Gjest SVK Skrevet 11. september 2021 #1541 Del Skrevet 11. september 2021 20 hours ago, Daryl Dixon said: Den er så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1542 Del Skrevet 11. september 2021 Rumle skrev (47 minutter siden): Hva mener du med trapper i skogen? Altså ned under jorden? Jeg liker også sånne random historier, i dag fant jeg en podcast hvor de intervjuer folk om hvor de var på 9/11. Hørte intervju med David Duc-ettellerannet, han fra x-files. Han hadde fått et barn akkurat ni mnd etter 9/11, så det er ikke bare elendige historier heldigvis 😊 Ser ut som vanlige trapper bare at de står i skogen, trapp oppover. Ser helt malplasserte ut. Noen nye noen gamle. Ser utvsom de bare er etterlatt i skogen. Og det at kjentfolk i området ber folk holde seg unna de. Det finnes i Norge og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2021 #1543 Del Skrevet 11. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Ser ut som vanlige trapper bare at de står i skogen, trapp oppover. Ser helt malplasserte ut. Noen nye noen gamle. Ser utvsom de bare er etterlatt i skogen. Og det at kjentfolk i området ber folk holde seg unna de. Det finnes i Norge og. Så rart, men hvem har laget de der og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1544 Del Skrevet 11. september 2021 Rumle skrev (1 minutt siden): Så rart, men hvem har laget de der og hvorfor? Noen er sikkert logiske at det er ruiner, noen spekuleres i om det er pga ritualer. Og så de litt mer fjerne teoriene om portaler og aliens. Når det står en helt tilsynelatande ny trapp med teppe i skogen, så lurer jeg på hvorfor noen ville brukt tid og penger på det...mystisk. Men underholdende å høre historiene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. september 2021 #1545 Del Skrevet 11. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Noen er sikkert logiske at det er ruiner, noen spekuleres i om det er pga ritualer. Og så de litt mer fjerne teoriene om portaler og aliens. Når det står en helt tilsynelatande ny trapp med teppe i skogen, så lurer jeg på hvorfor noen ville brukt tid og penger på det...mystisk. Men underholdende å høre historiene. Veldig rart, spesielt med teppe Høres ut som et kunstprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1546 Del Skrevet 11. september 2021 Rumle skrev (6 minutter siden): Veldig rart, spesielt med teppe Høres ut som et kunstprosjekt Ja, kanskje det er så enkelt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1547 Del Skrevet 11. september 2021 SVK skrev (32 minutter siden): Den er så flott! Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1548 Del Skrevet 11. september 2021 Vi må kjøre over et gårdstun for å kome hit, og det er et rotete tun, med gamle biler, mye søppel og to hunder som bjeffer vilt når vi kjører forbi. Han som bor der er jeger, og på gården like ved vegen ligger et hode av en rein. Det ligger der med geviret, og råtner, skal sikkert ha det som "pynt" på veggen. Ved siden av henger skinnet og skal sikkert brukes som skinnfell. Ser det så godt, forde vi nesten kommer borti med bilen. Det er bra at alt blir brukt når et dyr blir felt i jakt, men når det ligger deler sånn så knyter det seg i meg. Men jeg bør ikke uttale meg, siden jeg spiser kjøtt. Og jeg får litt fordommer, det må jeg bare innrømme. Hundene ser ut som offer for vanskjøtsel, og all søpla er ikke naturvennlig. Det vekker følelser jeg ikke liker. Prøver bare å se rett frem eller ned, heldigvis sa SB at han og ikke liker den plassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. september 2021 Forfatter #1549 Del Skrevet 11. september 2021 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. september 2021 #1550 Del Skrevet 12. september 2021 Poppet opp et bilde av gårsdagens brudepar på instagrammen min i sted, de var veldige fine i like dresser, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. september 2021 #1551 Del Skrevet 12. september 2021 Og hjelp så søt Bjarne er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. september 2021 #1552 Del Skrevet 12. september 2021 Daryl Dixon skrev (20 timer siden): Vi må kjøre over et gårdstun for å kome hit, og det er et rotete tun, med gamle biler, mye søppel og to hunder som bjeffer vilt når vi kjører forbi. Han som bor der er jeger, og på gården like ved vegen ligger et hode av en rein. Det ligger der med geviret, og råtner, skal sikkert ha det som "pynt" på veggen. Ved siden av henger skinnet og skal sikkert brukes som skinnfell. Ser det så godt, forde vi nesten kommer borti med bilen. Det er bra at alt blir brukt når et dyr blir felt i jakt, men når det ligger deler sånn så knyter det seg i meg. Men jeg bør ikke uttale meg, siden jeg spiser kjøtt. Og jeg får litt fordommer, det må jeg bare innrømme. Hundene ser ut som offer for vanskjøtsel, og all søpla er ikke naturvennlig. Det vekker følelser jeg ikke liker. Prøver bare å se rett frem eller ned, heldigvis sa SB at han og ikke liker den plassen. Du kan ringe mattilsynet om hundene. Noen mennesker skulle ikke hatt dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2021 Forfatter #1553 Del Skrevet 12. september 2021 Sola de skrev (3 timer siden): Du kan ringe mattilsynet om hundene. Noen mennesker skulle ikke hatt dyr. Jakthunder har det nok litt kjipt noen steder. Enig, noen burde ikke ha dyr. SB sa han skulle forhøre seg litt om det. Vi er hjemme igjen. Tok en stopp på tur hjem, jeg og katten gikk en liten tur opp i den mosegrodde skogen, og tisset samtidig. 🤣 Vi er blitt samkjørte. Den ene solsikken lå som en bue med "ansiktet" ned i plenen. Fikk støttet den opp igjen, var 2 blomster på en stilk så ikke rart den var tung. Men georginene er så fine! Blir så fasinert av de!! Tomatene er blitt røde og faktisk! Tok med to agurker til fjells, de plukket jeg hjemme her, og Gud for en forferdelig smak! Så besk og fæl! Skrelte av skallet, men selve kjøttet inn var og vondt. Vet ikke hvorfor, men de to første smakte bedre. Disse blir nok ikke spist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. september 2021 #1554 Del Skrevet 12. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Jakthunder har det nok litt kjipt noen steder. Enig, noen burde ikke ha dyr. SB sa han skulle forhøre seg litt om det. Vi er hjemme igjen. Tok en stopp på tur hjem, jeg og katten gikk en liten tur opp i den mosegrodde skogen, og tisset samtidig. 🤣 Vi er blitt samkjørte. Den ene solsikken lå som en bue med "ansiktet" ned i plenen. Fikk støttet den opp igjen, var 2 blomster på en stilk så ikke rart den var tung. Men georginene er så fine! Blir så fasinert av de!! Tomatene er blitt røde og faktisk! Tok med to agurker til fjells, de plukket jeg hjemme her, og Gud for en forferdelig smak! Så besk og fæl! Skrelte av skallet, men selve kjøttet inn var og vondt. Vet ikke hvorfor, men de to første smakte bedre. Disse blir nok ikke spist. De solsikkene Måtte lage 2 meter høye pinner som jeg kunne binde fast mine i. Sto og gynget fram og tilbake i vinden. Ville bare vært spørsmål om tid før de hadde knekt om ikke 😕 Er så pene de solsikkene 🌻 Rart de ble så fæle de agurkene Er det flere agurker på planten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. september 2021 Forfatter #1555 Del Skrevet 12. september 2021 Sola de skrev (36 minutter siden): De solsikkene Måtte lage 2 meter høye pinner som jeg kunne binde fast mine i. Sto og gynget fram og tilbake i vinden. Ville bare vært spørsmål om tid før de hadde knekt om ikke 😕 Er så pene de solsikkene 🌻 Rart de ble så fæle de agurkene Er det flere agurker på planten? Var to agurker. Mistenker at de har fått for lite sol eller vann.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september 2021 Forfatter #1556 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg har ikke orket å fungere noen dager. Vært totalt useless. I morgen skal jeg til Oslo, så må skru på hjernen. Det føles ikke helt greit, avskrudd føles bedre, som en varm dyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. september 2021 #1557 Del Skrevet 15. september 2021 Kjenner den følelsen litt for godt, lykke til i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september 2021 Forfatter #1558 Del Skrevet 15. september 2021 Skal i konfirmasjon om en stund. Tenkte at det skader ikke å prøve bunaden for å se. Jo, det gjorde det. Så ut som en sekk, en dyr og kulturell sekk. Dro den av og sparket den bort i et hjørne. Kan den ligge der og være kulturell. Velger mitt favoritt plagg om dagen. Kanskje litt mindre gjenkneppet og mer løssluppen om jeg lar skjegget gro.. Blir nok ikke bedt igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 15. september 2021 Forfatter #1559 Del Skrevet 15. september 2021 Jeg skal ta den...teite terapien. Har bestemt meg, har ikke lyst,men jeg vet jeg må prøve. Vet ikke helt hva det innebærer, håper det ikke innebærer innleggelser og sånn, det blir for mye. Jeg er litt redd og synes det er skummelt å skulle begynne å grave dypt i alt det jeg har gjemt bevist, og glemt. Målet er vel å vekkes litt mer, mindre depresjonen, litt mer kontroll på maten, og kunne fungere. Nå har vi jobbet overfladisk, men så gå ned i dypet hvor monstrene bor. I huttetuenes land, that is my head... jaja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 17. september 2021 Forfatter #1560 Del Skrevet 17. september 2021 SB maste på at jeg skulle gå og gjøre meg ferdig til å gå ut, og når jeg var ferdig påkledd, ombestemt meg og skiftet noen ganger, på med komfy sko og jakke... DA skulle han gå i dusjen... 🙄 Har sloss med en giga hotellpute i natt, som SB absolutt skulle ha der, var som å ligge 4 mannfolk i en seng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå