Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Mulig det var mitt labre humør, men syntes det var litt antiklimaks. Vet ikke hva jeg forventet meg eller da.

Ja, det var kanskje det? Ble ikke så revet med som jeg har pleid å bli

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett på Sofa i kveld, tok sin tid før jeg fikk gjort det, ser ut som sesongen er over :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere lest om Sam Altman. Han som er sjef for OpenAI som lager ChatGPT?  Før han ble sjef for Open AI  var han sjef for et av de mest kjente investeringfondene i USA og han blir 39 år neste uke så han er temmelig ung. 

Men det mest absurde synes jeg er at selv om det er få om ingen på hans alder som har vært mer suksessfull så har han fått sparken fra samtlige 3 jobber han har hatt. 2 av gangene fikk han sparken fordi han ikke møtte opp på jobb og den tredje gangen fordi sjefene hans mente han ikke var til å stole på .Synes det blir litt som med Donald Trump. Ingen skulle trodd at han ville klart å bli president når man ser på karaktertrekkene hans og adferden hans. Men det virker som om noen kun faller oppover. Enkelte virker å bli forfremmet for hva alle andre ville fått ødelagt karrieren sin over.

Har alltid syntes det er noe spesielt med de som virker å alltid falle oppover. 

Endret av SVK
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (17 minutter siden):

Jeg har sett på Sofa i kveld, tok sin tid før jeg fikk gjort det, ser ut som sesongen er over :ler:

 

Det har jeg ikke sett på denne sesongen.

Kompani da?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Har noen av dere lest om Sam Altman. Han som er sjef for OpenAI som lager ChatGPT?  Før han ble sjef for Open AI  var han sjef for et av de mest kjente investeringfondene i USA og han blir 39 år neste uke så han er temmelig ung. 

Men det mest absurde synes jeg er at selv om det er få om ingen på hans alder som har vært mer suksessfull så har han fått sparken fra samtlige 3 jobber han har hatt. 2 av gangene fikk han sparken fordi han ikke møtte opp på jobb og den tredje gangen fordi sjefene hans mente han ikke var til å stole på .Synes det blir litt som med Donald Trump. Ingen skulle trodd at han ville klart å bli president når man ser på karaktertrekkene hans og adferden hans. Men det virker som om noen kun faller oppover. Enkelte virker å bli forfremmet for hva alle andre ville fått ødelagt karrieren sin over.

Har alltid syntes det er noe spesielt med de som virker å alltid falle oppover. 

De med spisse albuer kommer seg frem, og bryr seg ikke hvem de tråkker på.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (17 minutter siden):

Har noen av dere lest om Sam Altman. Han som er sjef for OpenAI som lager ChatGPT?  Før han ble sjef for Open AI  var han sjef for et av de mest kjente investeringfondene i USA og han blir 39 år neste uke så han er temmelig ung. 

Men det mest absurde synes jeg er at selv om det er få om ingen på hans alder som har vært mer suksessfull så har han fått sparken fra samtlige 3 jobber han har hatt. 2 av gangene fikk han sparken fordi han ikke møtte opp på jobb og den tredje gangen fordi sjefene hans mente han ikke var til å stole på .Synes det blir litt som med Donald Trump. Ingen skulle trodd at han ville klart å bli president når man ser på karaktertrekkene hans og adferden hans. Men det virker som om noen kun faller oppover. Enkelte virker å bli forfremmet for hva alle andre ville fått ødelagt karrieren sin over.

Har alltid syntes det er noe spesielt med de som virker å alltid falle oppover. 

Kjenner ikke så mye til han, men så faktisk noe greier på Urix om han her en dag. Så du det?

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det har jeg ikke sett på denne sesongen.

Kompani da?

Der har jeg falt helt av faktisk. Er det ferdig nå?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 minutt siden):

Kjenner ikke så mye til han, men så faktisk noe greier på Urix om han her en dag. Så du det?

Der har jeg falt helt av faktisk. Er det ferdig nå?

Nei, er igjen noen episoder.

Vet ikke hvor mange episoder av spillet, glemte å svare.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daryl Dixon said:

De med spisse albuer kommer seg frem, og bryr seg ikke hvem de tråkker på.

Enig. 

1 minutt siden, Rumle said:

Kjenner ikke så mye til han, men så faktisk noe greier på Urix om han her en dag

Kjenner ikke så mye til han jeg heller. Men husker jeg ble litt interessert i å lese om han da han fikk sparken fra OpenAI.  Lurte på hvorfor han fikk sparken, men når jeg så at han også hadde fått sparken på de to forrige og eneste jobbene han har hatt så var de ikke spesielt vanskelig å skjønne at han klarte å få sparken den tredje gangen.  Da ble jeg mer overrasket over hvordan han faktisk klarte å få alle disse jobbene og hvordan han klarte å bli gjeninnsatt når de visste at han var en som gjør akkurat som det passer han. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (14 minutter siden):

Enig. 

Kjenner ikke så mye til han jeg heller. Men husker jeg ble litt interessert i å lese om han da han fikk sparken fra OpenAI.  Lurte på hvorfor han fikk sparken, men når jeg så at han også hadde fått sparken på de to forrige og eneste jobbene han har hatt så var de ikke spesielt vanskelig å skjønne at han klarte å få sparken den tredje gangen.  Da ble jeg mer overrasket over hvordan han faktisk klarte å få alle disse jobbene og hvordan han klarte å bli gjeninnsatt når de visste at han var en som gjør akkurat som det passer han. 

Han må være god til å prate for seg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde sove, men har en Tom Mathisen og Herodes Falsk sang på hjernen.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Han må være god til å prate for seg!

Ja, det tror jeg også. Jeg tror ikke han er en som står med lua i hånda. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Ja, det tror jeg også. Jeg tror ikke han er en som står med lua i hånda. 

Nei, på ingen måte!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daryl Dixon said:

Burde sove, men har en Tom Mathisen og Herodes Falsk sang på hjernen.

Hvilken sang? En av mine favoritter er:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (5 minutter siden):

Hvilken sang? En av mine favoritter er:

 

Det var faktisk 1000 grunner til ikke å ha sex. :himle: Ikke en sang jeg kan gå å synge høyt. Men den siste strofen på den du linket til kan jeg jo faktisk synge høyt, her jeg er. :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, SVK said:

Ja, det tror jeg også. Jeg tror ikke han er en som står med lua i hånda. 

Rart hvor forskjellige folk er.  Noen går med nesa i sky uansett hva slags kjeltringstreker de har blitt tatt for, mens andre stirrer ned i bakken uansett hvor imponerende jobb de har gjort. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (5 timer siden):

Rart hvor forskjellige folk er.  Noen går med nesa i sky uansett hva slags kjeltringstreker de har blitt tatt for, mens andre stirrer ned i bakken uansett hvor imponerende jobb de har gjort. 

Litt spennende med forskjellige personlighets typer og hvorfor vi er som vi er.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Litt spennende med forskjellige personlighets typer og hvorfor vi er som vi er.

Enig. Vet ikke om jeg har sagt det før. Men synes også det er spennende med hvor forskjellige søsken kan være. Kan være helt motsatte personligheter. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Enig. Vet ikke om jeg har sagt det før. Men synes også det er spennende med hvor forskjellige søsken kan være. Kan være helt motsatte personligheter. 

Sant. Sikkert fascinerende å være foreldre og se hvordan barna blir, likheter og ulikheter. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært igjennom hele følelsesregisteret i dag. Hatt lyst å gi meg med behandlingen, hatt lyst å fortsette, hatt lyst å stikke av fra alt... Men alt er normalt sier de her, alle tanker og følelser er normale i den prosessen. Jeg hater ordet normalt. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...