Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

2stk alunrot, 3stk store hosta, en som jeg ikke husker navnet på.. Og 2 petunia. Et lite brett med glede! 

Når jeg er ute nå bærer jeg med meg vannkanna over alt, tilfelle angrep av løven min, bedre å forsvare seg med vann som ikke skader enn å dra i nakkeskinnet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

2stk alunrot, 3stk store hosta, en som jeg ikke husker navnet på.. Og 2 petunia. Et lite brett med glede! 

Når jeg er ute nå bærer jeg med meg vannkanna over alt, tilfelle angrep av løven min, bedre å forsvare seg med vann som ikke skader enn å dra i nakkeskinnet. 

Synes jeg ser deg :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Synes jeg ser deg :fnise: 

Jeg er redd jeg blir sett på som en sånn bygdeorginal. Folk sier at der er han homo'n med vannkanna! 

:ironi:🤪🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (29 minutter siden):

Jeg er redd jeg blir sett på som en sånn bygdeorginal. Folk sier at der er han homo'n med vannkanna! 

:ironi:🤪🤪

:hoho:du skal bare se på det! :fnise: Det er greit å ikke vite hva naboene tenker, det tenker i alle fall jeg :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 timer siden):

:hoho:du skal bare se på det! :fnise: Det er greit å ikke vite hva naboene tenker, det tenker i alle fall jeg :ler:

 

Det man ikke vet har man ikke vondt av.  :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

:hoho:du skal bare se på det! :fnise: Det er greit å ikke vite hva naboene tenker, det tenker i alle fall jeg :ler:

 

Naboene mine trodde jeg var en gamer! Jeg spiller ikke noen som helst spill, så var så feil det kunne blitt :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (48 minutter siden):

Naboene mine trodde jeg var en gamer! Jeg spiller ikke noen som helst spill, så var så feil det kunne blitt :ler:

Hvorfor trodde de at du var en gamer? Av alle ting...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Naboene mine trodde jeg var en gamer! Jeg spiller ikke noen som helst spill, så var så feil det kunne blitt :ler:

Seriøst? Hvorfor det? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Hvorfor trodde de at du var en gamer? Av alle ting...

 

Rumle skrev (10 timer siden):

Seriøst? Hvorfor det? 😅

Svarer begge her.

Aner ikke. De gjør seg opp meninger om folk, uten å kjenne dem. En annen nabo, som har doktorgrad og god jobb innen sitt felt, kaller de for naver og slenger drit om. Når jeg korrigerte dem, så kom det fra den ene at jeg visste han var smart.. Var ikke helt i stil med siste som kom ut av munnen hennes :riste: Er alltid noen i et borettslag som lager sur stemning. Ene har vært på døra mi flere ganger om jeg har vært og rørt på ditt og datt som hun har satt på fellesarealet. Nei. Har ikke det, men tror enkelte bare leter etter noe å ta andre for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (23 minutter siden):

 

Svarer begge her.

Aner ikke. De gjør seg opp meninger om folk, uten å kjenne dem. En annen nabo, som har doktorgrad og god jobb innen sitt felt, kaller de for naver og slenger drit om. Når jeg korrigerte dem, så kom det fra den ene at jeg visste han var smart.. Var ikke helt i stil med siste som kom ut av munnen hennes :riste: Er alltid noen i et borettslag som lager sur stemning. Ene har vært på døra mi flere ganger om jeg har vært og rørt på ditt og datt som hun har satt på fellesarealet. Nei. Har ikke det, men tror enkelte bare leter etter noe å ta andre for. 

sånne folk altså. :daane:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

 

Svarer begge her.

Aner ikke. De gjør seg opp meninger om folk, uten å kjenne dem. En annen nabo, som har doktorgrad og god jobb innen sitt felt, kaller de for naver og slenger drit om. Når jeg korrigerte dem, så kom det fra den ene at jeg visste han var smart.. Var ikke helt i stil med siste som kom ut av munnen hennes :riste: Er alltid noen i et borettslag som lager sur stemning. Ene har vært på døra mi flere ganger om jeg har vært og rørt på ditt og datt som hun har satt på fellesarealet. Nei. Har ikke det, men tror enkelte bare leter etter noe å ta andre for. 

I alle dager, slitsomt med sånne naboer :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sol ute, veldig fint vær, men jeg har ikke lyst til å være ute akkurat nå. Får litt dårlig samvittighet når man er sliten og slapp på de få soldagene vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har sommerforkjølelse. Hoster og harker. Måtte bruke forstøveren for første gang på lenge. Men! Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket? Sånne vitser er gøy når man er overtrøtt. Hvorfor kan ikke jeg pule når paven Paul? Det sa jeg hjemme en gang, og jeg holdt på å ta livet av min mor.🙄

Har montert en hyllegreie til skapet i dag.. Først så ble den ene siden feil, for jeg hadde montert innsiden ut. Ble irritert og gjorde det om. Så satte jeg siden opp ned! Jeg ble så sint. Så fikk jeg det riktig, men da ville ikke tråkurven inn i sporene! Tok den ene kurven og slo den over stativet. Så nå er den bulkete. Men fikk da satt de sånn ca på til slutt. Satt på badet og monterte, bannet og svettet. Tror det lynte rundt meg og. Skulle montere en skohylle til skapet, men den oppgaven delegerte jeg bort. Fytti rekker'n. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Tror jeg har sommerforkjølelse. Hoster og harker. Måtte bruke forstøveren for første gang på lenge. Men! Hvorfor kan ikke jeg hoste når Morten Harket? Sånne vitser er gøy når man er overtrøtt. Hvorfor kan ikke jeg pule når paven Paul? Det sa jeg hjemme en gang, og jeg holdt på å ta livet av min mor.🙄

Har montert en hyllegreie til skapet i dag.. Først så ble den ene siden feil, for jeg hadde montert innsiden ut. Ble irritert og gjorde det om. Så satte jeg siden opp ned! Jeg ble så sint. Så fikk jeg det riktig, men da ville ikke tråkurven inn i sporene! Tok den ene kurven og slo den over stativet. Så nå er den bulkete. Men fikk da satt de sånn ca på til slutt. Satt på badet og monterte, bannet og svettet. Tror det lynte rundt meg og. Skulle montere en skohylle til skapet, men den oppgaven delegerte jeg bort. Fytti rekker'n. 

Paven Paul :skratte:Synes jeg ser for meg moren din :fnise:

Er så irriterende når alt går skeis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Paven Paul :skratte:Synes jeg ser for meg moren din :fnise:

Er så irriterende når alt går skeis! 

Sendte meg et iskaldt blikk og rykket høgere opp på svartelisten. :fnise: Hun minner meg om hun som var gift med Frasier Crane... Lilith! Kald og stiv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hostet hele natten. Stod opp tidlig i dag, drikker kaffe, hører på regnet og ser på friends med katten ved siden av meg. Det beste med regnvær er at katten blir så kosete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

Sendte meg et iskaldt blikk og rykket høgere opp på svartelisten. :fnise: Hun minner meg om hun som var gift med Frasier Crane... Lilith! Kald og stiv. 

 

Lillith :daane:

Daryl Dixon skrev (22 minutter siden):

Jeg hostet hele natten. Stod opp tidlig i dag, drikker kaffe, hører på regnet og ser på friends med katten ved siden av meg. Det beste med regnvær er at katten blir så kosete. 

Blir hosten mindre ved å ligge i stabilt sideleie enn på rygg?

Kosepus :rodmer: :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (48 minutter siden):

Lillith :daane:

Blir hosten mindre ved å ligge i stabilt sideleie enn på rygg?

Kosepus :rodmer: :pasha:

Tror det er det samme uansett jeg, best å sitte oppreist. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter reunion falt jeg på en skikkelig friendsbølge igjen. Så nettopp episoden hvor Chandler og Monica forlover seg, og nå neste episode.... FB_IMG_1624089419922.jpg.16eb6aad7c61b122511235cb9a5c7769.jpg

Hurtig slanking... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...