Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (48 minutter siden):

😅

Nå er vi i gang med levende kremering, og vips ble jeg alene i rommet gitt. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nå er vi i gang med levende kremering, og vips ble jeg alene i rommet gitt. 😂

Forstår jeg godt! Jeg så den scenen kun delvis bak en pute! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Forstår jeg godt! Jeg så den scenen kun delvis bak en pute! 😅

Det ut til at jeg må se denne serien alene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt plagsomme murringer i bryster i dag, som om alt vibrerer, da hjelper der ofte å nyse. Og jeg manet frem en nys, klarte å lure nesa til å tro at den måtte nyse. Og når gjorde jeg, så hardt at jeg beit meg i tunga! Holder meg over kjeften og auet meg høylytt! SB: tumblr_orny1nqCSq1tl3keso1_500.gif.5f548547480ac6e61db25996bea6209a.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene solsikken er nå i blomst! Den er søt og liten, ikke som de monstrene som står langs vegen jeg kjører på. 😱 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematisen min er så fin! Nå er det fult av knopper og flere blomster er alt i blomst. Den ser sunn og fin ut nå. 

Tujahekken ble klipt i dag, hater å klippe hekk. Ble mer luftig da, tenker at jeg burde tatt den enda lenger ned... kanskje neste år. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Den ene solsikken er nå i blomst! Den er søt og liten, ikke som de monstrene som står langs vegen jeg kjører på. 😱 

 

Hurra! :hoppendeglad:Husker du hva den heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Hurra! :hoppendeglad:Husker du hva den heter?

Arne... :vetikke:  nei, sorry. Var en pakke med flere forskjellige typer i. Stod ikke navn på typene, eller mulig det gjorde bare at jeg ikke leste godt nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Arne... :vetikke:  nei, sorry. Var en pakke med flere forskjellige typer i. Stod ikke navn på typene, eller mulig det gjorde bare at jeg ikke leste godt nok. 

Han der Arne altså .. :fnise: Hmm når du sier det sånn tror jeg jammen jeg har spurt før, sorry! Er litt tåkete i topplokket for tiden. Altså mer enn vanlig :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Han der Arne altså .. :fnise: Hmm når du sier det sånn tror jeg jammen jeg har spurt før, sorry! Er litt tåkete i topplokket for tiden. Altså mer enn vanlig :ler:

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, Arne er en luring. 😂 Er det er sted det er lov å være tåkete i toppen er det her! :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg har sagt det før, og sier det igjen, Arne er en luring. 😂 Er det er sted det er lov å være tåkete i toppen er det her! :ler: 

Haha bra! :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hentet minstegutten som skal være her til fredag. Eldste blir hentet etter skolen. Da blir det litt liv i huset igjen. 

djecak-noj.gif.e19e7b5e7efeecec3d240a4768c56488.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (28 minutter siden):

Da har jeg hentet minstegutten som skal være her til fredag. Eldste blir hentet etter skolen. Da blir det litt liv i huset igjen. 

djecak-noj.gif.e19e7b5e7efeecec3d240a4768c56488.gif

Såååååå kjekt! De vil nok storkose seg hos beste onklene sine :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (6 timer siden):

Såååååå kjekt! De vil nok storkose seg hos beste onklene sine :strix:

 

Rumle skrev (6 timer siden):

Så gøy, kos dere! 😊

Vi koser oss. 🤗 Det var full fres, så rett over i mammasavn og gråt! Nå ligger jeg med en unge oppå meg, og han har siklet meg i halsgropen. 😫 Men sover i det minste. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lite fornøyd i dag. Legen min har hatt dialog med psykiateren, som mener at jeg bare så vidt holder meg flytende, og at jeg ikke har bearbeidet det jeg trenger å jobbe med. Han mener jeg burde jobbe mer det, både med aksept av det som har skjedd og hva det har gjort med meg. Men jeg vet ikke om jeg orker! Det blir som å rote i et ormebol og kaste bensin på bålet samtidig. Vet ikke hva jeg skal tenke og tro, har lett for å bare legge slike avgjørelser til siden og ikke forholde meg til dem. Ville ikke bestemme noe nå, nå skal SB ha ferie og jeg vil ikke gjøre noe for å ødelegge den. Så må ha et svar klart om 3 uker. Kjenner dette gjør meg sur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er snart på tide å finne litt høstlyng, det meste står i blomst fortsatt hos meg. Men skader ikke å få til litt lyng, litt høststemning. Før har jeg sett et nett med div gresskar, ikke halloween pynt, men høstpynt. Tror det kan bli litt fint...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Veldig lite fornøyd i dag. Legen min har hatt dialog med psykiateren, som mener at jeg bare så vidt holder meg flytende, og at jeg ikke har bearbeidet det jeg trenger å jobbe med. Han mener jeg burde jobbe mer det, både med aksept av det som har skjedd og hva det har gjort med meg. Men jeg vet ikke om jeg orker! Det blir som å rote i et ormebol og kaste bensin på bålet samtidig. Vet ikke hva jeg skal tenke og tro, har lett for å bare legge slike avgjørelser til siden og ikke forholde meg til dem. Ville ikke bestemme noe nå, nå skal SB ha ferie og jeg vil ikke gjøre noe for å ødelegge den. Så må ha et svar klart om 3 uker. Kjenner dette gjør meg sur. 

Oi, forstår at det ikke kan være lett å stå i. Godt du fikk utsatt avgjørelse til etter ferien, men også litt kjipt at du må ha det i bakhodet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Er snart på tide å finne litt høstlyng, det meste står i blomst fortsatt hos meg. Men skader ikke å få til litt lyng, litt høststemning. Før har jeg sett et nett med div gresskar, ikke halloween pynt, men høstpynt. Tror det kan bli litt fint...

Det høres fint ut, jeg har også sett flere veldig fine små pyntegresskar :jepp: 

Jeg liker så godt de sølvtrådene, husker ikke hva de heter, men de ser ut som sølvtråd. Veldig høst for meg :jepp:

Calocephalus heter den! 

h%C3%B8stplanter5-1024x683.jpg

Den vikler seg så fint innimellom andre planter etterhvert, veldig fint :jepp:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...