Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

Ingen aktivitet på Jodel, så det er ikke noe nytt som har skjedd. Det er nok denne tråden hun referer til. Hun bryr jo seg åpentbart. Ellers hadde hun jo ikke snakket om det igjen og igjen. Eller tatt det opp de gangene hun ble skrevet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajane skrev (10 timer siden):

"jeg tåler det, jeg bryr meg ikke", sies det om og om igjen. At hun er en offentlig person, og at hun tåler det. 

Hvorfor handler det kun om kritikk og dritt i alle snappen for tiden? Litt lei. Jeg er ikke på jodel, så aner ikke hva som blir skrevet der. Og det som blir skrevet her, kan sikkert diskuteres også. 

Men at folk/seere har snudd på flisa som hun sa, er vel fordi hun har forandret seg. De tilbakeblikkene hun sendte er jo grunnen til at jeg begynte å se snappene hennes, og nå er det ikke sånn mer. Jeg skjønner at folk forandrer seg, men det henger liksom en negativ sky over hele snappen hennes. Alt er klaging, og snakk om stygge troll osv. Hvis du tåler det, så hev deg over det. Trenger ikke dele alt, men tenk likevel over hva som blir delt. 

Å høre på at folk klager på seerne sine om og igjen, er iallefall ikke noe av interesse. Topp dette med reklame non stop, så blir det jo ikke noe å følge. I tillegg når man velger å si a men ikke b i mange tilfeller, så vil jo folk spekulere. Dessverre.. 

 

Ta en pause fra sosiale medier, slapp av og bli friskere! Alt blir vel bra til slutt! 

Hun bryr seg jo åpenbart veldig mye om hva som står her inne. Jeg er enig i at en pause nok hadde vært lurt. 

Fokuser på barna sine og å bli bedre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hotell sammen med CA i Oslo, ser ut som de skal dele hotellrom. Avstand og corona anbefalinger er visst ikke så viktig 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (5 timer siden):

På hotell sammen med CA i Oslo, ser ut som de skal dele hotellrom. Avstand og corona anbefalinger er visst ikke så viktig 🙄

Drakk av samme ciderboks og 🤦‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAMLMI skrev (17 timer siden):

Drakk av samme ciderboks og 🤦‍♀️

De delte jo samme seng også, de har jo ikke pleksiglass mellom seg. Så hadde de smitta hverandre hadde de nok gjort det uansett om de drakk av samme boks. To - tre er jo lov, så lenge ingen har symptomer. De var jo bare de. 
 

tror de begge hadde godt av den helgen. 
 

stusser mere på andre ting dem gjør en det der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (14 timer siden):

Og på jobb på sykehjem når hun kommer hjem. Viss hun ikke er sykemeldt da 😝

Sykmeldt slik jeg har fått med meg.

 

Annelinb skrev (23 timer siden):

De delte jo samme seng også, de har jo ikke pleksiglass mellom seg. Så hadde de smitta hverandre hadde de nok gjort det uansett om de drakk av samme boks. To - tre er jo lov, så lenge ingen har symptomer. De var jo bare de. 
 

tror de begge hadde godt av den helgen. 
 

stusser mere på andre ting dem gjør en det der. 

To-tre er lov ja, så lenge man overholder 1-2 metersregelen, noe de to absolutt ikke gjorde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ganske skremmende hvor ukritisk hun er til blandt annet den spleisen hun delte på snappen sin i dag...

 

Hun sier hun kjenner personen og kjenner saken. Fordi denne personen som opprettet spleisen fulgte henne på snapp fra starten av. Men vet hun egentlig at denne personen har 5 barn der hvor alle er fratatt av barnevernet? Og at barna har vært lite til mammaen sin generelt, de hadde mest kontakt etter at barna fyllte 18, og at mor hjalp de med å skaffe dem bl.a. rusmidler? Neppe. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melise__87
Anonym2019 skrev (16 minutter siden):

Ganske skremmende hvor ukritisk hun er til blandt annet den spleisen hun delte på snappen sin i dag...

 

Hun sier hun kjenner personen og kjenner saken. Fordi denne personen som opprettet spleisen fulgte henne på snapp fra starten av. Men vet hun egentlig at denne personen har 5 barn der hvor alle er fratatt av barnevernet? Og at barna har vært lite til mammaen sin generelt, de hadde mest kontakt etter at barna fyllte 18, og at mor hjalp de med å skaffe dem bl.a. rusmidler? Neppe. 

 

 

Og hvordan vet du det? Har du bevis for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var interessante spm på Instagram idag gitt... Neste blir vel at hun har bedrevet forskning. 

 

Og rart Cecilie ikke lærer henne å posere bedre hvis de er så gode venninner. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DysterPytten skrev (På 16.5.2021 den 19.57):

Det var interessante spm på Instagram idag gitt... Neste blir vel at hun har bedrevet forskning. 

 

Og rart Cecilie ikke lærer henne å posere bedre hvis de er så gode venninner. 

Forstår godt at hun verken er modell eller fotograf. Men synes hun kunne jobbet litt med bildene sine. Synes mange av de er blurry og at hun blant annet kan se skitten ut i ansiktet pga dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAMLMI skrev (På 18.5.2021 den 7.54):

Forstår godt at hun verken er modell eller fotograf. Men synes hun kunne jobbet litt med bildene sine. Synes mange av de er blurry og at hun blant annet kan se skitten ut i ansiktet pga dette. 

Ja, men poenget må jo være å få vist frem klærne. Det gjør hun ikke ved å ha dårlige positurer, tror hun poserer fint på et bord og i tillegg bruker filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (44 minutter siden):

Ja, men poenget må jo være å få vist frem klærne. Det gjør hun ikke ved å ha dårlige positurer, tror hun poserer fint på et bord og i tillegg bruker filter.

Ja, jeg synes hun har en lang vei å gå før hun gjør gode reklamejobber. Både teknisk og fremfor kamera. Jeg synes i tillegg en god del av klærene har dårlig passform..enten for stor så undertøyet synes eller for små/trange. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KAMLMI skrev (32 minutter siden):

Ja, jeg synes hun har en lang vei å gå før hun gjør gode reklamejobber. Både teknisk og fremfor kamera. Jeg synes i tillegg en god del av klærene har dårlig passform..enten for stor så undertøyet synes eller for små/trange. 

Helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Linn og Cecilie er på hotell i bergen, og nå har cecilie funnet en fyr på tinder som skal komme på hotellrommet😅.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare litt problemer med å forstå hennes bastante påstand om at hun selv er avholds? Hun er vel ikke det eller? Eller er det kun jeg som misforstår betydningen av det ordet? Selv drikker jeg lite, men kaller meg ikke selv avholds av den grunnen. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dustemor87 skrev (32 minutter siden):

Jeg har bare litt problemer med å forstå hennes bastante påstand om at hun selv er avholds? Hun er vel ikke det eller? Eller er det kun jeg som misforstår betydningen av det ordet? Selv drikker jeg lite, men kaller meg ikke selv avholds av den grunnen. :)

Nå har hun vel strengt tatt aldri påstått at hun er avholds. Hun har sagt hun er nesten avholds. At hun drikker veldig veldig sjeldent, fordi hun er ikke spesielt glad i alkohol.. Ser ikke noe problem med å si man er nesten avholds, er slik selv og drikker en sjelden gang på fest slik som Linn. La nå jentene kose seg litt, ser ut som de trenger det ( den Tinder daten var vel strengt tatt ikke nødvendig men😬)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...