Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

😂😂 Blir skikelig søt kaffe da ja. Jeg bruker vanlig melk i, kanskje prøve havremel om den gir bittelitt annen smak. Bruker melk i te og jeg av og til..

Blir ikke kjempesøt, for jeg bruker bare litt, men veldig god, sånn litt brent karamellsmak :fnise:

Men, havremelken føles litt søtere i seg selv og ja. Barista heter den jeg prøver, fra Oatly.

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 time siden):

Blir ikke kjempesøt, for jeg bruker bare litt, men veldig god, sånn litt brent karamellsmak :fnise:

Men, havremelken føles litt søtere i seg selv og ja. Barista heter den jeg prøver, fra Oatly.

Takk, spennende, da prøver jeg den en dag. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg på meg sykehusgenseren min, det er en sånn tynn meg knapper øverst, har hørt det kalles bestefargenser, eller bestefartrøye. Er ikke sånn jeg pleier å ha på, men ville ha noe mykt i dag, og så sa SB at jeg fikk fin midje i den. Aldri fått det komplimentet før.. 🙄 

Ble hvetfall hjortekaker i dag da. Og de ble gode. 🦌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det høstlig, ligger masse løv på bakke og det blåser surt. På tide å finne frem noen skjerf og varmere jakker. Nå har jeg vært hos egen og sagt at jeg blir med på å prøve ny behandling, først må jeg ta nytt bilde av hodet og dra til nevrolog. Mye styr. 

Sitter å skal skrive tale til konfirmasjon, men har null inspirasjon og lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

I dag er det høstlig, ligger masse løv på bakke og det blåser surt. På tide å finne frem noen skjerf og varmere jakker. Nå har jeg vært hos egen og sagt at jeg blir med på å prøve ny behandling, først må jeg ta nytt bilde av hodet og dra til nevrolog. Mye styr. 

Sitter å skal skrive tale til konfirmasjon, men har null inspirasjon og lyst.

Gøy å skrive tale :jepp: hvordan går det?

Håper det blir en bra opplevelse med ny behandling :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Gøy å skrive tale :jepp: hvordan går det?

Håper det blir en bra opplevelse med ny behandling :Nikke:

Det ble en halv valium og sofaen i dag.. 🙄 så kom ikke så langt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Daryl Dixon Dette høres sikkert rart ut. Men jeg har tenkt en del på deg i det siste. Såpass mye at jeg har snakket om deg til pappa. Jeg liker deg svært godt. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 minutter siden):

@Daryl Dixon Dette høres sikkert litt teit ut. Men jeg har tenkt en del på deg i det siste. Såpass mye at jeg har snakket om deg til pappa. 

Å? Fortell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Å? Fortell. 

Jeg ser på deg som en venn og liker deg svært godt. Så har snakket med deg til pappa. Siste ukene har jeg fått et nytt perspektiv på livet. Har følt behov for å snakke mer med min familie.Og nå deler jeg både stort og smått med mamma, pappa og min bror. Skjer ikke så mye i livet mitt så forteller ting fra kvinneguiden også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (12 minutter siden):

Jeg ser på deg som en venn og liker deg svært godt. Så har snakket med deg til pappa. Siste ukene har jeg fått et nytt perspektiv på livet. Har følt behov for å snakke mer med min familie.Og nå deler jeg både stort og smått med mamma, pappa og min bror. Skjer ikke så mye i livet mitt så forteller ting fra kvinneguiden også. 

Det var hyggelig. :blomst: Samboern min vet om KG, men vi prater ikke om det mye. Går det bra med deg da? Siden du har fått et nytt perspektiv på livet, mener jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Det var hyggelig. :blomst: Samboern min vet om KG, men vi prater ikke om det mye. Går det bra med deg da? Siden du har fått et nytt perspektiv på livet, mener jeg. 

Takk, det går bra med meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har vært en drittdag. Hatt lyst å krølle meg sammen, hatt hodepine som stikker bak øyet, men hatt mye å gjøre. Måtte bake noe. Og når SB skulle lage middag viste han ikke hvordan det lagdes så måtte lage det og. Har gått slag i slag etter det og. Måtte til slutt legge ned protest kl 21.30. Da var jeg sliten, lei og hadde brystsmerter og selvforakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Daryl Dixon said:

Dette har vært en drittdag. Hatt lyst å krølle meg sammen, hatt hodepine som stikker bak øyet, men hatt mye å gjøre. Måtte bake noe. Og når SB skulle lage middag viste han ikke hvordan det lagdes så måtte lage det og. Har gått slag i slag etter det og. Måtte til slutt legge ned protest kl 21.30. Da var jeg sliten, lei og hadde brystsmerter og selvforakt. 

Klem. ❤️

On 9/24/2021 at 7:39 PM, Daryl Dixon said:

Det var hyggelig. :blomst: Samboern min vet om KG, men vi prater ikke om det mye. Går det bra med deg da? Siden du har fått et nytt perspektiv på livet, mener jeg. 

Ville bare utbrodere svaret mitt. Det går bra med meg. Men to av grunnene til at jeg har fått nytt perspektiv på livet er 1) Hvor deilig det er å komme nærmere min familie. Å bli bedre kjent med dem og dem med meg. 2) Når jeg har blitt bedre kjent med dem så har jeg også blitt utrolig imponert over dem. Det er mye jeg ikke har fått med meg tidligere, som jeg nå ser. Jeg ha blitt mer obs på alt de har klart og klarer. 

Jeg ha ikke bare kommet nærmere min familie, jeg har også begynt å se på dem som mine idoler. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (1 time siden):

Klem. ❤️

Ville bare utbrodere svaret mitt. Det går bra med meg. Men to av grunnene til at jeg har fått nytt perspektiv på livet er 1) Hvor deilig det er å komme nærmere min familie. Å bli bedre kjent med dem og dem med meg. 2) Når jeg har blitt bedre kjent med dem så har jeg også blitt utrolig imponert over dem. Det er mye jeg ikke har fått med meg tidligere, som jeg nå ser. Jeg ha blitt mer obs på alt de har klart og klarer. 

Jeg ha ikke bare kommet nærmere min familie, jeg har også begynt å se på dem som mine idoler. 

 

Det er godt, og viktig og koselig. Godt å ha et godt forhold. Jeg har det til faren min, mer anspent til mora mi da. Hyggelig å høre at alt er bra. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er godt, og viktig og koselig. Godt å ha et godt forhold. Jeg har det til faren min, mer anspent til mora mi da. Hyggelig å høre at alt er bra. :blomst:

Takk! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn kjempegøy med konfirmasjoner, men sikkert stas for foreldre og konfirmanten. Dagene er hverfall lange! Det er godt å vrenge av seg dressen og sko når man kommer hjem. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 minutter siden):

Det er ikke sånn kjempegøy med konfirmasjoner, men sikkert stas for foreldre og konfirmanten. Dagene er hverfall lange! Det er godt å vrenge av seg dressen og sko når man kommer hjem. 

Ble det en fin feiring? Og hvordan gikk det med talen? :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...