Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Bra at han føler seg trygg der :jepp:

Og, gratulerer med dagen!!! :blomst:

:hoppendeglad: :kake:

Cd0r.gif.c0c0a939289986782f7ede8c95e5515a.gif

:helen: Nå ble jeg jo litt rørt du husket det da! Takk takk! Nå jeg nådd målet og blitt 35 år! Overlevd hittil, da legger jeg på 2 år til neste mål!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Cd0r.gif.c0c0a939289986782f7ede8c95e5515a.gif

:helen: Nå ble jeg jo litt rørt du husket det da! Takk takk! Nå jeg nådd målet og blitt 35 år! Overlevd hittil, da legger jeg på 2 år til neste mål!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

---

Nå har vi vært ute en tur, gikk i skogen og ble våte på beina. Jeg i pysjbukse og en stor blå jakke, lue, og katt i bånd. Følte meg som Snefrid... :ninja:

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Det er det jeg tenker og. Hadde med katten på en annen hytte hvor han gikk fritt. Tok deg alltid lang tur dagen vi skulle hjem.. satt å ventet og ventet. Nå har vi vært ute en tur, gikk i skogen og ble våte på beina. Jeg i pysjbukse og en stor blå jakke, lue, og katt i bånd. Følte meg som Snefrid... :ninja:

Snefrid? 

Da min samboer var liten gutt tok katta seg en lang tur den dagen de skulle reise hjem, men heldigvis hoppet den inn vinduet idet min samboers mor sa at nå var de nødt til å dra og la pusen være igjen. De tok ikke med katta igjen for å si det sånn 😅 

Heldigvis har vi gode pusepassere her i Oslo når vi reiser bort, så pusen er i trygge hender mens vi er borte.

Og gratulerer med dagen! :skya:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beneviento skrev (4 timer siden):

Snefrid? 

Da min samboer var liten gutt tok katta seg en lang tur den dagen de skulle reise hjem, men heldigvis hoppet den inn vinduet idet min samboers mor sa at nå var de nødt til å dra og la pusen være igjen. De tok ikke med katta igjen for å si det sånn 😅 

Heldigvis har vi gode pusepassere her i Oslo når vi reiser bort, så pusen er i trygge hender mens vi er borte.

Og gratulerer med dagen! :skya:

 

Sola de skrev (1 time siden):

Hipp hipp hurra hurra hurra :nordvesta:Gratulerer med dagen :klem:

Takk takk! :helen: Feiret med fjelltur!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (30 minutter siden):

Gratulerer med dagen! :nordvesta:

 

Anki- skrev (1 time siden):

Gratulerer med dagen! 🍾 :) 

 

strapaziert skrev (1 time siden):

Alles Gute zum Geburtstag!!! :hoppendeglad:

Tusen takk! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så fint på fjellet i dag. Nydelige høstfarger. Kom ei skikkelig skur på veg til parkeringen. Men vi satt og ventet og håpet de skulle gi seg. Så vi tok sjansen når det avtok, var litt små yr av og til, og en del vind. Men temperaturen var bra, og terrenget godt. Der vi stoppet var en åpen hytte, ingen folk, så der spiste vi i fred og ro. Ned igjen så var det mindre vind, helt nydelig. Ikke så bratt terreng heller. Ingen bursdagskake og feiring i dag, men det er sånn jeg liker det. Spiste middag ute ved bålpanna. I morgen er det meldt regn, da blir det tur til sentrum. Håper på litt opphold så vi får en tur i morgen og. Prøvde å finne en fin tur på kartet, men katten skulle vist ligge på det....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Daryl Dixon said:

Nå jeg nådd målet og blitt 35 år! Overlevd hittil, da legger jeg på 2 år til neste mål!!

Jeg sier som svenskene:

Ja, må han leva

Ja, må han leva

Ja, må han leva

Ja, må han leva uti hundrade år!

Javisst ska han leva

Javisst ska han leva

Javisst ska han leva uti hundrade år!

:nordvesta:

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Jeg sier som svenskene:

Ja, må han leva

Ja, må han leva

Ja, må han leva

Ja, må han leva uti hundrade år!

Javisst ska han leva

Javisst ska han leva

Javisst ska han leva uti hundrade år!

:nordvesta:

:blomst:

:danser:

 

 

100 hørtes veldig lenge og slitsomt ut da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Var så fint på fjellet i dag. Nydelige høstfarger. Kom ei skikkelig skur på veg til parkeringen. Men vi satt og ventet og håpet de skulle gi seg. Så vi tok sjansen når det avtok, var litt små yr av og til, og en del vind. Men temperaturen var bra, og terrenget godt. Der vi stoppet var en åpen hytte, ingen folk, så der spiste vi i fred og ro. Ned igjen så var det mindre vind, helt nydelig. Ikke så bratt terreng heller. Ingen bursdagskake og feiring i dag, men det er sånn jeg liker det. Spiste middag ute ved bålpanna. I morgen er det meldt regn, da blir det tur til sentrum. Håper på litt opphold så vi får en tur i morgen og. Prøvde å finne en fin tur på kartet, men katten skulle vist ligge på det....

:fnise:

Hvordan går det med han ellers, har han lyst til å gå ut alene, eller aksepterer han situasjonen? 

Høres ut som en veldig fin feiring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

:fnise:

Hvordan går det med han ellers, har han lyst til å gå ut alene, eller aksepterer han situasjonen? 

Høres ut som en veldig fin feiring :jepp:

Han vil helst ut, men er flink å gå i bånd. Så vi fant en liten gjengrodd sti like ved her, og som vi går på. Var litt farlig å leve en liten stund i sted, for da ble han kjempe bøllete! Løp rundt, opp og over sofaen. Men roet seg raskt. Blir spennende å se i natt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Daryl Dixon said:

 

100 hørtes veldig lenge og slitsomt ut da..

Litt på den seriøse siden så har jeg tenkt en del på det å bli såpass gammel. Har en mormor som snart er 100 og hver gang jeg besøker henne så lurer jeg på om jeg hadde orket å bli 100. Mormor har heldigvis livsgnisten og det håper jeg jeg også har om jeg blir så gammel som henne. 

Tenker også at mormor er flink til å sette pris på de små tingene. Hun koser seg f.eks fortsatt med dessert, sommersol, å mate katten, å  få besøk av barn/barnebarn, osv. 

Endret av SVK
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Han vil helst ut, men er flink å gå i bånd. Så vi fant en liten gjengrodd sti like ved her, og som vi går på. Var litt farlig å leve en liten stund i sted, for da ble han kjempe bøllete! Løp rundt, opp og over sofaen. Men roet seg raskt. Blir spennende å se i natt. 

Haha en sånn tussebye hvor han blir helt sprø? :fnise: Veldig greit at han er flink å gå i bånd da, det hjelper jo mye. Klarte aldri å venne mine katter til det, de bare rullet rundt på bakken i hver sin retning :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Litt på den seriøse siden så har jeg tenkt en del på det å bli såpass gammel. Har en mormor som snart er 100 og hver gang jeg besøker henne så lurer jeg på om jeg hadde orket å bli 100. Mormor har heldigvis livsgnisten og det håper jeg jeg også har om jeg blir så gammel som henne. 

Tenker også at mormor er flink til å sette pris på de små tingene. Hun koser seg f.eks fortsatt med dessert, sommersol, å mate katten, å  få besøk av barn/barnebarn, osv. 

Da er det sikkert kjempe fint å bli 100. Så godt noen blir det og. Men man må ha livsgnisten, hvis man bare eksisterer og ikke lever i hverdagen er det nok et slit. Håper mormora di fortsatt koser seg like mye når hun blir 100, og kan ramme inn brevet hun får fra kongen! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Haha en sånn tussebye hvor han blir helt sprø? :fnise: Veldig greit at han er flink å gå i bånd da, det hjelper jo mye. Klarte aldri å venne mine katter til det, de bare rullet rundt på bakken i hver sin retning :fnise:

 

Tussebye? 😂Sikkert det samme som jeg kaller tullerie. Han blir helt sprø og er over alt på få sekunder!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Tussebye? 😂Sikkert det samme som jeg kaller tullerie. Han blir helt sprø og er over alt på få sekunder!

Ja, er det jeg tenkte på :ler: Kaller det også "å gå helt i spikke" aner ikke hvor det kommer fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...