Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Av og til
Så er jeg så dum
At når jeg ser meg i speilet
Da blir jeg irritert
Og jeg blir dum i pysjamas
Jeg blir dum med frakk
Og når jeg går på bussen
Da skjønner alle at
Her kommer dumme dumme dumme dum
Her kommer dumme dumme dumme dum
Wow wow
Yeah yeah
Slik går refrenget her
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på jobben til SB i dag, og ble litt misunnelig. Så ut som en fin plass. Selv om han både er der og på sykehus, så så det så godt ut å dra på jobb akkurat der. I det hele tatt vite man har en jobb med gode kollegaer. 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Var på jobben til SB i dag, og ble litt misunnelig. Så ut som en fin plass. Selv om han både er der og på sykehus, så så det så godt ut å dra på jobb akkurat der. I det hele tatt vite man har en jobb med gode kollegaer. 🙄

Kjenner meg veldig igjen i det, det er tøft å ikke lenger ha noe fast å gå til, mye vanskeligere enn man skulle tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Kjenner meg veldig igjen i det, det er tøft å ikke lenger ha noe fast å gå til, mye vanskeligere enn man skulle tro.

Ja, det er det. Man vil jo gjerne bidra. Har et håp om å klare noe fast en dag. Har gjort det helt frivillig, og satt bort mye oppgaver av det jeg egentlig har igjen, forde jeg ikke makter det. Men alle dager alene, uten å føle seg som viktig bidragsyter er tungt. 

Oi! To store elg på jordet! Sånn plutselig over til noe annet liksom. 😆😆 Men sant, det står to elger og spiser. Jeg er litt redd elgen... :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy! 😍 Hva sier pus når det kommer store elg da? Håper han ikke prøver å jage de? :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 timer siden):

Oi, så gøy! 😍 Hva sier pus når det kommer store elg da? Håper han ikke prøver å jage de? :unsure:

Han ser de i vinduet og bare sitter og ser. Hadde nok ikke turt å nærme seg de. De er litt for store for han 😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaprifolen min blomstrer skikkelig! Og det er så mye knopper. Helt nydelig, og det surrer med bier der. Agurkplanten min ser og populær ut for biene. Jeg har aldri hatt så frodig og fin hage før. Veldig koselig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Kaprifolen min blomstrer skikkelig! Og det er så mye knopper. Helt nydelig, og det surrer med bier der. Agurkplanten min ser og populær ut for biene. Jeg har aldri hatt så frodig og fin hage før. Veldig koselig. 

Det høres veldig fint ut 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 timer siden):

Det høres veldig fint ut 😍 

Har du noe erfaring med duftskjærsmin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Har du noe erfaring med duftskjærsmin? 

Nei, det har jeg ikke prøvd. Vurderer du å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Nei, det har jeg ikke prøvd. Vurderer du å kjøpe?

Ja, for tenkte først rododendron, men hvis den var giftig for bier så vil jeg ikke ha den. Og gikk forbi en sjærsmin i går, og den var så nydelig! Så kunne evt hatt sånn i stede for rododendron da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (32 minutter siden):

Ja, for tenkte først rododendron, men hvis den var giftig for bier så vil jeg ikke ha den. Og gikk forbi en sjærsmin i går, og den var så nydelig! Så kunne evt hatt sånn i stede for rododendron da. 

Ja, leste det her inne jeg også, men stemmer det da? Jeg har hagen full av svære, gamle rhododendron, hele Bergen er full av rhododendron egentlig og det er enormt mange humler her, så har mine tvil :vetikke: Men jeg vet for lite, må lese meg opp på emnet :Nikke:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, leste det her inne jeg også, men stemmer det da? Jeg har hagen full av svære, gamle rhododendron, hele Bergen er full av rhododendron egentlig og det er enormt mange humler her, så har mine tvil :vetikke: Men jeg vet for lite, må lese meg opp på emnet :Nikke:

 

Var noe med at giften ble overført til honning og. :vetikke: Vet ikke helt sikkert jeg heller, men tenkte sjærsmin er et godt alternativ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Var noe med at giften ble overført til honning og. :vetikke: Vet ikke helt sikkert jeg heller, men tenkte sjærsmin er et godt alternativ...

Ja, jeg kjenner ikke til egenskapene, men nydelig er de i alle fall :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilder av en flott syrin her en dag, da tenkte jeg på hekken du vil lage, Madame Lemonie, har du sett den? 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Så bilder av en flott syrin her en dag, da tenkte jeg på hekken du vil lage, Madam Lemonie, har du sett de? 

:jepp: veldig fine! Er det samme blomstringtid som vanlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

:jepp: veldig fine! Er det samme blomstringtid som vanlig? 

Ja, det tror jeg, er visst en gammel variant som har blitt populæt igjen. Ser nesten ut som snø. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gigantisk busk med blomsterklaser som ligner, de blomstrer akkurat nå. Aner ikke hva det er da, men lurer veldig. Kanskje det egentlig er en slags syrin det og. Den er sikkert 4 meter høy, om ikke mer.

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jeg har en gigantisk busk med blomsterkasser som ligner, de blomstrer Akkurat nå. Aner ikke hva det er da, men lurer veldig. Kanskje det egentlig er en slags syrin det og. Den er sikkert 4 meter høy da.

Høres kjempe fin ut. Busker og trær med blomster er så fint! I det siste har jeg og begynt å ønske meg et piletre, synes de er helt magiske, selv om de ikke har blomster da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Høres kjempe fin ut. Busker og trær med blomster er så fint! I det siste har jeg og begynt å ønske meg et piletre, synes de er helt magiske, selv om de ikke har blomster da. 

Åhja, de er kjempefine! Det er så mange vakre trær :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...