Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 time siden):

Nydelig farge 😍

Håper du får sove godt i natt, kanskje det hjelper litt? :jepp:

Jeg sover helt elendig for tiden og det merkes virkelig, både fysisk og psykisk.

Likte fargen veldig godt, mener jeg hadde 4 ulike. En med gul og oransj, en rosa, og en lilla i tillegg til den der. Gleder meg å se.

Er det varmen som gjør det vanskelig å sove for deg? Har sovet greit i det siste, men i går kveld gikk det til dundas.. måtte ty til sovetablett og smertestillende. Tenk så avhengige vi er av denne søvnen... for ikke å bli helt vrak. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Likte fargen veldig godt, mener jeg hadde 4 ulike. En med gul og oransj, en rosa, og en lilla i tillegg til den der. Gleder meg å se.

Er det varmen som gjør det vanskelig å sove for deg? Har sovet greit i det siste, men i går kveld gikk det til dundas.. måtte ty til sovetablett og smertestillende. Tenk så avhengige vi er av denne søvnen... for ikke å bli helt vrak. 

Ja, nei vet ikke helt hva det er, men det har vart lenger enn varmen. Vurderer sovetabletter jeg også, men er skeptisk. Du bruker bare innimellom ved behov eller?

Og ja, flott med mange farger, alltid spennende å se hva som dukker opp, jeg glemmer nesten alltid hva jeg har plantet :ler:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 minutter siden):

Ja, nei vet ikke helt hva det er, men det har vart lenger enn varmen. Vurderer sovetabletter jeg også, men er skeptisk. Du bruker bare innimellom ved behov eller?

Og ja, flott med mange farger, alltid spennende å se hva som dukker opp, jeg glemmer nesten alltid hva jeg har plantet :ler:

 

Bruker det av og til nå, helst så sjeldent som mulig.  Bruker melatonin heller, men den virker ikke helt så samme måte, og bruker jeg det fir lenge får jeg muskelrykninger.. Men i nødsfall er sovetablett gull, selv om man kan gjøre mye rart når den begynner å virke da. 😆 

Trodde du hadde stålkontroll på alt du plantet jeg. 😆 Det har blitt så frodig og fint i det beddet jeg lagde. En storkebebb bare eksploderte i str, så måtte flytte en liten stakkar som ble helt gjemt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Bruker det av og til nå, helst så sjeldent som mulig.  Bruker melatonin heller, men den virker ikke helt så samme måte, og bruker jeg det fir lenge får jeg muskelrykninger.. Men i nødsfall er sovetablett gull, selv om man kan gjøre mye rart når den begynner å virke da. 😆 

Trodde du hadde stålkontroll på alt du plantet jeg. 😆 Det har blitt så frodig og fint i det beddet jeg lagde. En storkebebb bare eksploderte i str, så måtte flytte en liten stakkar som ble helt gjemt. 

Forstår. Bruker melatonin jeg også, men det hjelper bare med innsovning for meg, så våkner jeg etter noen timer og det er omtrent umulig å sove igjen :sukk:

Jeg, stålkontroll?! I wish! 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (18 minutter siden):

Forstår. Bruker melatonin jeg også, men det hjelper bare med innsovning for meg, så våkner jeg etter noen timer og det er omtrent umulig å sove igjen :sukk:

Jeg, stålkontroll?! I wish! 😅

Det er så vondt å ikke få sove igjen. Jeg hadde en periode på ca et års tid at jeg hver natt våknet ved 4 tiden. 🙄 hver natt! 

Men hvertfall i noen perioder i livet er det lov å måtte ha litt hjelp til søvn. Så verdt å prøve!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det er så vondt å ikke få sove igjen. Jeg hadde en periode på ca et års tid at jeg hver natt våknet ved 4 tiden. 🙄 hver natt! 

Men hvertfall i noen perioder i livet er det lov å måtte ha litt hjelp til søvn. Så verdt å prøve!

 

Ja, blir jo helt sprø av det. Mulig jeg bare må gi det et forsøk, ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (7 minutter siden):

Ja, blir jo helt sprø av det. Mulig jeg bare må gi det et forsøk, ja.

Gjør det. Verdt er forsøk. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB har snakket så mye om tatoveringer i det siste, jeg har ikke lyst til å ta, men alikevel sittet og sett på noe bilder... Og er jo noen jeg synes er kule da. Liker når noen har sleeve med mye kult på, men jeg vil ikke ha på armene. Vurderte å ta hele beinet hvor jeg har arr hele veien ned. Enten tatovere for å skjule, eller som en ramme rundt for å framheve at jeg har vært "i krigen". Elsker nerdete temaer.. måtte ha et slik vei skilt til alt jeg liker av film og seriereaf22303b32b5ed8b812330e4e172f31.jpg.d72afe9af41000b40b722241730a65b2.jpg

603bb6fa5eab7a773da829838267f6d0.thumb.jpg.6fa9e3207eba9943ddac8579515bce4e.jpg

Men og små som bare gir hint. 

Man må ikke sette idéer i hode mitt! Ender opp med et bein dekket av tattiser! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet i ganske grei form. SB mener jeg hadde nyrestein, det kan godt være, men nå er den borte vekk! :danser:Da går det helt fint med besøk, og godt jeg pinte meg til å lage iskake i går. Gleder meg veldig til å smake på den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fuck.... Jeg trodde det var over. Tilbake for fult. Rådvill, og blir så lei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på blomsterløk på nettet. Kommer nok til å shoppe "litt" løk etter hvert. Ligger på varmeputa mi og gnukker føtter. SB lager burger, men jeg har ikke matlyst... og tør ikke å si det, føler meg som verdens vanskeligste person. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye fint å bestille! 😍 Jeg prøver å ikke kikke for mye, blir altfor fristet! 

Varmepute i denne varmen?! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje det bare er her det er veldig lummert fremdeles, ser at det "bare" er 17 grader på yr. Føles mer som 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (22 minutter siden):

Det er så mye fint å bestille! 😍 Jeg prøver å ikke kikke for mye, blir altfor fristet! 

Varmepute i denne varmen?! :overrasket:

Må prøve Allium, de er så fine! Og så mye fine tulipaner! :hjerter_rundt:

Varmeputa er smertelindring, og er ikke så varmt her i dag, regner og er litt guffent så egentlig godt med litt varme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Må prøve Allium, de er så fine! Og så mye fine tulipaner! :hjerter_rundt:

Varmeputa er smertelindring, og er ikke så varmt her i dag, regner og er litt guffent så egentlig godt med litt varme. 

Ja, det er så mye fint!

Smart med sånn smertelindring :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (19 minutter siden):

Ja, det er så mye fint!

Smart med sånn smertelindring :Nikke:

Så denne og tenkte på deg. 😁FB_IMG_1627574308363.thumb.jpg.c67600582027e3f25589c579cc543796.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Så denne og tenkte på deg. 😁FB_IMG_1627574308363.thumb.jpg.c67600582027e3f25589c579cc543796.jpg

Genialt! 😍

Meeeen, det er vel ikke særlig lenge til du trenger en sånn selv om det blir noe flytting på deg i fremtiden? :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

Genialt! 😍

Meeeen, det er vel ikke særlig lenge til du trenger en sånn selv om det blir noe flytting på deg i fremtiden? :fnise:

 

Å jeg flytter ikke på meg med det første. 🤣 

Rumle skrev (3 timer siden):

Apropos mye planter - hvor ble @Frøkensina av? Kom hun ikke tilbake? :klo:

 

Ja, enig... så hun rakk å stikke nesa innom før jeg rakk å registrere det, og så borte igjen. Håper bare hun har det bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Å jeg flytter ikke på meg med det første. 🤣 

Ja, enig... så hun rakk å stikke nesa innom før jeg rakk å registrere det, og så borte igjen. Håper bare hun har det bra. 

Jeg og! :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...