Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (Akkurat nå):

Hvor ofte bør man ha påfyll?

Mellom 5 og 10 år sa legen min. Er det etter 5 år og man får feks stygt bitt kan man fint ta ny for å være sikker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Mellom 5 og 10 år sa legen min. Er det etter 5 år og man får feks stygt bitt kan man fint ta ny for å være sikker. 

Jaha, kanskje jeg burde fått gjort det også da :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Jaha, kanskje jeg burde fått gjort det også da :ninja:

Det er ikke dumt! :jepp: jeg er altfor dårlig til å følge opp vaksiner...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Det er ikke dumt! :jepp: jeg er altfor dårlig til å følge opp vaksiner...

Jeg og, men egentlig er fastlegene litt dårlig på det også, burde ikke de nevne det? :vetikke: Jeg har aldri blitt spurt i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Jeg og, men egentlig er fastlegene litt dårlig på det også, burde ikke de nevne det? :vetikke: Jeg har aldri blitt spurt i alle fall.

Mulig de ikke ser det som sitt ansvar, at folk skal følge med selv. :vetikke: burde nesten være sånn at man kunne melde seg på en slags liste og få påminnelse når man må fylle på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Mulig de ikke ser det som sitt ansvar, at folk skal følge med selv. :vetikke: burde nesten være sånn at man kunne melde seg på en slags liste og få påminnelse når man må fylle på. 

Ja, det stemmer nok det, bare jeg som trenger en dytt :fnise: En liste hadde vært fint, ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Er pus i bedre humør i dag? 😊

Vet ikke, vært mye ute i dag. Håper han er i humør hvetfall. Er han sur så får han holde seg unna meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spanske filmen fenget meg ikke. Satte på American psyco, og tror nå jeg vet hvor de har inspirasjonen til Christopher Silfverbielke. For en rar karakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Den spanske filmen fenget meg ikke. Satte på American psyco, og tror nå jeg vet hvor de har inspirasjonen til Christopher Silfverbielke. For en rar karakter.

Er det han du har lest flere bøker om i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Er det han du har lest flere bøker om i det siste?

Ja, begynte bra, nå er jeg litt lei...🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempet for å være i godt humør i dag, men måtte til slutt innse at det går ikke så greit å late som bare for å innbilde seg selv at man har det bra. Slapp taket og lot meg selv være sur og lei meg en stund, og fikk det ut, så går det bedre igjen nå. Heldigvis. Måtte bare få litt utløp. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk for en stund siden en agurkplante, tomarplante og paprikaplante av en gammel kollega. De var sådd litt sent, så ikke sikkert de kommer til å få noe på dem, men litt gøy uansett. Agurkplanten er jo så fin i seg selv. Pottet de om her en dag, lot de få større potter og bedre jord. De vokste enormt på et døgn. Plantet ut basilikumen min og, som jeg har mirakeløst holdt levende, og den trives godt ser det ut som. 

Enda en hosta har begynt å titte opp i skråningen, det er veldig gøy. 4 georginer kommer opp, rosene har store knopper som snart spretter, den lyse lilla syrinen står full nå og den mørke lilla er snart full.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg fikk for en stund siden en agurkplante, tomarplante og paprikaplante av en gammel kollega. De var sådd litt sent, så ikke sikkert de kommer til å få noe på dem, men litt gøy uansett. Agurkplanten er jo så fin i seg selv. Pottet de om her en dag, lot de få større potter og bedre jord. De vokste enormt på et døgn. Plantet ut basilikumen min og, som jeg har mirakeløst holdt levende, og den trives godt ser det ut som. 

Enda en hosta har begynt å titte opp i skråningen, det er veldig gøy. 4 georginer kommer opp, rosene har store knopper som snart spretter, den lyse lilla syrinen står full nå og den mørke lilla er snart full.

Høres veldig frodig og fint ut :jepp:

Har du agurken ute eller inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 minutter siden):

Høres veldig frodig og fint ut :jepp:

Har du agurken ute eller inne?

Hadde den inne lenge, men nå står den ute under et overbygg hvor det alltid er lunt og øye sol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Hadde den inne lenge, men nå står den ute under et overbygg hvor det alltid er lunt og øye sol.

Så bra, håper den klarer seg fint der :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Så bra, håper den klarer seg fint der :jepp:

Håper jeg. Hadde vært gøy å få til noe en gang..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Håper jeg. Hadde vært gøy å få til noe en gang..

Jeg har troen :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa ringte i dag og har veldig lei seg. Det han hadde kjøpt for å pynte på graven til bestemor var borte. Sikkert stjålet. En fin lykt og blomster var borte. Sånn stjeler folk ja... Det er modent gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...