Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Da var CT ferdig. Og jeg venter på skyssen min. Nå gleder jeg meg til varm kaffe, det blåser skikelig nå. :fryser:

Er blitt så høstlig ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (18 minutter siden):

Er blitt så høstlig ute.

Veldig. Men ingen høstfarger enda her, håper på en varm og fin september jeg nå. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Veldig. Men ingen høstfarger enda her, håper på en varm og fin september jeg nå. 

Er noen trær her, som har begynt å bli litt gule blader på. Men håper vi går mot oktober før kulden kommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om å ordne så mye, holde på med noe for å distrahere meg selv, men nå har katten krøllet seg som en ball på fanget mitt og sovnet. Jeg har ikke hjerte til å vekke han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg knekt en flaske vin jeg liker. Etter å ha trent litt, og spist masse små måltider. Hørt dokumentarpodcast. Nå finner jeg ikke på noe, så nå da viner jeg litt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten tur ut ser jeg nå flere knopper klare til å bryte ut på min klematis! Gleder meg til mange lilla blomster. I morgen blir det svar på ct og siste sjekk, så håper å være litt mer rolig til sinns i helgen. Har planlagt litt hagearbeid, og noen turer ut for litt frisk luft. Kanskje se på og kjøpe frukttrær. Lov å håpe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (På 13.8.2021 den 18.24):

d0ce2d03485d33f2f5b21834f3a35763.jpg.cfb16589ab313fefd6cc2156dad3a810.jpg

Den var kjempe fin!!🤩 Skal dere ha like dresser? Sløyfe, slips? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (2 timer siden):

Den var kjempe fin!!🤩 Skal dere ha like dresser? Sløyfe, slips? 

Tror vi må velge etter vår egen stil, så blir nok ulike dresser, men detaljene er uklare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite søvn og mye uro i natt. :Gjesp: På med fillene og bli ferdig med resten av det nødvendige onde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Tror vi må velge etter vår egen stil, så blir nok ulike dresser, men detaljene er uklare. 

Ser dere for meg :strix: Superkjekke karer :Nikke:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Lite søvn og mye uro i natt. :Gjesp: På med fillene og bli ferdig med resten av det nødvendige onde. 

God bedring :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare gode nyheter i går. CT var helt fin, cystoskopien viste ikke noe gæli. Det var først da jeg kjente hvor anspent jeg hadde vært. Så fort legen var ferdig og sa at det ikke var noe å bekymre seg for så fikk jeg et rart og kaldt sus i hodet, før jeg kjente spenningshodepinen komme krypende. I bilen begynte ryggen å slappe av og da kjente jeg alle vonde muskler skrike når spenningen begynte å forsvinn. Hadde jo tenkt å feire litt i helgen om alt var bra, men jeg har sovet og sovet og sovet, grått litt og sovet enda mer! Og nå er jeg trøtt igjen. Så da får jeg sove litt da. :Gjesp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Jeg fikk bare gode nyheter i går. CT var helt fin, cystoskopien viste ikke noe gæli. Det var først da jeg kjente hvor anspent jeg hadde vært. Så fort legen var ferdig og sa at det ikke var noe å bekymre seg for så fikk jeg et rart og kaldt sus i hodet, før jeg kjente spenningshodepinen komme krypende. I bilen begynte ryggen å slappe av og da kjente jeg alle vonde muskler skrike når spenningen begynte å forsvinn. Hadde jo tenkt å feire litt i helgen om alt var bra, men jeg har sovet og sovet og sovet, grått litt og sovet enda mer! Og nå er jeg trøtt igjen. Så da får jeg sove litt da. :Gjesp:

Så godt at alt var fint! ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Jeg fikk bare gode nyheter i går. CT var helt fin, cystoskopien viste ikke noe gæli. Det var først da jeg kjente hvor anspent jeg hadde vært. Så fort legen var ferdig og sa at det ikke var noe å bekymre seg for så fikk jeg et rart og kaldt sus i hodet, før jeg kjente spenningshodepinen komme krypende. I bilen begynte ryggen å slappe av og da kjente jeg alle vonde muskler skrike når spenningen begynte å forsvinn. Hadde jo tenkt å feire litt i helgen om alt var bra, men jeg har sovet og sovet og sovet, grått litt og sovet enda mer! Og nå er jeg trøtt igjen. Så da får jeg sove litt da. :Gjesp:

Så fantastisk bra :hoppendeglad: Kroppen har en egen måte å vise sin bekymring, stress og redsel på. Rart i grunn hvordan alt egentlig henger sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Så godt at alt var fint! ❤

Ja, det var veldig godt. Håper du og har det fint.

Sola de skrev (35 minutter siden):

Så fantastisk bra :hoppendeglad: Kroppen har en egen måte å vise sin bekymring, stress og redsel på. Rart i grunn hvordan alt egentlig henger sammen.

Nesten så den straffer seg selv. 🤣 Vi er rare og merksnodige vesen.

Spiste ikke i hele går, så nå har jeg fått i meg frokost og litt frisk luft! :jepp: Og :kaffekopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Ja, det var veldig godt. Håper du og har det fint.

Nesten så den straffer seg selv. 🤣 Vi er rare og merksnodige vesen.

Spiste ikke i hele går, så nå har jeg fått i meg frokost og litt frisk luft! :jepp: Og :kaffekopp:

Ha en superfin god søndag :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag fant jeg en solsikke! Ikke den jeg har snakket om før, som muligens er det, men en helt ny! Hang/strakk seg fra en potte ut mot bakhagen, så har ikke sett den før den ble gul. Veldig gøy, aldri opplevd det før, jeg, i år er virkelig året for selvsådde planter her hos meg! :jepp:

Og så var det nok gladioler i blomst til å plukke en hel bukett! :hoppe: En av de var spesielt nydelig, store hvit/kremfarget blomster med nydelige blålilla tegninger inni blomsten 🥰

Clarkia og begonia har plutselig eksplodert i blomster også! :duskedame:

Noe nytt hos deg? :)

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

I dag fant jeg en solsikke! Ikke den jeg har snakket om før, som muligens er det, men en helt ny! Hang/strakk seg fra en potte ut mot bakhagen, så har ikke sett den før den ble gul. Veldig gøy, aldri opplevd det før, jeg, i år er virkelig året for selvsådde planter her hos meg! :jepp:

Og så var det nok gladioler i blomst til å plukke en hel bukett! :hoppe: En av de var spesielt nydelig, store hvit/kremfarget blomster med nydelige blålilla tegninger inni blomsten 🥰

Clarkia og begonia har plutselig eksplodert i blomster også! :duskedame:

Noe nytt hos deg? :)

 

 

Ikke så mye nytt nå, venter ennå på de samme. Tok meg en runde i dag og så. Plantet solhatt tidligere, den er ikke kommet i blomst, trenger sikkert et år på seg. Synes de er så kule. 

Gøy med selvsådde planter da. Life wil find a way! Og når de dukker opp sånn helt plutselig. Og nå fikk jeg en idé til barnebok! Rumle og den levende hagen! :jepp: Når Morten Hegseth kan skrive barnebok så kan jeg og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Ikke så mye nytt nå, venter ennå på de samme. Tok meg en runde i dag og så. Plantet solhatt tidligere, den er ikke kommet i blomst, trenger sikkert et år på seg. Synes de er så kule. 

Gøy med selvsådde planter da. Life wil find a way! Og når de dukker opp sånn helt plutselig. Og nå fikk jeg en idé til barnebok! Rumle og den levende hagen! :jepp: Når Morten Hegseth kan skrive barnebok så kan jeg og.

Haha ja, god ide, skriv bok! :jepp:

Solhatt er helt nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...