Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

:fnise: Du får passe deg for et mulig hevnangrep, når du minst venter det! :ler:

 

Bør jeg begynne å ta med vannkanna inn også?? Tilfelle hevn...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne fått knekt opp hele ryggen igjen, men synes det er litt pes ned han kiropraktoren jeg brukte. Våknet etter et skikkelig mareritt i natt, fikk ikke sove. Satt og så på skal vi danse på tv2play. Ikke for å være partisk, men håper de to gutta vinner, forde de er virkelig flinke sammen! Han har talent! Når det gjelder dommerpanelet så var det bedre med Igor og Tore. Nå blir det mye lyd, mye grining og bare overtenning og fjas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk tur i dag og, for å myke opp kroppen. Er litt fæl til å gå med hendene i lomma og kanskje litt høye og anspente skuldre. Prøvde å la armene henge og svinge litt så musklene skulle slappe litt av. Ligger med varmepute nå, og ser side om side. Hvorfor er ALLE norske serier laget så inmari kleint!!?? Alle driter seg ut og de roter seg borti noe hele tiden, juger og blir tatt for løgn og må sno seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (25 minutter siden):

Dixooooon!

Hva med massasjeapparater?

Det har jeg ikke prøvd, har du noen å anbefale? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi drar på hyttetur på onsdag. Håper vi kan komme oss på noen fjellturer. Elsker å gå i fjellet, og sette seg på en lun plass med kakao og litt niste. Og så klart litt smågodt. Det er medisin for kropp og sjel. 

Nå står den ene georginen min i full blomst snart, mørke lilla og stor!! Den får meg til å tenke på @Frøkensina, for hun nevnte georginer som var like store som middagstallerkener. Lurer på om hun har det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig mye ufokus, uro og tankekjør uten at jeg vet hvorfor eller helt hva jeg tenker på. Rotehue rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 timer siden):

Det har jeg ikke prøvd, har du noen å anbefale? 

Har dessverre ikke noen spesifikk å anbefale. Ville forsøkt å funnet noe som passer deg. Selv ville jeg anbefalt noe med litt harde kuler som roterer, ikke sånne små duppedingser som vibrerer, men de kan være fine for blodsirkulasjon. En av hver? 

Endret av Dr. Ops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (3 minutter siden):

Har dessverre ikke noen spesifikk å anbefale. Ville forsøkt å funnet noe som passer deg. Selv ville jeg anbefalt noe med litt harde kuler som roterer, ikke sånne små duppedingser som vibrerer, men de kan være fine for blodsirkulasjon. En av hver? 

Ikke dumt. Kan Google litt og sjekke. Bor jo med et levende massasjeapparat, men han er så hardhendt! Skal se litt. Minner meg på at jeg må kjøpe meg mer tigerbalsam og. Takk for tips, snille deg. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 minutter siden):

Ikke dumt. Kan Google litt og sjekke. Bor jo med et levende massasjeapparat, men han er så hardhendt! Skal se litt. Minner meg på at jeg må kjøpe meg mer tigerbalsam og. Takk for tips, snille deg. :blomst:

:lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove, føler meg uggen. Så ligger og hører på musikk og funderer på hvordan jeg evt skulle holde tale i bryllupet. Vet ikke om jeg hadde klart å holde en, burde hatt en back up. Mulig bilder og musikk, selv om det kanskje er harry. Kanskje helt talefritt. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte egentlig helt tilfeldig å lese her nå. Det skal jeg fortsette med. 

Dette er forresten mitt innlegg nummer 1000, det la jeg igjen her hos deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

strapaziert skrev (12 minutter siden):

Begynte egentlig helt tilfeldig å lese her nå. Det skal jeg fortsette med. 

Dette er forresten mitt innlegg nummer 1000, det la jeg igjen her hos deg 🙂

Det må feires!! :danser: Gratulere med 1000 innlegg, la det bli mange flere!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et slags renseanlegg for vann i kjelleren, og skulle bytte et filter og det ble sprut og søl, glemte noen kraner og ble søkk våt og kald. Men fikk byttet, vasket og tørket. Hater sånn træl!! 

Det er kaldt og høstlig ute, med regn, vil ha det litt varmer og søl en stund til. Hverfall ut ferien, som jeg håper går sakte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en stor pose smågodt, da er jeg klar for hyttetur.

Var så frustrert en stund i dag, tenker for mye og får ikke frigjort noe plass i hodet til noe konstruktivt. Følte for å bråke, herje og slenge noe veggimellom. Endte opp ved pianoet og spilte og sang den mest kraftfulle sangen jeg vet om, O helga natt. Ikke helt sesong før den, men det fikk gå. Tenkte at nå gir jeg fullstendig F og spiller som om det var det siste jeg gjorde. Og det hjalp! Og litt imponert over egen prestasjon og, SB er jo vant til at jeg går å plinger litt på piano, så dundrer på trommer før jeg går over på gitar. Men nå stoppet han det han drev med og bare hørte på. Så å spille i affekt bør jeg gjøre oftere. Håper bare ikke naboene hører at jeg spilte julesang i september. :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Musikk er følelser, og den fungerer best når følelsene er sterke :)
Naboene har godt av julesang, snart er pepperkakene i butikken allikevel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (1 time siden):

Musikk er følelser, og den fungerer best når følelsene er sterke :)
Naboene har godt av julesang, snart er pepperkakene i butikken allikevel.

De er vel like rundt hjørnet de vil jeg tro. Jeg får si jeg øver til julekonsert om de spør. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

De er vel like rundt hjørnet de vil jeg tro. Jeg får si jeg øver til julekonsert om de spør. 😂

Bare skyld på meg, si at jeg oppfordret deg. Og at de skal være stille og lytte på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

strapaziert skrev (6 minutter siden):

Bare skyld på meg, si at jeg oppfordret deg. Og at de skal være stille og lytte på!

Det kan jeg gjøre. :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...