Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

I følge han på 8 så er det vist en stor burger med masse greier på, så store at bare store mannfolk klarte å spise de. :ler: Jeg klarte ikke spise opp min, så det sier vel sitt.

Ooh liker ideen! :jepp: :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (6 minutter siden):

Ooh liker ideen! :jepp: :ler:

 

Prøvde med stekt løk og sopp, er så mett at jeg spyr snart.

Og burde vel prøve å få disse unga til å sove litt. Men han på 3 måtte være litt dinosaur først.. Nå går han som T- rex og knurrer. Små mennesker altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daryl Dixon said:

Prøvde med stekt løk og sopp, er så mett at jeg spyr snart.

Og burde vel prøve å få disse unga til å sove litt. Men han på 3 måtte være litt dinosaur først.. Nå går han som T- rex og knurrer. Små mennesker altså..

Husker jeg pleide å leke Tigergutt . 

tenor.gif

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (44 minutter siden):

Prøvde med stekt løk og sopp, er så mett at jeg spyr snart.

Og burde vel prøve å få disse unga til å sove litt. Men han på 3 måtte være litt dinosaur først.. Nå går han som T- rex og knurrer. Små mennesker altså..

😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (29 minutter siden):

Husker jeg pleide å leke Tigergutt . 

tenor.gif

En favoritt blandt mange! Nevøen min hadde kostyme av tigergutt som han brukte ofte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ca hvert kvarter og ser at gutta sover og har det bra. Jeg skjønner egentlig ikke at foreldrene tør å la meg passe barna deres. Selv om SB stort sett er her da. Livredd for at de ikke skal ha det bra. Jeg er nok litt hønemor. :kaklehone: innerst inne håper Jeg de blir litt til, de er så trivelige unger og jeg synes det er godt å ha noen å passe på. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet av små brunmelyder ved siden av meg, og så litt gråting etter mamma. Gikk fint, trøstet litt så var humøret på topp. Begge begynte å leke doktor og latet som om de skar i arrene mine, det synes jeg er så ekkelt, holdt ut i et kvarter. 

Opphold, skyer og litt sol i dag. Vi telte bier som satt på en vegg, 47 stk! 47 bier som satt stille, men fortsatt mange som surret rundt! Det er så mye bier, det summes så man blir helt ør i hodet. Men fremdeles godt å se at det er mange av dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Våknet av små brunmelyder ved siden av meg, og så litt gråting etter mamma. Gikk fint, trøstet litt så var humøret på topp. Begge begynte å leke doktor og latet som om de skar i arrene mine, det synes jeg er så ekkelt, holdt ut i et kvarter. 

Opphold, skyer og litt sol i dag. Vi telte bier som satt på en vegg, 47 stk! 47 bier som satt stille, men fortsatt mange som surret rundt! Det er så mye bier, det summes så man blir helt ør i hodet. Men fremdeles godt å se at det er mange av dem. 

Så gode onkler du og Stein Bjørnar er :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (15 minutter siden):

Så gode onkler du og Stein Bjørnar er :strix:

Kunne godt lagt inn bud for å få beholde disse unga, gitt alt hadde. Men da hadde ikke de blitt så fornøyd. Så får kose meg mens jeg har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet i basseng i dag, bunnen var så himla glatt! Gled rundt på bunnen, men jeg prøvde å passe på unger i baderinger rundt meg. Ingen hadde sånne flyte egg forresten. Vi reddet mange innsekter fra å drukne, og den minste ungen ble bitt av klegg. Omg å høyt et barn kan skrike. Men det skjønner jeg egentlig, for kleggen hadde tatt en diger bit! Hva skal vi med klegg? Har vi ikke nok insekter, hvilken nytte gjør klegg?? 

I morgen skal SB på jobb, og barna er fremdeles her, så måtte ringe faren deres og forsikre meg om at de er komfortable med at jeg passer de alene. Synes det er godt å ha noe å fokusere på. Har lovet at vi skal lage hjemmelaget is i morgen da, med det de selv vil ha i. Det kan bli spennende..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem med Oboy og hakkede nonstop, og en med mangosaus, tuttifrutti og daimkuler ble det i dag. Var fritt frem og velge. Jeg selv valgte knuste tyrkisk pepper og lakrissaus! Ikke værst. Og pølser til middag. :ninja: Så så i morgen må vi ha sunn fiskemiddag. Balansere ut litt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Iskrem med Oboy og hakkede nonstop, og en med mangosaus, tuttifrutti og daimkuler ble det i dag. Var fritt frem og velge. Jeg selv valgte knuste tyrkisk pepper og lakrissaus! Ikke værst. Og pølser til middag. :ninja: Så så i morgen må vi ha sunn fiskemiddag. Balansere ut litt. 

Nam! :wow:

Kan du anbefale en god lakrissaus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Nam! :wow:

Kan du anbefale en god lakrissaus?

Jeg liker denne godt! Passe salt og god!

149978_7037210069070_g1n1.thumb.jpg.ef0dc3d01856f37ba6acbf9cd7309b2d.jpg

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært for ivrig til å plante, plantet med det jeg trodde var med god avstand... Men nei da, det vokser som bare det, så jeg må flytte på flere planter. Spesielt storkenebben! Og har egentlig ikke noen plass å ha dem akkurat nå. Må muligens lage til plass til trapp og så plante ved siden av der da, i samme skråning som før. Det blir jo fint det da. Hostaene jeg plantet med rosene er jo vokst seg så altfor store. De ender nok og opp i skråningen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 7/12/2021 at 4:09 PM, Daryl Dixon said:

Iskrem med Oboy og hakkede nonstop, og en med mangosaus, tuttifrutti og daimkuler ble det i dag. Var fritt frem og velge. Jeg selv valgte knuste tyrkisk pepper og lakrissaus! Ikke værst. Og pølser til middag. :ninja: Så så i morgen må vi ha sunn fiskemiddag. Balansere ut litt. 

Det må jeg teste. :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (40 minutter siden):

Det må jeg teste. :arwen:

Det var veldig godt. Rørte det inn i isen før jeg fryste det. Og med lakrissaus da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (49 minutter siden):

Jeg har vært for ivrig til å plante, plantet med det jeg trodde var med god avstand... Men nei da, det vokser som bare det, så jeg må flytte på flere planter. Spesielt storkenebben! Og har egentlig ikke noen plass å ha dem akkurat nå. Må muligens lage til plass til trapp og så plante ved siden av der da, i samme skråning som før. Det blir jo fint det da. Hostaene jeg plantet med rosene er jo vokst seg så altfor store. De ender nok og opp i skråningen. 

Jeg liker når ting er tett plantet jeg :jepp: men, det går jo en grense så klart, noen ganger blir det bare for tett :nikke: 

Jeg har noen bed som har vokst seg i overkant tette de siste årene, har null krefter til å få gjort noe med det, så det får bare være som det er. Bringebærbuskene kryper innover hagen i vanvittig fart også :unsure: 

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...