Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Så gøy! Blir stas å spise de! :jepp:

Veldig mye terapi i plantedulling, ja :jepp:

I gamle dager var jo dette en vanlig terapiform ved mange sykehus, det burde absolutt bli tatt opp igjen!

🤣🤣 kanskje derfor jeg liker det så godt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

🤣🤣 kanskje derfor jeg liker det så godt da.

Samme her! 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stille og kjedelig her i dag. SB jobber, alle er på ferie. Tenkte å dra å låne basseng, men det er litt sur og kraftig nordavind, så bading frister ikke. Selv om det er godt å være ute. Og jeg som hadde kjøpt masse solkrem. 

Sitter å ser på gjerder, hekken jeg planla virker nå som en dårlig idé, da den må bli veldig høy for å oppnå sin hensikt, og vil ikke ha en høy vegg å stirre inn i. Da blir det gjerde og heller noen busker på plenen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg ikke liker noen av dem. 🤣 Må ha noe som står i stil med huset som er funkis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må det være gjerde, eller kan det fungere med noe lettere, feks espalier som det kan vokse forskjellig på? Det kan jo være veldig fint :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (53 minutter siden):

Ser ut til at jeg ikke liker noen av dem. 🤣 Må ha noe som står i stil med huset som er funkis. 

Kanskje du kan tegne ned selv hva du ser for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (19 timer siden):

Kanskje du kan tegne ned selv hva du ser for deg?

Sett på noen bilder og beskrev litt hva jeg begynte å se for meg, og så sendte til en snekker jeg kjenner. Han ville ta på seg og bygge, så blir det nok bra. Tror jeg vil ha liggende, hvor de liggende er i brun beis så strukturen synes, og gjerdestolpene litt brede og i mørk brunt, nesten svart. Så får vi se. :jepp: og så blir det da skråning med bark og på det bratteste en støttemur i stein. Og så bryte opp det maskuline og litt harde med en klatrehortensia som finner sin veg dit den vil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Sett på noen bilder og beskrev litt hva jeg begynte å se for meg, og så sendte til en snekker jeg kjenner. Han ville ta på seg og bygge, så blir det nok bra. Tror jeg vil ha liggende, hvor de liggende er i brun beis så strukturen synes, og gjerdestolpene litt brede og i mørk brunt, nesten svart. Så får vi se. :jepp: og så blir det da skråning med bark og på det bratteste en støttemur i stein. Og så bryte opp det maskuline og litt harde med en klatrehortensia som finner sin veg dit den vil. 

Det der blir rett og slett superfint! Ser det for meg jeg :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (40 minutter siden):

Det der blir rett og slett superfint! Ser det for meg jeg :Nikke:

Håper det. Krysser fingrene!! 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (42 minutter siden):

Håper det. Krysser fingrene!! 🤞🤞

Tvi tvi 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en tråd om marshmallows, så fikk lyst på det, selv om jeg holdt på å gå med i marsmallowsdøden når mine søstre lekte -Se hvor mange marshmellows vi klarer å klæme inn i kjeften på lillebror. Hadde vært en velsmakende måte å gå på da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært varmt for hagen min i helga! Og jeg har ikke vært hjemme og vannet! Vanne litt nå før storvanning i kveld. Stakkars tørste planter. :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det helt supert på hyttetur, med alle kameratene. Følte meg i toppform egentlig, og vi hadde det veldig gøy. Men nå er jeg så sliten at jeg ikke finner roen, kvalm, uggen, vondt i magen, bryst og rygg. Alt er for varmt eller for kaldt. Sovnet i ca 30 min, våknet av mareritt. Nå ligger jeg og vrir meg. Og klager til meg selv...

FB_IMG_1627326371320.jpg.d5d9f4ffb668ce599ba8a09b1ccafeee.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skulle få middagsgjester i morgen, men det blir lunchgjester i stedet. Helt ok. Skal bare servere sashimi og reker med tilbehør så går nok som lunch det. Skal bake iskake. Jeg har bare så himla vondt, så gruer meg til å bevege meg på kjøkkenet. Gruer meg litt til å ha besøk og hvis det ikke slipper til i morgen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

20210727_185149.thumb.jpg.a5c4ec8eaf129bf5c13588e46d78f107.jpg

Nydelig farge 😍

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Vi skulle få middagsgjester i morgen, men det blir lunchgjester i stedet. Helt ok. Skal bare servere sashimi og reker med tilbehør så går nok som lunch det. Skal bake iskake. Jeg har bare så himla vondt, så gruer meg til å bevege meg på kjøkkenet. Gruer meg litt til å ha besøk og hvis det ikke slipper til i morgen. 

Håper du får sove godt i natt, kanskje det hjelper litt? :jepp:

Jeg sover helt elendig for tiden og det merkes virkelig, både fysisk og psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...