Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, så det! Spennende, men og litt trist. Er spennende hva de lærer av så gamle kadavere. 

Ja, det er jo trist også, så klart :sukk:men likevel, for en mulighet for de som forsker på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, det er jo trist også, så klart :sukk:men likevel, for en mulighet for de som forsker på det.

Absolutt. Tenk å være så godt bevart, etter så lang tid, er nesten ikke til å tro. Til og med værhårene!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Absolutt. Tenk å være så godt bevart, etter så lang tid, er nesten ikke til å tro. Til og med værhårene!

Ja, helt rart at det er mulig :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, helt rart at det er mulig :vetikke:

Blir som en tidskapsel. At tid en står stille. Oi, bli litt for science fiction kanskje... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Blir som en tidskapsel. At tid en står stille. Oi, bli litt for science fiction kanskje... :ler:

Ja, men det er jo det, nesten litt skummelt :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

@Rumle Du bør høre episoden Baarli brekker ryggen. :lillesky: Den er fæl og søt på samme tid. 

Hørte den nå, stakkars fyr - for en opplevelse! :sjokkbla: 

Husker faktisk at jeg hørte intervju med Ronny da dette skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Hørte den nå, stakkars fyr - for en opplevelse! :sjokkbla: 

Husker faktisk at jeg hørte intervju med Ronny da dette skjedde.

Ble så rørt av å høre den jeg. Satt å snufset for meg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ble så rørt av å høre den jeg. Satt å snufset for meg selv. 

Ja, den var rørende også. Godt alt gikk bra til slutt. For en påkjenning, for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Daryl Dixon skrev (På 2021-8-8 den 0.37):

Jeg er veldig glad i pappa, men han er og veldig rar, noe jeg setter pris på og, men når han presterer å se på meg, sin voksne sønn, legge hode på skakke og si  -så pen du er. Da blir jeg sånn

eyeroll-robert-downey-jr.gif.4724ad5375c111987bcb15357ce90c6c.gif

Sånn gjør min mor også :fnise: og jeg reagere som deg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 minutter siden):

Ja, den var rørende også. Godt alt gikk bra til slutt. For en påkjenning, for begge.

Ja, absolutt! Tenk at den legen sa han bare skulle gå det av seg! 😖😖 Skummelt! Og så vondt han må ha hatt, og så hjem til corona restriksjoner.. Hadde jeg vært Benjamin hadde jeg fått nervøst sammenbrudd. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (12 minutter siden):

Sånn gjør min mor også :fnise: og jeg reagere som deg 🤣

Det er så pinlig! Og føler seg ikke så voksen akkurat. Pappa klarer ikke å behandle meg som voksen uansett, og tildels mine søstre. Han er en spesiell type. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det er så pinlig! Og føler seg ikke så voksen akkurat. Pappa klarer ikke å behandle meg som voksen uansett, og tildels mine søstre. Han er en spesiell type. 

Ikke sant, også kan hun finne på å stryke  meg på kinnet  som om jeg skulle være 5 år, 😆 Men jeg er jo glad i henne for det. Er bare så pinlig, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Ja, absolutt! Tenk at den legen sa han bare skulle gå det av seg! 😖😖 Skummelt! Og så vondt han må ha hatt, og så hjem til corona restriksjoner.. Hadde jeg vært Benjamin hadde jeg fått nervøst sammenbrudd. 

Utrolig skummelt, han er veldig heldig at det gikk så pass bra som det gjorde. 

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 minutter siden):

Ikke sant, også kan hun finne på å stryke  meg på kinnet  som om jeg skulle være 5 år, 😆 Men jeg er jo glad i henne for det. Er bare så pinlig, ja.

Jaja, kjenner til den. 🤣 Helt ut av det blå. Jeg har jo vært mye prisgitt hjelp av han, så han får lov å drive på. Vet aldri hvor lenge man har dem. 

Men da er vi vel sikkert snille, søte og greie barn å ha da. 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg meg selv i å søke på støttegruppe for deprimerte homofile. 🙄 ikke at jeg ville joine den, men man blir litt alene til tider, på noen punkter.

Så ble jeg sittende å lese om megalodon. Det synes jeg er spennende, forhistoriske havdyr. Så enorme. Det er en litt skrekk og ekkel fryd å tenke på. Godt mulig derfor jeg er litt redd for å bade i ferskvann. 🤔 Nå har jeg lyst å se på noe spennende, men finner ingenting som fenger..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SB får helt dilla av at jeg spiser frukt med stor skarp kokkekniv. Skjærer opp, stapper kniven i fruktbiten og så i munn. Han grøsser for han ser for seg at ganen blir spiddet. Men det er den beste måten å spise frukt på! Frukt kniven var i oppvaskmaskinen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemt meg for å prøve uten noe sovemiddel i natt. Så får vi se. 

Vi gikk en kveldstur i skogen i kveld, en kort tur. Var så fint inne i skogen, og lukter så godt. Vet ikke hvorfor, men jeg er blitt så redd for å møte elg. Skepsis som kommer med alderen? Vi kjørte opp til stien, og da kjørte vi forbi et gammelt hotell som kan leies, mulig det kan vurderes som bryllupslokale. Av en eller annen grunn ser jeg for meg lokalet som en slags oppusset låve, litt rustikk. Men vår stil er ikke rustikk, men vil ikke ha det stivt og kjedelig eller. Kanskje på et fjellhotell. Har lyst på sermoni utendørs. Mange muligheter. Jeg har valgt sang, hvis vi skal driste oss til å danse, men det ser kanskje dumt ut hvis vi gjør det. 

221dc7f651d9886bca3acb84ac31ee2a.jpg.2cd417400962dc3abc5a1453cbc12d66.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått time til sjekk etter nyrestein, det blir i neste uke. Og nå har det vært bra noen dager, så håper det var forbigående, og ikke noe tilbakefall av andre skumle greier. Prøver ikke tenke på det, bare ser frem til å kunne slippe restriksjoner. I går ga jeg litt f og tok en lollipop. Tenker at om alt er bra, så skal jeg unne hagen min et eller to frukt trær. Har så lyst på eple og moreller. Så begynte jeg å tenke, må man ha to av hver??? Mente jeg hørte noe om det, og det må jeg sjekke opp. 

Sitter å tegner opp et bed og, har jo så mye plen at jeg må bryte opp det grønne litt. Lyst å ha en lav kant, sånn med rust, og dekorstein og større steiner, ha litt planter med mye pent bladverk i, ikke fylke hele beddet med blomster denne gang. Ser på litt på pintrest.

d019ec5bc0f666c83c0caa70bad68c16.jpg.736439b8da4aeb2721ef47ea03429884.jpg

Noe ala dette da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 10.8.2021 den 11.57):

SB får helt dilla av at jeg spiser frukt med stor skarp kokkekniv. Skjærer opp, stapper kniven i fruktbiten og så i munn. Han grøsser for han ser for seg at ganen blir spiddet. Men det er den beste måten å spise frukt på! Frukt kniven var i oppvaskmaskinen..

Å himmel :daane: Hvordan unngikk du å ikke skjære deg i tunga? De er jo så sylskarpe de knivene!

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Bestemt meg for å prøve uten noe sovemiddel i natt. Så får vi se. 

Vi gikk en kveldstur i skogen i kveld, en kort tur. Var så fint inne i skogen, og lukter så godt. Vet ikke hvorfor, men jeg er blitt så redd for å møte elg. Skepsis som kommer med alderen? Vi kjørte opp til stien, og da kjørte vi forbi et gammelt hotell som kan leies, mulig det kan vurderes som bryllupslokale. Av en eller annen grunn ser jeg for meg lokalet som en slags oppusset låve, litt rustikk. Men vår stil er ikke rustikk, men vil ikke ha det stivt og kjedelig eller. Kanskje på et fjellhotell. Har lyst på sermoni utendørs. Mange muligheter. Jeg har valgt sang, hvis vi skal driste oss til å danse, men det ser kanskje dumt ut hvis vi gjør det. 

221dc7f651d9886bca3acb84ac31ee2a.jpg.2cd417400962dc3abc5a1453cbc12d66.jpg

:rodmer: Det blir et superfint bryllup, uansett hva dere velger. Kanskje om dere reiser rundt på diverse lokasjoner, dere vil finne drømmestedet. At dere kommer dit og føler bare absolutt alt stemmer :rodmer:

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Nå har jeg fått time til sjekk etter nyrestein, det blir i neste uke. Og nå har det vært bra noen dager, så håper det var forbigående, og ikke noe tilbakefall av andre skumle greier. Prøver ikke tenke på det, bare ser frem til å kunne slippe restriksjoner. I går ga jeg litt f og tok en lollipop. Tenker at om alt er bra, så skal jeg unne hagen min et eller to frukt trær. Har så lyst på eple og moreller. Så begynte jeg å tenke, må man ha to av hver??? Mente jeg hørte noe om det, og det må jeg sjekke opp. 

Sitter å tegner opp et bed og, har jo så mye plen at jeg må bryte opp det grønne litt. Lyst å ha en lav kant, sånn med rust, og dekorstein og større steiner, ha litt planter med mye pent bladverk i, ikke fylke hele beddet med blomster denne gang. Ser på litt på pintrest.

d019ec5bc0f666c83c0caa70bad68c16.jpg.736439b8da4aeb2721ef47ea03429884.jpg

Noe ala dette da..

God bedring :klem:

Det er hva jeg også har hørt. At man må ha to :unsure:

Har du større steiner fra før av på tomten din? Kanskje du kan bruke noen av dem og lage bed rundt? blir som på bilde over. Er så vakkert :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...