Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 time siden):

Så vittig :ler:

 

Haha trodde dette var en top secret hemmelighet? :fnise:

God ide! 

Er det siste uken din der nå? 

Ja, pokker! Stemmer det, det er jo strengt konfidensielt det! :murvegg:

Ja, siste uka. Drar hjem fredag. 

Og var jo feil det jeg tenkte, må jo tilbake i morgen, ikke torsdag!

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dro hjem ganske tidlig i dag, kom hjem til tomt hus, til og med katten var ute på "jobb". Litt deilig.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Daryl Dixon said:

Dro hjem ganske tidlig i dag, kom hjem til tomt hus, til og med katten var ute på "jobb". Litt deilig.

 

Ja, er deilig å få være litt alene. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (59 minutter siden):

Ja, pokker! Stemmer det, det er jo strengt konfidensielt det! :murvegg:

Ja, siste uka. Drar hjem fredag. 

Og var jo feil det jeg tenkte, må jo tilbake i morgen, ikke torsdag!

 

Er planen da å dra tilbake for flere sånne perioder med behandling, eller er du helt ferdig nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plukket inn årets første ordentlige vårbukett i går, vårblomster er det beste altså :strix:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

Jeg plukket inn årets første ordentlige vårbukett i går, vårblomster er det beste altså :strix:

:papirfly:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker også godt de ferdige kakemiksene, spesielt den lyse som egentlig er ment til muffins er jeg veldig glad i, når den pimpes litt.  Jeg har vel bare smakt Toro tror jeg. Hvilken brukte du til de brownisene du lagde, SVK?

Og de du snakker om står på listen min, Dixon! Jeg har haugevis av frosset sitronsaft som trenger å brukes!

Hmm men jeg kan jo lage limonade og, til sommeren, det hadde kanskje ikke vært så dumt!

Jeg er alltid like treig med ALT jeg planlegger å lage, har fremdeles ikke fått laget de gode kjeksene jeg skulle lage etter Dixon sin oppskrift til jul heller :ninja: Kjøpte inn alle ingrediensene og alt! Det rett og slett for dårlig altså :sjenert:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Rumle said:

Jeg liker også godt de ferdige kakemiksene, spesielt den lyse som egentlig er ment til muffins er jeg veldig glad i, når den pimpes litt.  Jeg har vel bare smakt Toro tror jeg. Hvilken brukte du til de brownisene du lagde, SVK?

Ser jeg skrev feil i mitt opprinnelige innlegg. Det er Regal og ikke Møllerens som hadde kakemiksen jeg brukte. 

Det var denne jeg kjøpte:
26806.jpg

Eneste butikken jeg fant dem i var Coop Extra. Mulig de har dem også på Coop Obs. Men de hadde dem ikke på Rema, Kiwi eller Meny. 

Angående muffins så liker jeg å ha halvparten lys og halvparten sjokolade. :arwen:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ser jeg skrev feil i mitt opprinnelige innlegg. Det er Regal og ikke Møllerens som hadde kakemiksen jeg brukte. 

Det var denne jeg kjøpte:
26806.jpg

Eneste butikken jeg fant dem i var Coop Extra. Mulig de har dem også på Coop Obs. Men de hadde dem ikke på Rema, Kiwi eller Meny. 

Angående muffins så liker jeg å ha halvparten lys og halvparten sjokolade. :arwen:

De ble sikkert gode :jepp:

Jeg lager sjelden muffins, men bruker den gjerne som en rask base til enkle kaker :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Ser jeg skrev feil i mitt opprinnelige innlegg. Det er Regal og ikke Møllerens som hadde kakemiksen jeg brukte. 

Det var denne jeg kjøpte:
26806.jpg

Eneste butikken jeg fant dem i var Coop Extra. Mulig de har dem også på Coop Obs. Men de hadde dem ikke på Rema, Kiwi eller Meny. 

Angående muffins så liker jeg å ha halvparten lys og halvparten sjokolade. :arwen:

Oi de så da virkelig gode ut. :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Rumle said:

De ble sikkert gode :jepp:

Jeg lager sjelden muffins, men bruker den gjerne som en rask base til enkle kaker :jepp:

Glemte å legge til at jeg bruker den lyse muffins-kakemiksen jeg også. Men jeg deler deigen i to og tar litt kakao-pulver i den andre halvdelen. Så slipper å kjøpe inn to kakemiks-poser som uansett hadde blitt vel mye muffins. Synes de er best som ferske så ønsker ikke lage langt mer enn jeg kan spise opp samme dag. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Purple_Pixiedust said:

Oi de så da virkelig gode ut. :)

Absolutt gode og å smake på deigen anbefales også. :arwen:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 timer siden):

Er planen da å dra tilbake for flere sånne perioder med behandling, eller er du helt ferdig nå?

 

Jeg skal inn igjen poliklinisk 4 ganger til. Ferdig 16.mai.

Hvis effekten er god kan det bli aktuelt med vedlikeholds behandling. :nikke:

Rumle skrev (2 timer siden):

Jeg plukket inn årets første ordentlige vårbukett i går, vårblomster er det beste altså :strix:

hva ble i den buketten?

Jeg har bært ut potter med overvintring, og etterfylt jord i et bed i dag. 

Ang kakemix, veldig kjekt at de er glutenfri og laktosefri om man trenger å lage noe allergivennlig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

Jeg skal inn igjen poliklinisk 4 ganger til. Ferdig 16.mai.

Hvis effekten er god kan det bli aktuelt med vedlikeholds behandling. :nikke:

hva ble i den buketten?

Jeg har bært ut potter med overvintring, og etterfylt jord i et bed i dag. 

Ang kakemix, veldig kjekt at de er glutenfri og laktosefri om man trenger å lage noe allergivennlig.

Så bra at du kan ta resten poliklinisk :jepp:

Hvite løytnantshjerter, blå perleblomst, ruteliljer og en enkelt oransje tulipan 🥰  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Så bra at du kan ta resten poliklinisk :jepp:

Hvite løytnantshjerter, blå perleblomst, ruteliljer og en enkelt oransje tulipan 🥰  

Høres ut som en super søt bukett!! 

Har kommet langt hos deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en super søt bukett!! 

Har kommet langt hos deg!

Det er det og! :jepp: :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til 1.mai er festnatt, for russ og andre festglade. Håper alle har det gøy, men også tar det pent, tar vare på seg selv og andre. Tenker ekstra på det nå etter å ha sett niesen i full russemundur på tur ut. 

Har ikke sett henne siden før jeg startet behandling. Var veldig koselig å se henne igjen. 

Så krysser fingrene for en bra og rolig natt til 1.mai.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Natt til 1.mai er festnatt, for russ og andre festglade. Håper alle har det gøy, men også tar det pent, tar vare på seg selv og andre. Tenker ekstra på det nå etter å ha sett niesen i full russemundur på tur ut. 

Har ikke sett henne siden før jeg startet behandling. Var veldig koselig å se henne igjen. 

Så krysser fingrene for en bra og rolig natt til 1.mai.

Oi, er hun russ allerede?

Krysser fingrene for det her og :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (19 timer siden):

Oi, er hun russ allerede?

Krysser fingrene for det her og :nikke:

Ja, svartruss. Jeg trodde hun skulle være rødruss, har vist ikke peiling jeg, men det er vist neste år de er røde, når de går noe allmenn påbygg. Ikke forstår jeg hvordan di gidder to år på rad, men i år er det ikke noen busser osv da, bare dressen og festing. Mange er ikke 18 en gang! Ungdom altså.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...