Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 time siden):

Å himmel :daane: Hvordan unngikk du å ikke skjære deg i tunga? De er jo så sylskarpe de knivene!

:rodmer: Det blir et superfint bryllup, uansett hva dere velger. Kanskje om dere reiser rundt på diverse lokasjoner, dere vil finne drømmestedet. At dere kommer dit og føler bare absolutt alt stemmer :rodmer:

God bedring :klem:

Det er hva jeg også har hørt. At man må ha to :unsure:

Har du større steiner fra før av på tomten din? Kanskje du kan bruke noen av dem og lage bed rundt? blir som på bilde over. Er så vakkert :rodmer:

Takk. :klemmer:

Det går veldig fint å spise frukt med kniv, har god trening i fruktspising med kniv. 🤣 og slipper å bli klissete på hendene.

Skal se på et hotell i ferien, på fjellet. Mulig det blir fint, jeg falt litt for det vi så i går. Utvendig hverfall, men skal ikke stå utenfor å kikke på bygningen hele kvelden eller. :ler: Har ingen dato enda så ingen hast.

Har god plass, så har jo i grunn plass til 4 trær.. Egentlig ikke noe problem det. Steiner har jeg ikke enda, men det er mye steinrøyser rundt her så det skal jeg alltids få tak i. :jepp: Men har et lite grantre som skal få bli med i hjørnet på bedet, da slipper vi å klippe under det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har naboer nært med frukttrær kan jo det hjelpe, ellers så bør du høre på lokalt hagesenter :jepp: Det finnes jo også noen familietrær som er podet slik at det er flere sorter epler på ett tre feks, men de vet jeg lite om egentlig. Så ja, best å høre på hagesenteret med noen som har peiling :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Takk. :klemmer:

Det går veldig fint å spise frukt med kniv, har god trening i fruktspising med kniv. 🤣 og slipper å bli klissete på hendene.

Skal se på et hotell i ferien, på fjellet. Mulig det blir fint, jeg falt litt for det vi så i går. Utvendig hverfall, men skal ikke stå utenfor å kikke på bygningen hele kvelden eller. :ler: Har ingen dato enda så ingen hast.

Har god plass, så har jo i grunn plass til 4 trær.. Egentlig ikke noe problem det. Steiner har jeg ikke enda, men det er mye steinrøyser rundt her så det skal jeg alltids få tak i. :jepp: Men har et lite grantre som skal få bli med i hjørnet på bedet, da slipper vi å klippe under det. 

Det er forhåpentligvis like pent inni :)

Det blir superfint :Nikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Hvis du har naboer nært med frukttrær kan jo det hjelpe, ellers så bør du høre på lokalt hagesenter :jepp: Det finnes jo også noen familietrær som er podet slik at det er flere sorter epler på ett tre feks, men de vet jeg lite om egentlig. Så ja, best å høre på hagesenteret med noen som har peiling :Nikke:

Så kjekt å vite! Da skal jeg prate med de der! Leste litt om det nå, så du har helt rett, noen bestøver seg selv. :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trent bein og rygg, og kjenner en følelse av muskelknutedanning bak skulderblad. Den kunne løses opp med bevegelse og strekking i morgen fikk jeg beskjed om. Målet er å klare å gå litt i fjellet i ferien. Ingen store topper, men litt flatt terreng er fint. SB er veldig giret på det så han pusher på med treningen. Det er hyggelig å kunne trene sammen. Selv om han er så sprek og sterk, og jeg er svak som en bløt loffskive. 

Så de to første episodene av rådebank i dag. 👍 tar noen episoder i morgen og så er jeg godt i gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker podcasten Benjamin og Baarli, artig å høre de prate om sitt forhold. Og spes når de tar opp problem er fra lyttere, om homofili. Tips og råd til spes homofile, det er godt å vite at det finnes flere som meg, si er åpen, men litt flau homofil. Da hjelper det med to som snakker åpent om det, rett fra levra og med mye humor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En knopp på den ene solsikka! Resten, ikke så mye.. mange knopper på den Georginen som alt blomstrer, og knopp på to til!! Yey! Én knopp på klematisen.... :dry: 

Jeg var innom en butikk jeg aldri er innom, Europris. Og der forelsket jeg meg i noen potter, må jo bare kjøpe de da. De følger meg i tankene. De skal jeg ha løk i! :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

En knopp på den ene solsikka! Resten, ikke så mye.. mange knopper på den Georginen som alt blomstrer, og knopp på to til!! Yey! Én knopp på klematisen.... :dry: 

Jeg var innom en butikk jeg aldri er innom, Europris. Og der forelsket jeg meg i noen potter, må jo bare kjøpe de da. De følger meg i tankene. De skal jeg ha løk i! :nori:

Hvilke potter var det? Jeg elsker blomsterpotter. En ting man aldri kan få nok av :rodmer: :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Hvilke potter var det? Jeg elsker blomsterpotter. En ting man aldri kan få nok av :rodmer: :blomst:

Var noen vide, men lave, og noen mer smale, runde og høye.  Kan prøve å finne link etterpå. :jepp: de var mørke grå 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte rosé vin i går, googlet kjapt og kjøpte den første som var anbefalt. Litt sånn njaaa smak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg kjøpte rosé vin i går, googlet kjapt og kjøpte den første som var anbefalt. Litt sånn njaaa smak. 

Hva heter den? Var den for søt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

En knopp på den ene solsikka! Resten, ikke så mye.. mange knopper på den Georginen som alt blomstrer, og knopp på to til!! Yey! Én knopp på klematisen.... :dry: 

Jeg var innom en butikk jeg aldri er innom, Europris. Og der forelsket jeg meg i noen potter, må jo bare kjøpe de da. De følger meg i tankene. De skal jeg ha løk i! :nori:

:duskedame: Nye knopper liker vi!

Jeg lurer på om jeg har en liten solsikke på gang ved et uhell, ser sånn ut, men det kan jo være noe annet og, kanskje en zinnia, sådde det fra frø i fjor, så det er jo mulig. Blir spennende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Hva heter den? Var den for søt?

Den heter Rosé, den smaker veldig lite, men var jo og veldig billig da. Tok bare den første jeg fant på Google. 🙈

Rumle skrev (1 time siden):

:duskedame: Nye knopper liker vi!

Jeg lurer på om jeg har en liten solsikke på gang ved et uhell, ser sånn ut, men det kan jo være noe annet og, kanskje en zinnia, sådde det fra frø i fjor, så det er jo mulig. Blir spennende!

Så spennende å se da! Zinnia har jeg ikke sett tror jeg. Gleder meg til å se hvilke av Georginene som kommer. Satte 7 knoller i jorda, men er bare 4 som er vokst i god størrelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (50 minutter siden):

Den heter Rosé, den smaker veldig lite, men var jo og veldig billig da. Tok bare den første jeg fant på Google. 🙈

Så spennende å se da! Zinnia har jeg ikke sett tror jeg. Gleder meg til å se hvilke av Georginene som kommer. Satte 7 knoller i jorda, men er bare 4 som er vokst i god størrelse. 

Den kjenner jeg ikke til. Kjedelig at den ikke var så god da.

Zinnia er veldig fine, kommer i mange farger og varianter, sjekk her; https://www.floretflowers.com/grow-great-zinnias/ 😍

Jeg har også georginer som ikke har blomstret enda, håper de får opp farten! 😊 Håper dine dukker opp snart også!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (59 minutter siden):

Den kjenner jeg ikke til. Kjedelig at den ikke var så god da.

Zinnia er veldig fine, kommer i mange farger og varianter, sjekk her; https://www.floretflowers.com/grow-great-zinnias/ 😍

Jeg har også georginer som ikke har blomstret enda, håper de får opp farten! 😊 Håper dine dukker opp snart også!

 

De var veldig fine, minnet meg litt om en blanding av ranunkler, georgine og Germini. :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på Beck, han hørte musikk som ingen andre hører, og det gjør innimellom jeg og. Aldri plaget meg veldig, bare trodd jeg var rar og slo meg til ro med det. Søkte det opp nå og det deg faktisk noe som kalles musikalsk Tinius! Er mest eldre, og folk med nedsatt hørsel. Jeg har en gammel skade på trommehinna, godt mulig det er det  som gjør det. Så godt å finne ut det da, men er jo fortsatt rar da. :overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tredje natten uten "hjelpemidler". Har angst for å ikke få sove på kvelden, så holder det gående på dagtid for å bli sliten på kveld. Det er veldig behagelig på morgenen uten å ha tatt noe sovemedikamenter, er ikke så trøtt i øynene da. Er alikevel problemer med urolig og slitsom oppvåkning, har nesten alltid en vond drøm før jeg våkner. Det får jeg ikke gjort noe med. Kroppen er hverfall mere med, takler vondter litt bedre, er mindre amper og har mer tålmodighet. Jeg tenkte å prøve på en liten detox. En uke med mye sunn mat, minst mulig medisiner, og myyyye vann. Det skader ikke hverfall. Grovt, grønt og gunstig får være stikkord. Tenkte å gå tur i dag og, men nå blåser det og regner en del.. Blir innetrening. Foten min er hoven under fotbladet, må ha tråkket mye feil i går. Men en tur på mølle må den tåle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 14.8.2021 den 17.20):

Jeg ser på Beck, han hørte musikk som ingen andre hører, og det gjør innimellom jeg og. Aldri plaget meg veldig, bare trodd jeg var rar og slo meg til ro med det. Søkte det opp nå og det deg faktisk noe som kalles musikalsk Tinius! Er mest eldre, og folk med nedsatt hørsel. Jeg har en gammel skade på trommehinna, godt mulig det er det  som gjør det. Så godt å finne ut det da, men er jo fortsatt rar da. :overrasket:

Men mener du at du hører musikk inni hodet, som ingen andre hører, eller at du hører en annen musikk enn andre hører når du hører på musikk? :klo: Mulig jeg overtenkte dette nå, men nå ble jeg litt forvirret :ler:

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...