AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #521 Del Skrevet 29. april 2021 31 minutter siden, PetterKanin said: Det kan kanskje ha noe med at Anna og Jone faktisk hadde gjort noe mtp på utedelen av oppgaven ... Litt rart å sende inn Finn til å kommentere på det uansett da? Når han ikke skulle ta runden hos alle, som de gjør noen ganger. Da kunne de heller ventet til finalen. Spoiler Synes det var greit med vinneren i dag. Far og datter hadde blandet sort og gull, noe jeg synes blir litt kræsj. Men virker som det var mindre å pirke på hos dem enn Jone og Anna. Aina måtte ta i litt ekstra og maste om kurver, bare for å ha noe å trekke dem for. Var nok hagedammen som avgjorde denne gangen tror jeg. Imponerende arbeid, absolutt. Men synes ikke selve dammen var spesielt fin. Synes generelt det ser litt shabby ut når plastduken syns, de kunne lagt noen av de veldig mange steinene oppi dammen og prøvd å dandere litt for å dekke til isteden... Men, hagedam er jo en prosess, og mye blir fint når plantene kommer seg. Badet deres var jo pent gjort for det meste, og så tror jeg det er fint for de andre parene at noen andre tar hammeren også. Begynner fort å skorte på motivasjonen til å fortsette hvis ett par får fire hammere på rad, liksom. Anonymkode: 3e3b5...626 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. april 2021 #522 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt rart å sende inn Finn til å kommentere på det uansett da? Når han ikke skulle ta runden hos alle, som de gjør noen ganger. Da kunne de heller ventet til finalen. Vis skjult innhold Synes det var greit med vinneren i dag. Far og datter hadde blandet sort og gull, noe jeg synes blir litt kræsj. Men virker som det var mindre å pirke på hos dem enn Jone og Anna. Aina måtte ta i litt ekstra og maste om kurver, bare for å ha noe å trekke dem for. Var nok hagedammen som avgjorde denne gangen tror jeg. Imponerende arbeid, absolutt. Men synes ikke selve dammen var spesielt fin. Synes generelt det ser litt shabby ut når plastduken syns, de kunne lagt noen av de veldig mange steinene oppi dammen og prøvd å dandere litt for å dekke til isteden... Men, hagedam er jo en prosess, og mye blir fint når plantene kommer seg. Badet deres var jo pent gjort for det meste, og så tror jeg det er fint for de andre parene at noen andre tar hammeren også. Begynner fort å skorte på motivasjonen til å fortsette hvis ett par får fire hammere på rad, liksom. Anonymkode: 3e3b5...626 Ingenting rart med det. De andre var det jo ikke noe å kommentere hos. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. april 2021 #523 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Litt rart å sende inn Finn til å kommentere på det uansett da? Når han ikke skulle ta runden hos alle, som de gjør noen ganger. Da kunne de heller ventet til finalen. Skjul innhold Synes det var greit med vinneren i dag. Far og datter hadde blandet sort og gull, noe jeg synes blir litt kræsj. Men virker som det var mindre å pirke på hos dem enn Jone og Anna. Aina måtte ta i litt ekstra og maste om kurver, bare for å ha noe å trekke dem for. Var nok hagedammen som avgjorde denne gangen tror jeg. Imponerende arbeid, absolutt. Men synes ikke selve dammen var spesielt fin. Synes generelt det ser litt shabby ut når plastduken syns, de kunne lagt noen av de veldig mange steinene oppi dammen og prøvd å dandere litt for å dekke til isteden... Men, hagedam er jo en prosess, og mye blir fint når plantene kommer seg. Badet deres var jo pent gjort for det meste, og så tror jeg det er fint for de andre parene at noen andre tar hammeren også. Begynner fort å skorte på motivasjonen til å fortsette hvis ett par får fire hammere på rad, liksom. Anonymkode: 3e3b5...626 Spoiler Tenker at dammen blir bedre med tiden. Samtidig visste jo "alle" at far og datter ikke kunne vinne idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. april 2021 #524 Del Skrevet 29. april 2021 Men jeg må si at i år er det ganske trått. Tidligere år har jeg nesten stått opp tidlig for å se dagens episode, idag hadde jeg spart episoder for å se på morgenen. Føler klippingen er veldig rar i år, og at man ikke får samme inntrykk av de som er med som tidligere år. Jeg har jo mine favoritter i år også, men jeg kjenner jeg er veldig lei av aina og finn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #525 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sjalu for at Veronica bare er helt nydelig? At hun faktisk har stil og er handy? ; ) hun fikk jo til å bruke kappmaskina blant annet Anonymkode: d9969...53a Jeg sa ingenting om utseendet! Har ikke Anna og Jone stil synes du? Uansett så er stil subjektivt. Men handy vil jeg si at Anna er! Mye mer enn hva Veronica er. Synes ofte hun er utakknemlig mot faren sin, og lener seg veldig på han. Hadde det ikke vært for Kurt så hadde aldri det badet blitt så bra. Anonymkode: 56cbe...680 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. april 2021 #526 Del Skrevet 29. april 2021 Spoiler https://www.tv2.no/v/1651933/?fbclid=IwAR0YfoGlN2L0M4HmShWkqwfMQXCNpOtqaGXPNopnUhwwHT5gL7-vgGYabyk Favorisering much?🤔 Reagerte også på at Finn helt ut av det blå kom til de å ga dem masse ros i gårsdagens episode, men ikke til de andre?🤨 merkelig opplegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. april 2021 #527 Del Skrevet 29. april 2021 Smurfii skrev (6 minutter siden): Skjul innhold https://www.tv2.no/v/1651933/?fbclid=IwAR0YfoGlN2L0M4HmShWkqwfMQXCNpOtqaGXPNopnUhwwHT5gL7-vgGYabyk Favorisering much?🤔 Reagerte også på at Finn helt ut av det blå kom til de å ga dem masse ros i gårsdagens episode, men ikke til de andre?🤨 merkelig opplegg Hvorfor er det merkelig at Finn oppsøker noe som faktisk eksisterer og lar være å oppsøke noe som ikke eksisterer? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. april 2021 #528 Del Skrevet 29. april 2021 PetterKanin skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det merkelig at Finn oppsøker noe som faktisk eksisterer og lar være å oppsøke noe som ikke eksisterer? Han kunne heller ventet til «felles runden»🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. april 2021 #529 Del Skrevet 29. april 2021 Smurfii skrev (Akkurat nå): Han kunne heller ventet til «felles runden»🙂 Det er jo vanlig at dommerne går rundt og ser midt i ukesoppgaven. Hvorfor skulle det være et unntak denne uken? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. april 2021 #530 Del Skrevet 29. april 2021 PetterKanin skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det merkelig at Finn oppsøker noe som faktisk eksisterer og lar være å oppsøke noe som ikke eksisterer? Det er ikke merkelig, men en del følgere av sommerhytta liker å se ekstreme konspirasjoner i alt. Feks at Jone jobber på Maxbo 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. april 2021 #531 Del Skrevet 29. april 2021 PetterKanin skrev (1 minutt siden): Det er jo vanlig at dommerne går rundt og ser midt i ukesoppgaven. Hvorfor skulle det være et unntak denne uken? Tenk om han kom med tips osv da? Er jo mye man ikke får se, syns klippinga er skikkelig dårlig så langt..syns alle tre burde tatt den runden og ikke bare en dommer ene og alene..😋 Men nå syns jeg også at Aina og Finn burde blitt bytta ut da..🙃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. april 2021 #532 Del Skrevet 29. april 2021 Elhaym skrev (1 minutt siden): Det er ikke merkelig, men en del følgere av sommerhytta liker å se ekstreme konspirasjoner i alt. Feks at Jone jobber på Maxbo Det var «stikket» sitt det...🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. april 2021 #533 Del Skrevet 29. april 2021 Smurfii skrev (2 minutter siden): Det var «stikket» sitt det...🤣😂 Det var ikke et stikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 29. april 2021 #534 Del Skrevet 29. april 2021 Smurfii skrev (6 minutter siden): Tenk om han kom med tips osv da? Er jo mye man ikke får se, syns klippinga er skikkelig dårlig så langt..syns alle tre burde tatt den runden og ikke bare en dommer ene og alene..😋 Men nå syns jeg også at Aina og Finn burde blitt bytta ut da..🙃 Det er større sjanse for å få gode tips jo tidligere de begynner med et prosjekt. Det er nok alle deltakerne fullt klar over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 29. april 2021 #535 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg sa ingenting om utseendet! Har ikke Anna og Jone stil synes du? Uansett så er stil subjektivt. Men handy vil jeg si at Anna er! Mye mer enn hva Veronica er. Synes ofte hun er utakknemlig mot faren sin, og lener seg veldig på han. Hadde det ikke vært for Kurt så hadde aldri det badet blitt så bra. Anonymkode: 56cbe...680 Kan være litt enig. Veronika er veldig flink til å se hvordan ting skal bli og jeg har inntrykk av at det er far som blir dirigert mest rundt mens hun gjør mindre. Men det virker som det har en del å gjøre med at far vet best sjøl og at hun ikke slipper like mye til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #536 Del Skrevet 29. april 2021 Aina har hatt sine favoritter tidlig i løpet, helt tilbake til første sesongen i 2017 startet dette. Finn kan beskrives som en hornbille i negativ forstand. Skulle gjerne sett Kjersti Bergesen ta over rollen etter Finn, og Linda Steen ta over for Aina. Anonymkode: bbb3e...3e1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 29. april 2021 #537 Del Skrevet 29. april 2021 PetterKanin skrev (7 minutter siden): Det er større sjanse for å få gode tips jo tidligere de begynner med et prosjekt. Det er nok alle deltakerne fullt klar over. Jada, revolusjonerende er det også å grave et hull, skrape av litt mose på en stein og dekorere med litt steiner..🙈 Finn i et nøtteskall!🤓 Uansett, blir spennende å se hvordan det blir seendes ut idag😬 Har troa på prosjektet til Veronica og Kurt, tror det kan bli skikkelig kult🌟 Tvillingen og hjelperen kan også overraske🤓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 29. april 2021 #538 Del Skrevet 29. april 2021 Ukas vinnere traff meg mest stilmessig, så jeg er helt med på den 😛 Men klippinga i år er dårlig! Vi vet det er én hytte igjen, vi ser hytta ligger rett bak dommerne, og det går vei dit. Men likevel sier de at de skal gå til den siste hytta, og forsvinner i motsatt retning.. Hva er forøvrig en innernier? Spoiler Far og datters blanding av sort og gull treffer meg ikke. Men det virket nesten litt desperat av dommerne å finne noe å ta dem på. Mangel på kurv? Det kan virke som om far og datter er i en helt annen klasse kvalitetsmessig, men det sier seg jo selv at de ikke kunne fått sin fjerde hammer. Forøvrig interessant å høre på Guris beskrivelser av rommene. Man kan i veldig mange tilfeller høre hvem som vinner bare på hvordan hun ordlegger seg 😛 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #539 Del Skrevet 29. april 2021 Elhaym skrev (1 time siden): Kan være litt enig. Veronika er veldig flink til å se hvordan ting skal bli og jeg har inntrykk av at det er far som blir dirigert mest rundt mens hun gjør mindre. Men det virker som det har en del å gjøre med at far vet best sjøl og at hun ikke slipper like mye til Det kan stemme. Men da viser jo uansett det at Anna er mest handy av de to. Anonymkode: 56cbe...680 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2021 #540 Del Skrevet 29. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva er så galt med Anna og Jone? Synes Veronica er like frekk i trynet, pluss lat Anonymkode: 56cbe...680 Helt enig! Synes hun tidvis har oppført seg helt ufordragelig. Ctrl skrev (13 timer siden): Tror også det. Reagerte dog på at Finn plutselig dukket opp og skrøt voldsomt når Anna og Jone holdt på med hageprosjektet. Hvorfor gjorde han det? Og hvorfor til kun Anna og Jone? Var jo ikke passende i det hele tatt. Pussig opplegg. Jeg regner med at han besøkte alle parene, men at de andre ikke hadde begynt/kommet nok i gang til at det som ble tatt opp var verdt sendetid og derfor ble klippet bort. Men enig i at det fremsto rart når vi så det sånn. Anonymkode: 7ac75...2c9 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå