Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (34 minutter siden):

Det må være slettet igjen, for siste snap jeg får opp er 9 t siden, da på kjøpesenter.

Ja det er slettet nå ser jeg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg blir oppriktig bekymret for Linn. Det virker ikke som hu har det så bra for tiden. Håper hun får den hjelpen hun trenger. For i mine øyne så trenger hun hjelp nå. Har alltid syntes hu var ei likanes jente. Derfor er det ekstra trist å se på snappende hennes den siste tiden.

Endret av TheGoodWitch
Skrivefeil.
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun får den hjelpen hun trenger nå, om hun selv ber om hjelp eller at noen nær henne skaffer det. Det kan jo ikke fortsette slik det har gjort nå, da kommer det til å gå skikkelig galt til slutt 😔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingridcm skrev (3 minutter siden):

er hun ikke godt gift med flere unger ? Hvor er mannen hennes oppi alt dette ?

Hun ble singel for rundt 1 år siden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Millis-0101 skrev (1 minutt siden):

Hun ble singel for rundt 1 år siden

Åh det har ikke jeg fått med meg . Hva skjedde ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingridcm skrev (34 minutter siden):

Åh det har ikke jeg fått med meg . Hva skjedde ? 

Jeg fikk aldri med meg hvorfor og hva, kanskje noen andre kan fylle inn her. Jeg tok sosiale medier pause på samme tid, så når jeg kom tilbake hadde hun flyttet og alt var snudd opp ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingridcm skrev (56 minutter siden):

Åh det har ikke jeg fått med meg . Hva skjedde ? 

Jeg fulgte henne ikke på denne tiden, men mannen har vært utro flere ganger. Hun har aldri gått, men tror han denne gang fortalte at han ikke hadde følelser for henne lenger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rubella skrev (7 minutter siden):

Ingen som dokumenterte noen av disse snapstoryene? Fikk ikke sett, men kanskje like greit 😬

Det ligger fortsatt ute noe av det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peak skrev (12 minutter siden):

Jeg fulgte henne ikke på denne tiden, men mannen har vært utro flere ganger. Hun har aldri gått, men tror han denne gang fortalte at han ikke hadde følelser for henne lenger. 

Han hadde vært psykisk utro flere ganger og hadde prøvd seg på en nær relasjon av dem slik hun fortalte det. 
De hadde vel også prøvd å få det til og fungere igjen etterpå, som hun sa i sommer når hun hadde vært hos CA. 
hun er nå knust fordi han har gått videre med en ny dame, noe hun også brettet ut om på Instagram i sommer. Hun føler, han føler ikke. 
 

Endret av Annelinb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir litt bekymret når hun hadde den storyen i går, og i natt, for så at det blir helt stille i dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapper Linn like ofte som før ? Mener det innimellom er litt opphold mellom snappingen.. men ja bekymringsfult at det er helt stille i dag 🤔 Håper hun har det bra og at hun har noen rundt seg ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (Akkurat nå):

Snapper Linn like ofte som før ? Mener det innimellom er litt opphold mellom snappingen.. men ja bekymringsfult at det er helt stille i dag 🤔 Håper hun har det bra og at hun har noen rundt seg ❤

Hun bruker å ha dager hun ikke snapper . Hun sover sikkert idag vil jeg tro . Ja håper hun har noen gode mennesker rundt seg 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og wtf er dette? Hadde ikke nok N-er og A-er, så da ble det Mæriæmm? Ser hun har prøvd å skrape av bokstavene halvhjerta 😂 (ser noen har kommentert det samme under posten)

 

3DD7F1CE-B2DE-4C18-954E-DA65A72A1DB1.jpeg

Endret av Rubella
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i alle dager skjer?! Det er jo ei dame som må være ekstremt emosjonelt påvirket og utrolig utrolig usikker på seg selv… Hvor mange ganger klarte hun egentlig å si «jeg vil bare vise at jeg er snill, jeg er en god person, en god venn….». Igjen og igjen. Å om hun venninna har det tøft, så er vel ikke å høste gode ord om at man har sponsa hotell og «gitt av tiden min for å være der…» noe å fokusere på?  Da legger man bort telefonen og bare ER. Det er revende likegyldig hvem som har betalt, hvem som skaffet hva osv. man investerer i vennen i form av nærhet, trøst, gode samtaler og støtte. Å den er mellom de to, ikke eksponering til «snapfam» for å få creds…. Det er trist.

 

er det en sårhet av å kanskje føle at man mangler de gode vennene hun føler på kanskje, noen kommenterer høres ut som stikk til en annen venn av henne, å den passiv-aggressive talen om henne som god venn og det rundt…  

Hun lider jo tydeligvis selv, å hva som skjedde i går/natt… vi skal ikke spekulere, men av det en så… Det er vondt å se på! Bekymringsfullt♥️
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...