Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

Superbobla skrev (15 timer siden):

Har hun slettet snap? 

Nei, bare blokkert en hel hær av følgere uten at noen vet hvorfor. Noen har fått bli og noen ikke. Hvem som forsvant tror eg er tilfeldig virker det som 🙈 jeg er ikke blokkert så jeg finner henne, så hun har ikke slettet snappen iallefall. Og insta er gjort privat, men den avgjørelsen støtter jeg frem til hun får ting på stell igjen og den hjelpen hun trenger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må være utrolig tøft når man går gjennom ett samlivsbrudd som har vært fra 16 -17 års aldern å etter 15 år er det over , for så å bli meldt til barnevernet , lære seg selv å kjenne som en voksen dame å da plutselig «alene» det tar tid å finne sin rolle . X en har en ny flørt , barna er 50-50 hos de , pluss endel negativt i forum rundt omkring .  Når alt dette skjer i underkant av ett år tror jeg de fleste ville vært bodde forvirra, redd , frustrert og litt ustabil. Ting tar tid å da er det kanskje vanskelig at mange tusen følger å mener noe om livet man lever . Tenker Linn kommer til å lande med beina godt planta på jorda. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (2 timer siden):

Det må være utrolig tøft når man går gjennom ett samlivsbrudd som har vært fra 16 -17 års aldern å etter 15 år er det over , for så å bli meldt til barnevernet , lære seg selv å kjenne som en voksen dame å da plutselig «alene» det tar tid å finne sin rolle . X en har en ny flørt , barna er 50-50 hos de , pluss endel negativt i forum rundt omkring .  Når alt dette skjer i underkant av ett år tror jeg de fleste ville vært bodde forvirra, redd , frustrert og litt ustabil. Ting tar tid å da er det kanskje vanskelig at mange tusen følger å mener noe om livet man lever . Tenker Linn kommer til å lande med beina godt planta på jorda. 

Hva med å ikke dele dette i SoMe?🤔

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (31 minutter siden):

Hva med å ikke dele dette i SoMe?🤔

Jeg er helt enig at endel av det som er delt ville jeg absolutt ikke delt ute på nettet . Å heller ikke når motparten ikke kan forsvare seg . Denne fella ser jeg endel «influensere» eller vloggere mange ganger gjør . Ikke alle som tenker hva slags konsekvenser det får når man bare vil fortelle eller forklare andre hvordan man har det . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg ønsker ikke å dele om jeg er vaksinert eller ikke"... alle skjønner vel at hun ikke er det, ellers hadde hun vel ikke havnet i 10 dagers karantene 🤦‍♀️

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemor1982 skrev (49 minutter siden):

"Jeg ønsker ikke å dele om jeg er vaksinert eller ikke"... alle skjønner vel at hun ikke er det, ellers hadde hun vel ikke havnet i 10 dagers karantene 🤦‍♀️

Så enig! Men synes det utrolig spesielt å ikke vaksinere seg når man jobber i helsevesnet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (Akkurat nå):

Har hun bare karantene kan hun vel gå på butikk og apotek? 

Hun sier at hun er ganske sikker på at hun har corona, så da er det jo fornuftig å holde seg hjemme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker jo ikke særlig begeistret for å jobbe, så kanskje hun pusher denna karantenen litt for å slippe jobb.. men ja man kan vel dra i butikk ++. Hun trodde hun hadde testet tidlig og at hun er positiv, hun skal da vente helt til tirsdag med og teste på nytt. Litt merkelig å vente så lenge. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (5 minutter siden):

Hun virker jo ikke særlig begeistret for å jobbe, så kanskje hun pusher denna karantenen litt for å slippe jobb.. men ja man kan vel dra i butikk ++. Hun trodde hun hadde testet tidlig og at hun er positiv, hun skal da vente helt til tirsdag med og teste på nytt. Litt merkelig å vente så lenge. 

Testen er fremskyndet til i morgen mener jeg hun sa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg velger å svare dere her med mitt navn da jeg absolutt ikke trenger å være anonym for å skrive om andre ☺️
Jeg får massevis av spørsmål om vaksinering, og jeg har valgt å ikke dele. Syns derfor at det er spesielt at noen skal anta at jeg ikke er det. Karantene må holdes for alle her. Alle jeg jobber med som er i samme situasjon må i karantene— uavhengig av vaksine. Så vær sikker i din sak eller spør om du lurer, før du antar svarene. Istedenfor å skulle svare mange det samme, så syns jeg det var greit å gå ut med at det ikke er noe jeg deler. Hvilken dag jeg skal teste meg igjen er det de som har vaksineringen som har bestemt. Jeg elsker jobben min og hadde mer enn gjerne vært der. Dessverre må jeg være hjemme pga smitte. Og som du kanskje har fått med deg så har jeg fått utdelt litt sykdommer. Så fint om du passer på deg selv og ikke spre slike tåpelige kommentarer om andre— som du forøvrig ikke har noe med. Det er faktisk å spytte på usynlig syke folk. Tåpelig kommentar som jeg også velger å rapportere. Skal du skrive nedlatende, så skriv ting du vet. Ellers kan du spørre meg selv om det er noe du lurer på— ingen her inne kan gi deg svarene. 
 

Hva folk mener om annet jeg har delt må jeg ta ansvar for. Der vet jeg har mange mot og mange med meg. Enig selv at jeg det er flere ting jeg burde passe meg litt for å dele, og det lærer jeg hele tiden ☺️
Så det er noe dere kan diskutere ihjel. 

Da dette snakkes om offentlig, slikt vas om meg som person som ikke stemmer, så vil jeg si ifra til dere. Er du frisk eller greier å jobbe med utfordringene du har— så er det flott. Men kom nå ikke for å peke på andre.

Ha en fin lørdagskveld damer ❤️

 

Endret av LinnSte
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hesya skrev (40 minutter siden):

Hun sier at hun er ganske sikker på at hun har corona, så da er det jo fornuftig å holde seg hjemme.

Sant nok, men folk kan jo ikke sitte i 10 dager uten det dem trenger feks mat og drikke osv. Finnes jo munnbind antibac osv.kan jo å gå seint på kvelden. Ikke alltid så lett å "mase" på folk etter hjelp 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnSte skrev (6 minutter siden):

Hei. Jeg velger å svare dere her med mitt navn da jeg absolutt ikke trenger å være anonym for å skrive om andre ☺️
Jeg får massevis av spørsmål om vaksinering, og jeg har valgt å ikke dele. Syns derfor at det er spesielt at noen skal anta at jeg ikke er det. Karantene må holdes for alle her. Alle jeg jobber mer som er i samme situasjon må i karantene— uavhengig av vaksine. Så vær sikker før du antar svarene. Istedenfor å skulle svare mange det samme, så syns jeg det var greit å gå ut med at det ikke er noe jeg deler. Hvilken dag jeg skal teste meg igjen er det de som har vaksineringen som har bestemt. Jeg elsker jobben min og hadde mer enn gjerne vært der. Dessverre må jeg være hjemme pga smitte. Og som du kanskje har fått med deg så har jeg fått utdelt litt sykdommer. Så fint om du passer på deg selv og ikke spre slike tåpelige kommentarer om andre— som du forøvrig ikke har noe med. Det er faktisk å spytte på usynlig syke folk? Tåpelig kommentar som jeg også velger å rapportere. Skal du skrive nedlatende, så skriv ting du vet. Ellers kan du spørre meg selv om det er noe du lurer på— ingen her inne kan gi deg svarene. 
 

Hva folk mener om annet jeg er delt må jeg ta ansvar for. Der vet jeg har mange mot og mange med meg. Enig selv at jeg det er flere ting jeg burde padde meg litt for å dele, og det lærer jeg hele tiden ☺️
Så det er noe dere kan diskutere ihjel. 

Da dette snakkes om offentlig om det er sånt vas om meg som person som ikke stemmer, så vil jeg si ifra til dere. Er du frisk eller greier å jobbe med utfordringene du har— så er det flott. Men kom nå ikke for å peke på andre.

Ha en fin lørdagskveld damer ❤️

 

Skal du ha premie for at du ikke er anonym i en tråd som handler om deg selv?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (2 timer siden):

"Jeg ønsker ikke å dele om jeg er vaksinert eller ikke"... alle skjønner vel at hun ikke er det, ellers hadde hun vel ikke havnet i 10 dagers karantene 🤦‍♀️

Man kan smitte andre uavhengig om man er vaksinert eller ei . Blir en vaksinert smitta med corona er den like smittsom som en uvaksinert med corona . Det vaksinen hovedsaklig skal beskytte mot er alvorlig sykdom og at helsevesenet ikke skal knele dersom det et overfylle avdelinger . 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (12 timer siden):

Man kan smitte andre uavhengig om man er vaksinert eller ei . Blir en vaksinert smitta med corona er den like smittsom som en uvaksinert med corona . Det vaksinen hovedsaklig skal beskytte mot er alvorlig sykdom og at helsevesenet ikke skal knele dersom det et overfylle avdelinger . 

Man får ikke 10 dagers karantene som vaksinert. Og det skal vel sjukehjem og lignende være glad for, ellers kunne det fort bli lite folk på jobb 😷

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

neiognei skrev (14 timer siden):

Skal du ha premie for at du ikke er anonym i en tråd som handler om deg selv?

Selvfølgelig, synes er fint at å svarer her inne. Da får hun premie av meg, at du tar seg tid å svare. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnSte skrev (15 timer siden):

Hei. Jeg velger å svare dere her med mitt navn da jeg absolutt ikke trenger å være anonym for å skrive om andre ☺️
Jeg får massevis av spørsmål om vaksinering, og jeg har valgt å ikke dele. Syns derfor at det er spesielt at noen skal anta at jeg ikke er det. Karantene må holdes for alle her. Alle jeg jobber med som er i samme situasjon må i karantene— uavhengig av vaksine. Så vær sikker i din sak eller spør om du lurer, før du antar svarene. Istedenfor å skulle svare mange det samme, så syns jeg det var greit å gå ut med at det ikke er noe jeg deler. Hvilken dag jeg skal teste meg igjen er det de som har vaksineringen som har bestemt. Jeg elsker jobben min og hadde mer enn gjerne vært der. Dessverre må jeg være hjemme pga smitte. Og som du kanskje har fått med deg så har jeg fått utdelt litt sykdommer. Så fint om du passer på deg selv og ikke spre slike tåpelige kommentarer om andre— som du forøvrig ikke har noe med. Det er faktisk å spytte på usynlig syke folk. Tåpelig kommentar som jeg også velger å rapportere. Skal du skrive nedlatende, så skriv ting du vet. Ellers kan du spørre meg selv om det er noe du lurer på— ingen her inne kan gi deg svarene. 
 

Hva folk mener om annet jeg har delt må jeg ta ansvar for. Der vet jeg har mange mot og mange med meg. Enig selv at jeg det er flere ting jeg burde passe meg litt for å dele, og det lærer jeg hele tiden ☺️
Så det er noe dere kan diskutere ihjel. 

Da dette snakkes om offentlig, slikt vas om meg som person som ikke stemmer, så vil jeg si ifra til dere. Er du frisk eller greier å jobbe med utfordringene du har— så er det flott. Men kom nå ikke for å peke på andre.

Ha en fin lørdagskveld damer ❤️

 

Du er så nydelig og hærlig person Linn. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Man får ikke 10 dagers karantene som vaksinert. Og det skal vel sjukehjem og lignende være glad for, ellers kunne det fort bli lite folk på jobb 😷

Enkelte kommuner har egne regler , hun kan også ha fått kun en sprøyte det blir uansett bare spekulasjoner . Vet flere kommuner som har hatt karantene regler på hjemmesykepleien selv for vaksinerte . Å når det er sagt syns jeg det er rart det ikke er påbudt hos alle det er påvist korona på . Vaksinert eller ei . Noen kan ikke ta vaksinen heller av andre årsaker så det spiller forsåvidt ingen rolle hva hun er . Å skjønner heller ikke hvorfor det er så interessant om hun er det eller ikke 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...