Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (3 timer siden):

Oi, forstår at det ikke kan være lett å stå i. Godt du fikk utsatt avgjørelse til etter ferien, men også litt kjipt at du må ha det i bakhodet :klem:

Jeg ser poenget med det liksom, om det kan bli bra så er jo det supert. Jeg er bare redd for at det gjør ting verre og at jeg ikke klarer å fullføre, og så er alt like ille som det var. Bare later som om jeg legger det i en boks og på ei hylle og ikke forholder meg til det akkurat nå. Det gikk opp for meg nå at det er nettopp det som er problemet mitt, at jeg gjør det med det meste. Et lite gjennombrudd jeg klarte å fremkalle selv! Skal ikke tulle det bort, sånn jeg gjør med resten av problemene. :murvegg: Men ferie først!! 

tumblr_mi4u2jcwts1rl2z7po2_r2_500.gif.9d89402c9ede12a88c54f380d46c84eb.gif

Rumle skrev (3 timer siden):

Det høres fint ut, jeg har også sett flere veldig fine små pyntegresskar :jepp: 

Jeg liker så godt de sølvtrådene, husker ikke hva de heter, men de ser ut som sølvtråd. Veldig høst for meg :jepp:

Calocephalus heter den! 

h%C3%B8stplanter5-1024x683.jpg

Den vikler seg så fint innimellom andre planter etterhvert, veldig fint :jepp:

De i sølv er kjempe fine! Pleier å ta litt forskjellig lyng og litt sånn sølv sammen. Det blir så fint! Sånn kål som er på bildet ditt er og kjempe fine! Jeg husker ikke hvor jeg så sånne gresskar i fjor... mulig plantasjen. Det er så koselig å ha litt pynt ved døra etter årstiden!! Men får lete litt etter sånne gresskar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (19 minutter siden):

Jeg ser poenget med det liksom, om det kan bli bra så er jo det supert. Jeg er bare redd for at det gjør ting verre og at jeg ikke klarer å fullføre, og så er alt like ille som det var. Bare later som om jeg legger det i en boks og på ei hylle og ikke forholder meg til det akkurat nå. Det gikk opp for meg nå at det er nettopp det som er problemet mitt, at jeg gjør det med det meste. Et lite gjennombrudd jeg klarte å fremkalle selv! Skal ikke tulle det bort, sånn jeg gjør med resten av problemene. :murvegg: Men ferie først!! 

tumblr_mi4u2jcwts1rl2z7po2_r2_500.gif.9d89402c9ede12a88c54f380d46c84eb.gif

De i sølv er kjempe fine! Pleier å ta litt forskjellig lyng og litt sånn sølv sammen. Det blir så fint! Sånn kål som er på bildet ditt er og kjempe fine! Jeg husker ikke hvor jeg så sånne gresskar i fjor... mulig plantasjen. Det er så koselig å ha litt pynt ved døra etter årstiden!! Men får lete litt etter sånne gresskar.

Kjenner igjen den taktikken litt for godt - men det er jo ikke bare negativt da, ved overgrubling og angst er jo det ofte et veldig fint verktøy :jepp:

Ja? Jeg tror jeg har sett de på Mester Grønn, men er litt usikker :klo: Veldig fint å blande forskjellig :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Kjenner igjen den taktikken litt for godt - men det er jo ikke bare negativt da, ved overgrubling og angst er jo det ofte et veldig fint verktøy :jepp:

Ja? Jeg tror jeg har sett de på Mester Grønn, men er litt usikker :klo: Veldig fint å blande forskjellig :jepp:

 

Mester grønn ja! De har mye fint! Kan være der jeg så det. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna er levert til sine rettmessige foreldre. Og SB har flatet ut på sofaen, jeg fikk beskjed om å ikke være plagsom, sitte stille på den andre sofaen og ikke lage lyd i 30minutter. Jeg fant meg en lollipop, en cappuccino og satte meg ut med podcast i stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Barna er levert til sine rettmessige foreldre. Og SB har flatet ut på sofaen, jeg fikk beskjed om å ikke være plagsom, sitte stille på den andre sofaen og ikke lage lyd i 30minutter. Jeg fant meg en lollipop, en cappuccino og satte meg ut med podcast i stedet. 

Er han så sliten stakkar. Er det ferie nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Er han så sliten stakkar. Er det ferie nå?

Ja, nå var han rimelig tynnslitt. Når vi passer gutta så sover de ofte en hos meg og en hos han. Og i natt har SB blitt vekt mange ganger pga snorkingen. Så han fikk en og en halv time på sofaen, før jeg bare måtte være plagsom igjen. Får en god og sen middag nå da, som gjør opp for plagsom kjæreste og lite søvn, og feire at det er ferie! Har kjøpt to ben&jerrys is og! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, nå var han rimelig tynnslitt. Når vi passer gutta så sover de ofte en hos meg og en hos han. Og i natt har SB blitt vekt mange ganger pga snorkingen. Så han fikk en og en halv time på sofaen, før jeg bare måtte være plagsom igjen. Får en god og sen middag nå da, som gjør opp for plagsom kjæreste og lite søvn, og feire at det er ferie! Har kjøpt to ben&jerrys is og! :danse:

Gjorde seg sikkert med en liten høneblund. Nam nam  :spise: Er så god de isene der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Gjorde seg sikkert med en liten høneblund. Nam nam  :spise: Er så god de isene der!

Elsker de. Spes den mørke sjokoladen med brownies! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Elsker de. Spes den mørke sjokoladen med brownies! 

:daane: Blir en himmelsk dessert :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (47 minutter siden):

:daane: Blir en himmelsk dessert :Nikke:

Skal sikkert ikke si sånn til deg som ikke spiser sånn for tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Skal sikkert ikke si sånn til deg som ikke spiser sånn for tiden. 

Har vært veldig mye is i sommer, så føler meg egentlig forsynt. Pleier å gå inn i isdvale om høsten. Er mer opptatt av å spise alt av bær, grønnsaker og slikt på denne årstiden 🍏

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Har vært veldig mye is i sommer, så føler meg egentlig forsynt. Pleier å gå inn i isdvale om høsten. Er mer opptatt av å spise alt av bær, grønnsaker og slikt på denne årstiden 🍏

Det er bra, er mye naturlig og godt nå. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det er bra, er mye naturlig og godt nå. :jepp:

Ja. Epler, rips, tyttebær blant annet :spise: Kjøpte en kurv med discovery- epler i går :sikle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

Ja. Epler, rips, tyttebær blant annet :spise: Kjøpte en kurv med discovery- epler i går :sikle:

Plantet discovery tre forrige helg! :jepp:  Men kan ikke huske å ha smakt epler i det merket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Plantet discovery tre forrige helg! :jepp:  Men kan ikke huske å ha smakt epler i det merket..

De er det beste eplene synes jeg. Selges nå i butikkene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått tur, og SB har kun et gir, jeg henger på så godt jeg kan. Var en bærplukker som hadde hengt jakken og hjelmen sin på et tre, og det så ut som noe helt annet. Vi bråstoppet begge to, så verre ut enn det var. Men fin tur i fint vær. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Vi har gått tur, og SB har kun et gir, jeg henger på så godt jeg kan. Var en bærplukker som hadde hengt jakken og hjelmen sin på et tre, og det så ut som noe helt annet. Vi bråstoppet begge to, så verre ut enn det var. Men fin tur i fint vær. 

Huff. Man er tankeløs et øyeblikk. Tenker ikke på hvordan det vil se ut for andre på avstand.

Er ikke lett å holde trinn med andre på tur. Alle har jo andre forutsetninger enn andre igjen. Jeg fant fort ut at jeg må gå i mitt snegletempo ( i forhold til dem) , så får andre løpe sin vei :)

Rumle skrev (8 minutter siden):

Og snart kan de plukkes på tre! :hoppe:

:spise: Er så himmelsk gode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løp så fort jeg kunne i dag, og det har jeg ikke gjort på årevis! Sist jeg jogget holdt jeg på å dø.. Men stod å så på katten gjennom vinduet, han hadde ferten av noe. Og det noe var en liten grå katt! Og jeg: oh no! Fremmed katt! Og løp ut for å avverge at min store løve gikk til å angrep, men den litte katten løp, og min løp og jeg løp! Men den lille var raskest, og min ble sur for at jeg distraherte han og ødela angrepet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Jeg løp så fort jeg kunne i dag, og det har jeg ikke gjort på årevis! Sist jeg jogget holdt jeg på å dø.. Men stod å så på katten gjennom vinduet, han hadde ferten av noe. Og det noe var en liten grå katt! Og jeg: oh no! Fremmed katt! Og løp ut for å avverge at min store løve gikk til å angrep, men den litte katten løp, og min løp og jeg løp! Men den lille var raskest, og min ble sur for at jeg distraherte han og ødela angrepet. 

:fnise: Du får passe deg for et mulig hevnangrep, når du minst venter det! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...