Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (På 3.7.2021 den 15.55):

Skal begynne å kalle han Stein Bjørnar jeg. 😆😆 Hadde han heter det hadde jeg ikke orket å bruke begge navn, Bjørnar er tungt, da hadde jeg bare kalt han Bear, og ferdig med det. 🐻🐻

Jeg synes der er vanskelig å trene opp styrke og muskelmasse nå. Mistet og så mye, og jeg hadde mye før. Var aktiv bygger, lite kroppsfett og mye muskler. Årene lå tjukke utenpå. Men mistet alt og nå er jeg bare tynn. Kommer ikke i gang skikkelig, har alltid vært noe som ødelegger, og perioder uten mat, smerter, infeksjoner er ikke akkurat gunstig. Men får ikke gi opp helt enda. Nå har jeg en god periode, så må gripe den muligheten og se. Jeg er og blitt kjempe pinglete. For et år siden kunne jeg ikke gå rundt huset en gang, og hadde noen bedt meg bære en jordsekk hadde jeg brekt på midten. :ler: Vi kan motivere hverandre til å bli mindre pinglete, ellers får vi bare lage en klubb; Superpinglene fra KG. 

Hahahaha :ler:

Håper du vil klare å få bygd deg opp litt :) Jeg er ikke så glad i styrketrening, så finner heller andre treningsmåter, som egentlig bare gjør at jeg mister mer muskelmasse enn å bygge.

Jeg er med! Superpingleklubben :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superpinglen her ser superhelt film. Iron man 2.

Synes forresten at Robert Downey jr ser forbasket godt ut i den filmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gitt jogging et forsøk igjen. På en runde i skogen, jogge rolig 100meter gå 100meter osv. SB sitt opplegg. Og det var så vondt! 100meter er langt når alt gjør vondt! Enda jeg ville så gjerne at det skulle gå bra. Etter 3 omganger ( bare 300meter med jogging) måtte jeg nesten be om både. Fortsatte å gå litt etterpå da. Men det gikk verre enn jeg trodde. Har da prøvd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Da har jeg gitt jogging et forsøk igjen. På en runde i skogen, jogge rolig 100meter gå 100meter osv. SB sitt opplegg. Og det var så vondt! 100meter er langt når alt gjør vondt! Enda jeg ville så gjerne at det skulle gå bra. Etter 3 omganger ( bare 300meter med jogging) måtte jeg nesten be om både. Fortsatte å gå litt etterpå da. Men det gikk verre enn jeg trodde. Har da prøvd. 

Du er superflink!  Bare pass på at du lytter til kroppen og ikke presser deg hardere enn hva som er godt for deg. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Du er superflink!  Bare pass på at du lytter til kroppen og ikke presser deg hardere enn hva som er godt for deg. 

:takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge skje-teorien har jeg ingen skjeer å gi i dag. Får ikke på meg klær en gang. Blir bukseløs hele dagen.

image.png.f0473d5ef4b31378b4b7b4317b8cdd2a.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard massasje og så ut å gå tur. Nå føler jeg meg som en slitt dørmatte...

I dag som jeg ikke har orket å gjort så mye har jeg ligget på sofaen og tenkt mye. Tenkt på alt som har vært, skjedd og femtiden. Har følt meg ganske bra i det siste, men når jeg lar tankene vandre så dukker det opp igjen tanker som jeg trodde var borte. Klarte å jobbe dem unna igjen, og syntes det var godt gjort, men liker ikke at sånn dukker opp. Tid til å tenke er ikke bra. Distraherer meg med podcast, og ender jo alltid opp med true crime, som ikke er noe lystigere, men veldig spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver her :sukk:minus true crime podcastene da, de hører jeg bare en sjelden gang :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (7 minutter siden):

Kjenner meg igjen i det du skriver her :sukk:minus true crime podcastene da, de hører jeg bare en sjelden gang :ler:

 

Plutselig dukker de opp igjen. Oi, der var du igjen ja, liksom. Slitsomt, blir aldri kvitt dem. :sukk:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Plutselig dukker de opp igjen. Oi, der var du igjen ja, liksom. Slitsomt, blir aldri kvitt dem. :sukk:

 

Ja, det er ikke enkelt :klem:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært en form for innsektsspray for vonde tanker. Sprayet dem så de døde bort.

Kjøpte meg to frilandskrysantemum til trøst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Skulle vært en form for innsektsspray for vonde tanker. Sprayet dem så de døde bort.

Kjøpte meg to frilandskrysantemum til trøst.

Det hadde vært noe! :jepp:

Fornuftig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettet et helt forferdelig i dag. De driver med noe justeringer. 🙄 Ble veldig akutt barnevakt i dag. Nå har jeg 3åringen som jeg passet for litt over et år siden, da var han snart 2, og broren som nå er 8 år. SB og størstegutten dro ut på noe, og jeg og minstemann er hjemme. Jeg dro til frisøren og da ble det ramaskrik, og ikke skulle han ut når jeg kom hjem. Han kom i bukse, genser og t-skjorte, etter 10 min ble det t-skjorte og truse, tror jeg har kledd på han 3 ganger. Men er truse og t-skjorte som gjelder vistnok. Fikk tullet rundt et pledd da etterhvert, og nå ligger han oppå meg og ser på TV, nynner og koser med bamsen sin. :hjerter_rundt: Hadde heldigvis litt dvd og sånn egnet for barn, alt annet går over nett og det skal jo bare klikke. Koselig innevær og så ble greit dette i dag. Og SB og eldste skulle lage manneburger i dag, som han kalte det, så da gleder jeg meg til burger da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også burger i dag :jepp: Men, manneburger er ukjent for meg, hvordan lager man de? :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Her blir det også burger i dag :jepp: Men, manneburger er ukjent for meg, hvordan lager man de? :ler:

 

I følge han på 8 så er det vist en stor burger med masse greier på, så store at bare store mannfolk klarte å spise de. :ler: Jeg klarte ikke spise opp min, så det sier vel sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...