Gå til innhold

BYTILBYGD


Annelinb

Anbefalte innlegg

Annelinb skrev (På 26.3.2021 den 11.08):

Det morsomme her er at Linn sitter selv som en offentlig snapper å sier hun ikke deler noe kritikkverdig, får hun noe som helst motstand så truer hun med politi, avis, at hun kjenner flinke folk med data. Nei da innbyr du ikke til å ville diskutere noe du ser på som kritisk innhold med personen selv. 

Hun skal selge genser fra H&M å sier hennes er mer unikt fordi det skal stå «jeg er bare et jævla menneske». Som jeg forøvrig høre en narkoman si på «hele sjekker inn» i episoder spilt inn fra 2016. Så det er et par feil her: 

1: ordtaket (?) er ikke ditt. Du har ikke laget det. En psykolog kan si daglig til en pasient «men du er jo bare et menneske». Det er brukt så mye at du ikke kan ta eierskap på det. 
2: sammenlikne Adidas, Nike osv med din genser? For det første tåler en Nike genser å vaskes 40 ganger mer en en genser fra H&M - det har med kvalitet å gjøre. Å du kan ikke sammleikne det en gang. I hvert fall ikke når du selv blir sponset av junkyeard (?).
3: skrifttypen du velger på «merket» ditt, er i snapchat’s eie. Du har stjelt. 
4: 700 for en genser som er i verdi 150 er absolutt ikke ok! Det vil si du lurer dine egene følgere.

i noe unikt støtter du samtidig en skitten bedrift (H&M) ikke så unikt likevel. 

forøvrig er ikke du en unik offentlig person som er fritatt for kritikk. Du som hvem som helst annen har kritikkverdig innhold. Du oppfordrer til vitamintilskudd uten å opplyse om at en legesjekk er bra for å se om du trenger.
du jobber med pyramidesalg. Du Snakker rundt deg selv ved å i en setning si det ikke er det - for så å si du verver å har folk under deg. 

jeg har forøvrig aldri sett maken til kropps sjekking som det du driver med på reklame filmene dine heller. Å du deler ukritisk alle rabatter du får i innboks på Mail. 

du snakker opp deg selv ved å snakke ned andre. Eks: du delte øyekrem sophie reklamerte for - bra i førsten men helt ille etter hvert. For SÅ å snakke opp ditt eget øyekrem serum- men det så bra at du ikke trenger bruke over tid for å si det er verdens beste? 

det er reklame før reklame, etter reklame, når det ikke er reklame. Når du har temasnakk er ordet reklame eller mobbing å suksess et standar ord i ditt vokabular. «Slikk å ingenting» du er kanskje den jeg følger som skaper mest kjøpepress. 

du ymter frem at di er så snill å go - så er trådene dine de minst grove men det er dine du skal få bort? Hvor er godheten? Hvor ? Jeg håper du logger av, du gjør influencer Norge til et skittent sted. Du ødelegger for de som faktisk gjør en innsats - å produkt du leverer ser konstant halvferdig ut. Jeg hadde I K K E villet jobbet med deg eller under deg. Det er min mening på deg som influencer - ikke person.

 

Innlegget er ryddet for krenkende og spekulerende påstander.

👏👏👏👏

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det gjelder denne vedkommende, så har jeg ikke noe negativt å si om henne som menneske. Hun er omsorgsfull og vil gjerne være det beste av seg selv. Men klarer rett og slett ikke kritikk (både saklig og usaklig) på en sånn måte at det blir hemmende i hverdagen for henne. 

Når det er sagt. Jeg fulgte henne fordi hun var veldig blid og morsom. Jeg har som de fleste her, merket at hverdagen hennes er ikke den samme lenger. Ungene har blitt større, og barnefar er ikke lenger kjæresten. Da er det helt naturlig for meg å tenke at hun har problemer med å finne sin "plass" på sosiale medier igjen. 

Jeg har derimot blitt dritlei denne reklamen for Forever living, frisørsalonger, klær osv. Den tar så mye plass på hennes snap, at jeg ikke får sett hva og hvem Linn er, lenger. 

Jeg forstår at hun ikke klarer å være seg selv lenger. At hun ikke lenger er den sprudlende dama vi alle har fulgt over lenger tid, som vi kjenner. Men INGEN av oss skal fortelle henne hvem hun skal være og hvordan hun skal oppføre seg. Det er 100% frivillig å følge henne, eller avfølge henne. 

Jeg personlig? Jeg valgte å avfølge henne rett etter nyttår grunnet all den reklamen hun har. For min del kunne hun hatt en snap med reklamer/spons, og en der vi kunne fulgt hverdagen utenom alt dette med FL og andre ting. 
 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg 

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal lage pod? Sammenligner seg med iselin g? Iselin ble og jobba seg gjennom det.

Hva skal hun podde om? "traumer" og "stalkere"? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym2019 skrev (6 timer siden):

Synes det er flott at hun sto opp for seg selv i dag på instagram!

Hvorfor det? Jeg syntes det var uthenging av eksen og eks svigerfamilien hennes. Dessuten sier hun sin versjon av ting og eksen og familien får ikke forsvart seg og heller ikke sagt sin side av saken. 
 

veldig rart at hun plutselig skal frem med alt sammen nå for hu skulle ikke dele det pga personvern tidligere. Det lukter veldig desperasjon her synes jeg 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (5 timer siden):

Hun skal lage pod? Sammenligner seg med iselin g? Iselin ble og jobba seg gjennom det.

Hva skal hun podde om? "traumer" og "stalkere"? 

Tydeligvis. Sammenligner seg med Iselin fordi at Iselin oppdaget utroskap og opplevde det. Iselin og Linn har vokst opp sammen, fra samma bygd. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (3 timer siden):

Hvorfor det? Jeg syntes det var uthenging av eksen og eks svigerfamilien hennes. Dessuten sier hun sin versjon av ting og eksen og familien får ikke forsvart seg og heller ikke sagt sin side av saken. 
 

veldig rart at hun plutselig skal frem med alt sammen nå for hu skulle ikke dele det pga personvern tidligere. Det lukter veldig desperasjon her synes jeg 

Jeg synes det å dra uthengningkortet begynner å bli litt vel overdrevent og utdatert. Det er ikke uthenging selv om en velger å fortelle sin versjon av historien. Uthenging er gjerne negativ omtale, latterliggjørelse eller utskjelling av personer. Det var ikke det hun gjorde, hun delte hvordan hun opplevde situasjonen. 

Synes ikke det er rart, hun har vel ikke vært klar før nå tenker jeg. Tror de fleste hadde syntes det var ubehagelig å bli fryst ut av noen som en hadde vært 'familie' med i 16 år. Og når det er han som har valgt å være utro. Hadde ikke du? Opplever ingen desperasjon i det. 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (43 minutter siden):

Jeg synes det å dra uthengningkortet begynner å bli litt vel overdrevent og utdatert. Det er ikke uthenging selv om en velger å fortelle sin versjon av historien. Uthenging er gjerne negativ omtale, latterliggjørelse eller utskjelling av personer. Det var ikke det hun gjorde, hun delte hvordan hun opplevde situasjonen. 

Synes ikke det er rart, hun har vel ikke vært klar før nå tenker jeg. Tror de fleste hadde syntes det var ubehagelig å bli fryst ut av noen som en hadde vært 'familie' med i 16 år. Og når det er han som har valgt å være utro. Hadde ikke du? Opplever ingen desperasjon i det. 

 

 

Det er jo alltid to sider av en sak. Og når han har vært utro, flere ganger over lang tid og familien hans har brutt all kontakt med henne, så kan det være mer til denne historien enn vi får høre. 

Endret av Lunabelle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (5 timer siden):

Hvorfor det? Jeg syntes det var uthenging av eksen og eks svigerfamilien hennes. Dessuten sier hun sin versjon av ting og eksen og familien får ikke forsvart seg og heller ikke sagt sin side av saken. 
 

veldig rart at hun plutselig skal frem med alt sammen nå for hu skulle ikke dele det pga personvern tidligere. Det lukter veldig desperasjon her synes jeg 

Nemlig , hvorfor må man ta det der offentlig egentlig . 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2019 skrev (3 timer siden):

Jeg synes det å dra uthengningkortet begynner å bli litt vel overdrevent og utdatert. Det er ikke uthenging selv om en velger å fortelle sin versjon av historien. Uthenging er gjerne negativ omtale, latterliggjørelse eller utskjelling av personer. Det var ikke det hun gjorde, hun delte hvordan hun opplevde situasjonen. 

Synes ikke det er rart, hun har vel ikke vært klar før nå tenker jeg. Tror de fleste hadde syntes det var ubehagelig å bli fryst ut av noen som en hadde vært 'familie' med i 16 år. Og når det er han som har valgt å være utro. Hadde ikke du? Opplever ingen desperasjon i det. 

 

 

Alltid to sider av en sak. Og her får vi bare hennes og ikke hans eller familien. Jeg tenker at det ligger mer bak det. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når det et to sider av en sak så mener dere at utroskap er greit uansett, eller misforstår jeg dere?

Altså hvis hun velger å ta det offentlig og ikke han, så gir det jo dere ikke automatisk rett til å synse at det ligger mer bak. Det blir som om jeg velger å tro at han holder stillt fordi det er et faktum at det har skjedd og det ikke er mer bak? At familien velger å ikke snakke med henne fordi de skjems over handlingen han har gjort? Hvorfor skal jeg tillate meg å tenke slik, hva får jeg ut av det? Nada. Det ganger meg på ingen måte. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke hun gjorde noe galt i å dele sin opplevelse. Så lenge hun ikke begynner som Iselin G, for det synes jeg ikke er greit verken for ungene eller ex. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maijuni skrev (På 27.3.2021 den 21.29):

Hun var søtere og mer naturlig før. Nå er det litt mye filter. 

Filter gir jo feil gjengivelse av plagene... Og jeg er for at flere kroppstyper skal få vise frem klær, men hun kunne jo vist klær som kler fasongen hennes... Mye er jo 2 nr for lite. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kalini skrev (17 minutter siden):

hva heter hun på insta?

Det står jo i tittelen på tråden her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun og barnefaren gått fra hverandre? Har ikke fulgt henne på en evighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (19 timer siden):

Hvorfor det? Jeg syntes det var uthenging av eksen og eks svigerfamilien hennes. Dessuten sier hun sin versjon av ting og eksen og familien får ikke forsvart seg og heller ikke sagt sin side av saken. 
 

veldig rart at hun plutselig skal frem med alt sammen nå for hu skulle ikke dele det pga personvern tidligere. Det lukter veldig desperasjon her synes jeg 

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DysterPytten skrev (23 timer siden):

Filter gir jo feil gjengivelse av plagene... Og jeg er for at flere kroppstyper skal få vise frem klær, men hun kunne jo vist klær som kler fasongen hennes... Mye er jo 2 nr for lite. 

Hun ønsker nok gjerne å passe inn i noe hun ikke gjør. 
 

forøvrig dette med å herme etter Iselin, ikke første gang hun «kopierer» historier. Sammenliknet jo mat forholdet sitt med problemet CA har. «De hadde så mye til felles med maten». Det er så stygt gjort å stjele andres historier å sammenlikne seg slik. Mangel på kunnskap rett å slett. Får Grøssninger av hele dama. Godt moderatorene rydder tråder her slik at Linn selv ser det som er skrevet ikke er mobbing men konstruktiv kritikk. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...