Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på løytnantshjerte. De er så fine. Husker bestemor hadde det i gamledager. Hun sa hva de het, men jeg hørte nok ikke helt hva hun sa så jeg sa løvetannhjerte lenge. Må finne en fin plass og plante en sånn. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (På 20.6.2021 den 13.24):

Jeg har lyst på løytnantshjerte. De er så fine. Husker bestemor hadde det i gamledager. Hun sa hva de het, men jeg hørte nok ikke helt hva hun sa så jeg sa løvetannhjerte lenge. Må finne en fin plass og plante en sånn. 

En av mine favoritter også. De tåler mye, er lett å dele til flere planter etterhvert og de er nydelige i vårbuketter :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

En av mine favoritter også. De tåler mye, er lett å dele til flere planter etterhvert og de er nydelige i vårbuketter :jepp:

 

Da må jeg bare ha sånne! I alle farger, men først den rosa og hvite. 

Rosene mine blomstrer nå, og da tenkte jeg på deg! 20210622_153559.thumb.jpg.b9863f97a460210829272491181f6ca3.jpg

Dette er det nærmeste jeg kommer til å gi deg en rose, men denne ville jeg du skulle ha! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (57 minutter siden):

Da må jeg bare ha sånne! I alle farger, men først den rosa og hvite. 

Rosene mine blomstrer nå, og da tenkte jeg på deg! 20210622_153559.thumb.jpg.b9863f97a460210829272491181f6ca3.jpg

Dette er det nærmeste jeg kommer til å gi deg en rose, men denne ville jeg du skulle ha! :klem:

Åhhh så nydelig! 😍 Tuuuuusen takk, så søt du er! ❤ :klem:

Hvilken rose er det? Ser ut som en Austin? Helt fantastisk farge 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Åhhh så nydelig! 😍 Tuuuuusen takk, så søt du er! ❤ :klem:

Hvilken rose er det? Ser ut som en Austin? Helt fantastisk farge 😍

Det er en Austin. :jepp: Lukter veldig godt! Masse knopper så tror den blir skikkelig fin når alle står i blomst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det er en Austin. :jepp: Lukter veldig godt! Masse knopper så tror den blir skikkelig fin når alle står i blomst!

Helt sikkert! Det er så mange vakre Austin-roser! Jeg har en som er bittelitt gulere som straks blomstrer, men årets første her var Aicha, som vanlig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (5 minutter siden):

Helt sikkert! Det er så mange vakre Austin-roser! Jeg har en som er bittelitt gulere som straks blomstrer, men årets første her var Aicha, som vanlig 😊

 

Rumle skrev (3 minutter siden):

aicha-rose-kremgul.jpg

Aicha, bilde fra moseplassen.

Så fin! En søt blomst. Hadde Golden Celebration, men den levde ikke mer enn 2 vintre...

 

David_Austin_English_Rose_Rosa_Golden_Celebration_DSC03171Optimized.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin! 😍 Mener jeg hadde den en sesong eller to også, den tåler nok ikke så mye. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Utrolig fin! 😍 Mener jeg hadde den en sesong eller to også, den tåler nok ikke så mye. 

Nei, muligens litt sart.. litt dumt, for den er nydelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Nei, muligens litt sart.. litt dumt, for den er nydelig. 

Ja, kanskje de klarer seg med litt ekstra beskyttelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 22.6.2021 den 17.23):

Ja, kanskje de klarer seg med litt ekstra beskyttelse? 

Nå leste jeg denne og bare slutten av setningen, og skjønte ikke at jeg trengte ekstra beskyttelse. 🤣🤣 Men akk nei, var jo den derre rosa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Nå leste jeg denne og bare slutten av setningen, og skjønte ikke at jeg trengte ekstra beskyttelse. 🤣🤣 Men akk nei, var jo den derre rosa. 

Hvem trenger ikke litt ekstra beskyttelse? Både roser og folk, spør du meg :jepp: :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 minutter siden):

Hvem trenger ikke litt ekstra beskyttelse? Både roser og folk, spør du meg :jepp: :ler:

 

😂 Det er sant så sant! Og av og til litt beskyttelse mot seg selv og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

😂 Det er sant så sant! Og av og til litt beskyttelse mot seg selv og.

Mhm :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg er sliten i dag, men godsliten da om noe heter det. Vært på farten hele helgen. Men ikke noe pridegreier da. Jeg støtter det, men foreløbig har jeg ikke noe behov for å delta på noe arrangementer, har sånn Amnesty armbånd, det er godt nok. Men ser et hus ikke langt unna oss flagget med regnbueflagg. Samma det. 

Blitt bedt om å se etter hus og hage hos mine foreldre mens de ferierer, og det betyr at jeg kommer til å bruke deres basseng mye! Etter jeg selv har marinert meg i sunblock, så vil jeg sitte i en sånn uppblasbar-enhorning-badring-2.thumb.jpg.9f1a2db8fac468272994a5823dfd4878.jpg

Uten dama da... Og med et glass kaldt drikke og kose meg. Jeg får alltid lyst på "kinamat" når jeg bader....🤔🤔 vet ikke hvorfor...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Passe hus med svømmebasseng er ikke feil i denne varmen!

Det selges så mange artige badegreier nå, hvor var de når jeg var liten? Vi var glad om vi fikk tilgang til en vanlig flytemadrass :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Passe hus med svømmebasseng er ikke feil i denne varmen!

Det selges så mange artige badegreier nå, hvor var de når jeg var liten? Vi var glad om vi fikk tilgang til en vanlig flytemadrass :fnise:

Jeg kunne ikke svømme, så hadde alltid mange slike, som skulle hindre meg fra å drukne- greier. En som man tredde som en badering over seg med sånt fantasidyr. Så slike man hadde rundt armene og noe greier som en hårbøyle rundt magen som skulle holde meg oppe. Men fant ut svømmeføtter funket best. Hadde rosa snorkel og dykkermaske også :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg kunne ikke svømme, så hadde alltid mange slike, som skulle hindre meg fra å drukne- greier. En som man tredde som en badering over seg med sånt fantasidyr. Så slike man hadde rundt armene og noe greier som en hårbøyle rundt magen som skulle holde meg oppe. Men fant ut svømmeføtter funket best. Hadde rosa snorkel og dykkermaske også :fnise:

Synes jeg ser deg! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...