Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Oi ja. Det er snart 17 mai. 

Dette året har hittil bare flydd egentlig. 

Synes det har gått ganske sakte jeg. :ler:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tre første sesongene av Sofa ligger jo ikke ute! :hakeslepp:

Hmmp ulempen med å begynne i feil ende :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Purple_Pixiedust said:

Oi ja. Det er snart 17 mai. 

Dette året har hittil bare flydd egentlig. 

 

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Synes det har gått ganske sakte jeg. :ler:

Selv synes jeg typisk vintermånedene går saktest.  April/mai er typisk første månedene jeg syne går raskt. 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (17 timer siden):

 

Selv synes jeg typisk vintermånedene går saktest.  April/mai er typisk første månedene jeg syne går raskt. 

Enig, de går i forrykende fart de.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Enig, de går i forrykende fart de.

Mai har ikke startet enda og jeg kjenner allerede på at mai kommer til å være ferdig raskt.

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatt en student som har fulgt meg i dag, vært med over alt. Psykologen jeg bruker er på samme område her, og det er egentlig litt sånn som er hellig, vil ikke ødelegge de timene, men av en grunn så tenkte jeg det skulle gå greit om studenten fikk bli med. Ble skikkelig sliten etter en dag. Men har godt av det og. Holdt på å sovne nå, men våknet av et lite stikk av angst, og det har jeg ikke kjent på lenge. Det kunne også skje, fordi alt er normalt, som de sier her. Lurte på om jeg kan ta med den frasen hjem og bruke den der til en hver tid. Alt er normalt! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daryl Dixon said:

Hatt en student som har fulgt meg i dag, vært med over alt. Psykologen jeg bruker er på samme område her, og det er egentlig litt sånn som er hellig, vil ikke ødelegge de timene, men av en grunn så tenkte jeg det skulle gå greit om studenten fikk bli med. Ble skikkelig sliten etter en dag. Men har godt av det og. Holdt på å sovne nå, men våknet av et lite stikk av angst, og det har jeg ikke kjent på lenge. Det kunne også skje, fordi alt er normalt, som de sier her. Lurte på om jeg kan ta med den frasen hjem og bruke den der til en hver tid. Alt er normalt! 

Leit du ble vekket av angsten, men bra det er lenge siden sist. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Hatt en student som har fulgt meg i dag, vært med over alt. Psykologen jeg bruker er på samme område her, og det er egentlig litt sånn som er hellig, vil ikke ødelegge de timene, men av en grunn så tenkte jeg det skulle gå greit om studenten fikk bli med. Ble skikkelig sliten etter en dag. Men har godt av det og. Holdt på å sovne nå, men våknet av et lite stikk av angst, og det har jeg ikke kjent på lenge. Det kunne også skje, fordi alt er normalt, som de sier her. Lurte på om jeg kan ta med den frasen hjem og bruke den der til en hver tid. Alt er normalt! 

Veldig god ide :jepp:

Håper det gikk bra i dag ❤

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (54 minutter siden):

Veldig god ide :jepp:

Håper det gikk bra i dag ❤

Var litt uro i rommet rett før narkosen virket så var litt urolig og stresset i det jeg våkner. Ellers gikk det bra, har jo med meg den trofaste studenten min som følger etter over alt og passer på. :ler:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (43 minutter siden):

Var litt uro i rommet rett før narkosen virket så var litt urolig og stresset i det jeg våkner. Ellers gikk det bra, har jo med meg den trofaste studenten min som følger etter over alt og passer på. :ler:

Haha bra av deg å si ja til det da :jepp: Godt det gikk bra til tross for uro :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Haha bra av deg å si ja til det da :jepp: Godt det gikk bra til tross for uro :nikke:

Må gi litt tilbake og. :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg. :)

Jeg sitter og kjeder meg på psykoseposten. Har vært innlagt siden onsdag. Får håpe dette er verdt det tilslutt. Vil jo helst være hjemme. :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Purple_Pixiedust said:

God helg. :)

Jeg sitter og kjeder meg på psykoseposten. Har vært innlagt siden onsdag. Får håpe dette er verdt det tilslutt. Vil jo helst være hjemme. :)

God helg og god bedring! :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag forsøkte jeg å lage brownies med hvit sjokolade.  Kaken ble middels god, men deigen var kjempegod og spiste mye av den. :arwen:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettavisen e24.no spurte fem "eksperter" hvor man burde plassere pengene sine om man har 100 000 kroner. Ikke overraskende sa han som levde på salg av Bitcoin at man burde plassere alle pengene sine i Bitcoin. :ler2:

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (30 minutter siden):

God helg og god bedring! :hjerte:

Takk. 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

God helg. :)

Jeg sitter og kjeder meg på psykoseposten. Har vært innlagt siden onsdag. Får håpe dette er verdt det tilslutt. Vil jo helst være hjemme. :)

Akutt? God bedring og God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...