henne på et anonymt forum. Jeg tenkte kvinneguiden med en gang, men fant ikke noe her 😆

Leste spørsmålsrunden hun hadde på Instagram i går. Virker som hun er inne i en dyp, dyp kjærlighetssorg. Nevner gang på gang hvor såret hun er, samtidig som hun også nevner at hun elsker han. Han hadde fått seg ny dame og kommet seg videre. Håper Linn kommer seg ut av denne kjærlighetssorgen snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 time siden):

Virker utenfor og sløv i dag 🙄😪

Kan være antidepressiva,husker hun var slik i vår også 😔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...