Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (15 timer siden):

Sender deg en klem :hug:

Håper du snart er tilbake igjen.

Klem til deg og. :klemmer: Håper du har det bra. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (36 minutter siden):

Klem til deg og. :klemmer: Håper du har det bra. :blomst:

Der er du :klem: Det går greit her :) Hvordan står det til der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Der er du :klem: Det går greit her :) Hvordan står det til der?

Ganske mørke dager. Men skal ikke klage.. Alle solsikkene blomstrer hverfall. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ganske mørke dager. Men skal ikke klage.. Alle solsikkene blomstrer hverfall. :Nikke:

De er et vakkert skue nå :rodmer:   Bedre tider vil komme :klem:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 minutter siden):

Fint å se deg! Håper du har det bra :jepp:

:vinke: Håper det er bra med deg og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den siste uken har vært lang, veldig lang. Sånn -klem 3uker inn i en uke-lang. Enda jeg sov nesten 2 hele dager. Jeg har så fine folk rundt meg, de er så greie, og jeg forventer ikke at de skal gidde. Jeg blir både utålmodig på å komme i gang og jobbe ut av dette, samtidig som en del har gitt helt opp. Hjelper ikke at det har vært så sørgelig vær her heller. Skikkelig ustoppelig regn. Men meldt bedre fremover. 

Og så så jeg på serien Etterforskningen på Viaplay, om Kim Wall og ubåt Madsen. Den gjorde meg så trist. Forferdelig trist sak. Den serien slukte meg, jeg lå pal og så alt på samme dag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært nede i kjelleren og trent. Trent og trent, bevege litt på kroppen hverfall. Og så kom pappa på sitt daglige besøk. Før pleide han å bare gå rett inn.. Nå går han inn og står i gangen og roper til han får svar. Det er ikke alltid jeg hører, forde jeg bruker headset og hører på podcast. Så om jeg ikke svarer så ringer han, og da går han inn så fort jeg svarer. Godt jeg fortsett har telefon med da, ellers hadde han bare stått der...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Nå har jeg vært nede i kjelleren og trent. Trent og trent, bevege litt på kroppen hverfall. Og så kom pappa på sitt daglige besøk. Før pleide han å bare gå rett inn.. Nå går han inn og står i gangen og roper til han får svar. Det er ikke alltid jeg hører, forde jeg bruker headset og hører på podcast. Så om jeg ikke svarer så ringer han, og da går han inn så fort jeg svarer. Godt jeg fortsett har telefon med da, ellers hadde han bare stått der...

En tålmodig pappa :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Nå har jeg vært nede i kjelleren og trent. Trent og trent, bevege litt på kroppen hverfall. Og så kom pappa på sitt daglige besøk. Før pleide han å bare gå rett inn.. Nå går han inn og står i gangen og roper til han får svar. Det er ikke alltid jeg hører, forde jeg bruker headset og hører på podcast. Så om jeg ikke svarer så ringer han, og da går han inn så fort jeg svarer. Godt jeg fortsett har telefon med da, ellers hadde han bare stått der...

Jeg liker pappaen din :Nikke: Virker så snill og god :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

En tålmodig pappa :Nikke:

Hår plutselig blitt det siden han står å venter, før var det rett inn uten å banke en gang. 

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg liker pappaen din :Nikke: Virker så snill og god :Nikke:

Snill og god, litt pussig og ufrivillig morsom. 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (58 minutter siden):

Hår plutselig blitt det siden han står å venter, før var det rett inn uten å banke en gang. 

Snill og god, litt pussig og ufrivillig morsom. 🙈

Den aller beste med andre ord :Nikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katten min har sloss i dag. Vondt i kropp og i øyet. Jeg har renset med saltvann, og dryppet litt. Og hadde igjen noe smertestillende for katt etter sist han skadet seg, så fikk bittelitt. Har sovet på puta si litt før jeg var han med meg til sengs. Nå ligger vi side om side på hver vår pute. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Katten min har sloss i dag. Vondt i kropp og i øyet. Jeg har renset med saltvann, og dryppet litt. Og hadde igjen noe smertestillende for katt etter sist han skadet seg, så fikk bittelitt. Har sovet på puta si litt før jeg var han med meg til sengs. Nå ligger vi side om side på hver vår pute. 

Stakkars liten :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Katten min har sloss i dag. Vondt i kropp og i øyet. Jeg har renset med saltvann, og dryppet litt. Og hadde igjen noe smertestillende for katt etter sist han skadet seg, så fikk bittelitt. Har sovet på puta si litt før jeg var han med meg til sengs. Nå ligger vi side om side på hver vår pute. 

Stakkars lille gullet. Bra du hadde smertestillende igjen. Hvordan ser øyet ut?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (44 minutter siden):

Stakkars lille gullet. Bra du hadde smertestillende igjen. Hvordan ser øyet ut?

Ser bedre ut nå, og han var pigg igjen kl 2, for da vekte han meg en tur. Fått en rift på nesa og på bakbenet og, men så lenge det ikke blir betent så går det nok bra. Håper jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ser bedre ut nå, og han var pigg igjen kl 2, for da vekte han meg en tur. Fått en rift på nesa og på bakbenet og, men så lenge det ikke blir betent så går det nok bra. Håper jeg..

Går han som normalt og sårene ikke blir betent, så går det nok bra :) Så skrekkelig når de havner i slåsskamp. Stakkars puser små. Bra han kom hjem, så du fikk stelt ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Går han som normalt og sårene ikke blir betent, så går det nok bra :) Så skrekkelig når de havner i slåsskamp. Stakkars puser små. Bra han kom hjem, så du fikk stelt ham.

De sloss med livet som innsats. Sist hadde han så vondt og var skikkelig lurvete i pelsen, er så fælt. De kan jo skade seg skikkelig uten at det er synlig for oss. Blir så bekymret. Men ser ut som om alt er bra nå denne gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

De sloss med livet som innsats. Sist hadde han så vondt og var skikkelig lurvete i pelsen, er så fælt. De kan jo skade seg skikkelig uten at det er synlig for oss. Blir så bekymret. Men ser ut som om alt er bra nå denne gang. 

Stakkars liten. Er det en ukastrert hann i nabolaget ditt? Vet om en katt som måtte fjerne øyet etter slåsskamp. Kan gå virkelig ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...