Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ja, svartruss. Jeg trodde hun skulle være rødruss, har vist ikke peiling jeg, men det er vist neste år de er røde, når de går noe allmenn påbygg. Ikke forstår jeg hvordan di gidder to år på rad, men i år er det ikke noen busser osv da, bare dressen og festing. Mange er ikke 18 en gang! Ungdom altså.

I tillegg kommer fadderuka på universitetet som er en slags ny russetid. Det heter "fadderuka", men mange fester fra august til desember.  Bodde en stund i et område med mange studenter og det var enormt mye støy i flere måneder fra fulle  ungdommer som spiller høy musikk og skriker. 

Nå bor jeg heldigvis på et rolig sted. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow for en dag, positivt ment. Vært opptil 25grader her. Våknet så tidlig også, så fikk så mye ut av dagen. Drar ut tiden nå, har ikke lyst å dra tilbake til sykehuset. Bare to dager igjen da, så er jeg hjemme igjen. ...bare så godt å være her nå.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ja, svartruss. Jeg trodde hun skulle være rødruss, har vist ikke peiling jeg, men det er vist neste år de er røde, når de går noe allmenn påbygg. Ikke forstår jeg hvordan di gidder to år på rad, men i år er det ikke noen busser osv da, bare dressen og festing. Mange er ikke 18 en gang! Ungdom altså.

Jeg har vært både blåruss og rødruss. 😁 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Daryl Dixon said:

Wow for en dag, positivt ment. Vært opptil 25grader her. Våknet så tidlig også, så fikk så mye ut av dagen. Drar ut tiden nå, har ikke lyst å dra tilbake til sykehuset. Bare to dager igjen da, så er jeg hjemme igjen. ...bare så godt å være her nå.

Jepp, supert vær i dag. Jeg har fått tørke klærne mine ute. :husarbeid:

Bra det kun er to dager igjen til du er hjemme igjen! 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Purple_Pixiedust said:

Jeg har vært både blåruss og rødruss. 😁 

Broren min var også russ to ganger. Selv var jeg aldri russ. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

I tillegg kommer fadderuka på universitetet som er en slags ny russetid. Det heter "fadderuka", men mange fester fra august til desember.  Bodde en stund i et område med mange studenter og det var enormt mye støy i flere måneder fra fulle  ungdommer som spiller høy musikk og skriker. 

Nå bor jeg heldigvis på et rolig sted. 

Sant. Godt for den som liker å feste da. :ler: Trives godt et stykke unna festbråk, men det er fordi jeg ikke orker lyden av bass.

Purple_Pixiedust skrev (4 minutter siden):

Jeg har vært både blåruss og rødruss. 😁 

Så det er ikke så uvanlig altså 😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Daryl Dixon said:

Sant. Godt for den som liker å feste da. :ler: Trives godt et stykke unna festbråk, men det er fordi jeg ikke orker lyden av bass.

Orker ikke lyden av bass jeg heller. Så veldig godt jeg bor i et rolig nabolag og hvor det ikke er noe festing. Basslyden forplanter seg jo gjennom vegger og alt. I tillegg om sommeren når man må ha vinduer åpne for å få luft blir det ekstra mye støy. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Orker ikke lyden av bass jeg heller. Så veldig godt jeg bor i et rolig nabolag og hvor det ikke er noe festing. Basslyden forplanter seg jo gjennom vegger og alt. I tillegg om sommeren når man må ha vinduer åpne for å få luft blir det ekstra mye støy. 

Enig. Rolig her og, men noen hundre meter i luftlinje er det er et lokale som en sjelden gang leies ut til fest, det hører vi. Heldigvis ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tilbake, funnet senga og sett kompani Lauritzen. Bare ukjent personalet på avdelingen i kveld, virket stresset da jeg kom.

Spurte SB om han begynte å bli lei av å levere meg på den måten. Han lo bare, men egentlig var det er seriøst spørsmål. Vi gikk en lang tur i dag, og jeg klarte fint å holde tempoet hans, han minnet meg på hvordan det var for 3 år siden, da jeg knapt klarte å bevege meg rundt huset, så litt fremgang har det vært på noen områder. Mest imponerende er hvor utholdende og tålmodig SB er, tror ikke det finnes maken.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (13 timer siden):

Broren min var også russ to ganger. Selv var jeg aldri russ. 

Det er jo synd for det er ganske artig. Men jeg var ikke ut av de som drakk seg grønn. Jeg drakk 3-4 ganger i hver russetid tror jeg.

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

 

Så det er ikke så uvanlig altså 😆😆

Nei er nok ikke det for de av oss som tok påbygg etter yrkesfag. :)

Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Er tilbake, funnet senga og sett kompani Lauritzen. Bare ukjent personalet på avdelingen i kveld, virket stresset da jeg kom.

Spurte SB om han begynte å bli lei av å levere meg på den måten. Han lo bare, men egentlig var det er seriøst spørsmål. Vi gikk en lang tur i dag, og jeg klarte fint å holde tempoet hans, han minnet meg på hvordan det var for 3 år siden, da jeg knapt klarte å bevege meg rundt huset, så litt fremgang har det vært på noen områder. Mest imponerende er hvor utholdende og tålmodig SB er, tror ikke det finnes maken.

Det er jo veldig stor framgang. Fint at du har han. 😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (18 timer siden):

Wow for en dag, positivt ment. Vært opptil 25grader her. Våknet så tidlig også, så fikk så mye ut av dagen. Drar ut tiden nå, har ikke lyst å dra tilbake til sykehuset. Bare to dager igjen da, så er jeg hjemme igjen. ...bare så godt å være her nå.

Så flott, var nydelig her i går og, ser ut som det holder noen dager fremover, samme hos dere?

Håper det gikk fint i dag ❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flott vær i dag her også. Jeg var på et sted med store glassvinduer og det var som drivhus. :svett:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (7 timer siden):

 

Det er jo veldig stor framgang. Fint at du har han. 😊

:rodmer:

Rumle skrev (2 timer siden):

Så flott, var nydelig her i går og, ser ut som det holder noen dager fremover, samme hos dere?

Håper det gikk fint i dag ❤

Meldt fint i lang tid her og. :jepp:

Det gikk i dag og. Mye venting i dag.

SVK skrev (1 time siden):

Er flott vær i dag her også. Jeg var på et sted med store glassvinduer og det var som drivhus. :svett:

Blir så tung luft ofte da...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Blir så tung luft ofte da...

Enig. Satt faktisk alene i et stort rom, men på luften føltes det ut som det var alt for mange som var samlet i et lite lokale over lang tid.  Ekstremt dårlig luft. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Enig. Satt faktisk alene i et stort rom, men på luften føltes det ut som det var alt for mange som var samlet i et lite lokale over lang tid.  Ekstremt dårlig luft. 

Store vinduer krever god sirkulerering av luft. Blir uvell av tung luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Daryl Dixon said:

Store vinduer krever god sirkulerering av luft. Blir uvell av tung luft.

Enig og samme her.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde å sitte ute, men er så lyssky, selv med solbriller og i skygge. 😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og god helg. :hallo: Fredag og nok en dag med sol og sommervarme.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daryl Dixon said:

God morgen og god helg. :hallo: Fredag og nok en dag med sol og sommervarme.

God helg! Er sol her også. Har plan om å ta en tur å McDonalds og kjøpe softis. :dobbelis:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 timer siden):

God helg! Er sol her også. Har plan om å ta en tur å McDonalds og kjøpe softis. :dobbelis:

Perfekt fredagsplan. Kos deg med is. 

Jeg venter utålmodig på å få dratt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...