Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Just now, Daryl Dixon said:

Da er det sikkert kjempe fint å bli 100. Så godt noen blir det og. Men man må ha livsgnisten, hvis man bare eksisterer og ikke lever i hverdagen er det nok et slit. Håper mormora di fortsatt koser seg like mye når hun blir 100, og kan ramme inn brevet hun får fra kongen! :jepp:

Det håper jeg også og jeg tror hun er dama til å ville leve lenge nok til å få brev fra kongen. 

Enig i at man må leve. Mormor setter som sagt pris på de små tingene. Men leste om en på 70 som studerte og elsket å ta eksamen! Selv hatet jeg eksamen, så man kan tydeligvis sette pris på forskjellige ting. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (2 minutter siden):

Ja, er det jeg tenkte på :ler: Kaller det også "å gå helt i spikke" aner ikke hvor det kommer fra.

Crazy banana bruker jeg mye 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Det håper jeg også og jeg tror hun er dama til å ville leve lenge nok til å få brev fra kongen. 

Enig i at man må leve. Mormor setter som sagt pris på de små tingene. Men leste om en på 70 som studerte og elsket å ta eksamen! Selv hatet jeg eksamen, så man kan tydeligvis sette pris på forskjellige ting. 

Det er godt gjort! Å ville ta eksamen i en alder av 70!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært tungt vær, men nå er det opphold så da må vi ut og bevege oss litt. Er litt kvalm og lurven i dag, så kan bli godt med litt frisk luft. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på turbeskrivelse at turen var lett, fin for de som går med små barn. Det var bratt og smale stier. Men kom meg opp, med små stopp for å legge inn en bønn i ny og ne. Opp på toppen hvor det er nydelig utsikt, alle andre dager enn denne tåkefulle dagen, tok vi en pause, det trengte jeg! Nå har vi åpnet en flaske vin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Leste på turbeskrivelse at turen var lett, fin for de som går med små barn. Det var bratt og smale stier. Men kom meg opp, med små stopp for å legge inn en bønn i ny og ne. Opp på toppen hvor det er nydelig utsikt, alle andre dager enn denne tåkefulle dagen, tok vi en pause, det trengte jeg! Nå har vi åpnet en flaske vin. 

Har du blitt begynt å tro på høyere makter på turen? :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Har du blitt begynt å tro på høyere makter på turen? :fnise:

 

Har nok det, det funket. Kom meg både opp og ned. Var så glatt noen steder. Får takke SB for nedturen da, og høyere makter på tur opp.🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har nok det, det funket. Kom meg både opp og ned. Var så glatt noen steder. Får takke SB for nedturen da, og høyere makter på tur opp.🤣

Bra det gikk godt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Bra det gikk godt! :ler:

I morgen gifter Benjamin og Niklas (Baarli) seg! :jepp:

Jeg tenker at det kunne jeg tenke meg å se på tv, som et kongelig bryllup. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

I morgen gifter Benjamin og Niklas (Baarli) seg! :jepp:

Jeg tenker at det kunne jeg tenke meg å se på tv, som et kongelig bryllup. 

Oi, gjør de? Spennende! :jepp: Leste det du skrev om utdrikningslaget (husker ikke hvor jeg leste det?), det hørtes litt vel skummelt ut! :blink:

Må få med meg neste episode da, den blir sikkert bra :jepp:

Har du flere gode episoder å anbefale av de forressten? 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Oi, gjør de? Spennende! :jepp: Leste det du skrev om utdrikningslaget (husker ikke hvor jeg leste det?), det hørtes litt vel skummelt ut! :blink:

Må få med meg neste episode da, den blir sikkert bra :jepp:

Har du flere gode episoder å anbefale av de forressten? 

Ja, tror til og med skrev det i en tråd her og. Virket bare skummelt og ikke gøy. Sikkert gøy for folk som tåler sånn da. 

Jeg synes de 3 siste har vært bra, mye bryllupprat da, så sikkert kjedelig om man ikke er så opptatt av det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (28 minutter siden):

Ja, tror til og med skrev det i en tråd her og. Virket bare skummelt og ikke gøy. Sikkert gøy for folk som tåler sånn da. 

Jeg synes de 3 siste har vært bra, mye bryllupprat da, så sikkert kjedelig om man ikke er så opptatt av det. 

Det blir kanskje litt mye bryllupssnakk for meg :ler: men, det er jo mye å velge fra, så jeg finner nok noe :Nikke:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

Det blir kanskje litt mye bryllupssnakk for meg :ler: men, det er jo mye å velge fra, så jeg finner nok noe :Nikke:

Synes alle podcaster nå slutter å bli lagt ut på Spotify, alt skal over på podme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Synes alle podcaster nå slutter å bli lagt ut på Spotify, alt skal over på podme. 

Ja, det er kjedelig at det går den veien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I kveld er jeg ikke trøtt. Sitter oppe alene, med dårlig tv program. Og da begynner jeg å kverne tanker. Det kunne jeg godt unngått i dag... natt.. En dum klisjé, sitte søvnløs på natten og tenke på hvordan ting skal bli. Misunner de som lever i nuet, hvis de gjør det de sier de gjør da. Ikke sikkert. Kanskje bare noe de sier for at folk som sitter å sturer på natten skal føle seg mislykket og ha dårlig samvittighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å høre på div historier på pod cast. I dag hører jeg en som heter Skogvokteren, på skrekkpoden, med Pernille og Jim. Det er en lang historie delt inn i flere deler, og den leses inn over flere episoder. Den er skrevet av en bruker på reddit, en skogvokter som skulle gå av med pensjon. I'm a search and rescue officer for the US forest service, I have som stories to tell. 

Spesielt historier som trapper i skogen, syntes jeg var helt merkelig. Googlet, og er slike trapper i hele verden. Og de som jobber i skoger hvor det er vanlig unngår disse trappene. Helt merkelig. Aldri hørt om før. 

Mange historier fra skogen som er helt fjerne, men spennende. Og på en måte ønsker jeg at det skal være sant. Litt mystikk må vi ha i verden, men ikke de hvor folk dør.

Uansett om det bare er fri fantasi er det gøy å høre på. Spøkelseshistorier for voksne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Liker å høre på div historier på pod cast. I dag hører jeg en som heter Skogvokteren, på skrekkpoden, med Pernille og Jim. Det er en lang historie delt inn i flere deler, og den leses inn over flere episoder. Den er skrevet av en bruker på reddit, en skogvokter som skulle gå av med pensjon. I'm a search and rescue officer for the US forest service, I have som stories to tell. 

Spesielt historier som trapper i skogen, syntes jeg var helt merkelig. Googlet, og er slike trapper i hele verden. Og de som jobber i skoger hvor det er vanlig unngår disse trappene. Helt merkelig. Aldri hørt om før. 

Mange historier fra skogen som er helt fjerne, men spennende. Og på en måte ønsker jeg at det skal være sant. Litt mystikk må vi ha i verden, men ikke de hvor folk dør.

Uansett om det bare er fri fantasi er det gøy å høre på. Spøkelseshistorier for voksne. 

Hva mener du med trapper i skogen? Altså ned under jorden? :unsure:

Jeg liker også sånne random historier, i dag fant jeg en podcast hvor de intervjuer folk om hvor de var på 9/11. Hørte intervju med David Duc-ettellerannet, han fra x-files. Han hadde fått et barn akkurat ni mnd etter 9/11, så det er ikke bare elendige historier heldigvis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...