Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (28 minutter siden):

Stakkars liten. Er det en ukastrert hann i nabolaget ditt? Vet om en katt som måtte fjerne øyet etter slåsskamp. Kan gå virkelig ille.

Uff, så stusselig at det kan gå sånn... De er kastrerte begge to, og er gidt mulig min er den som ypper til kamp! Han er ikke nådig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt det går bra med ham, hører noen katter av og til om natten ute i hagen min, det høres ut som de tar livet av hverandre i blant :unsure:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Godt det går bra med ham, hører noen katter av og til om natten ute i hagen min, det høres ut som de tar livet av hverandre i blant :unsure:

Forferdelige lyder...

Jeg brukte vannslangen for å separere dem en gang. De drev under den ene terrassen og de skrek og dundret rundt under der. De ga seg når vannet kom, jeg fikk helt panikk for så fæl slossing har jeg ikke sett..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet dagen med kvalme og tungpust, og kurerte det med true crime og forstøver. Og så kom jeg på at det var en ny serie på Disney om true crime fans, så så første episode. Elsker Steve Martin. Og true crime.

Plutselig mange serier jeg følger med på. Enten så er det mange eller så er det ingenting å se på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Uff, så stusselig at det kan gå sånn... De er kastrerte begge to, og er gidt mulig min er den som ypper til kamp! Han er ikke nådig. 

Kommer den andre katten inn i din hage, så må han jo få forsvare sitt territorium tenker han sikkert. Vi hadde mange katter oppigjennom, men hos oss, var det hunden som kjeppjaget fremmede katter :ler: Vanlige hverdags-kattene var ok, men så snart hannkatten noen  hus nedenfor kom i hagen, så bjeffet den som gal.

Endret av Sola de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (12 minutter siden):

 

Kommer den andre katten inn i din hage, så må han jo få forsvare sitt territorium tenker han sikkert. Vi hadde mange katter oppigjennom, men hos oss, var det hunden som kjeppjaget fremmede katter :ler: Vanlige hverdags-kattene var ok, men så snart hannkatten noen  hus nedenfor kom i hagen, så bjeffet den som gal.

De sloss over alt. Vår hage, naboens hage, skogen osv... 

Hunder er artige, de jager og skremmer hverfall bare bort. Ikke så ofte det blir slossing😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

De sloss over alt. Vår hage, naboens hage, skogen osv... 

Hunder er artige, de jager og skremmer hverfall bare bort. Ikke så ofte det blir slossing😁

Bitre fiender de da 😕 Er det naboen deres som har andre katten?

Bedre voktere finnes ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (32 minutter siden):

Bitre fiender de da 😕 Er det naboen deres som har andre katten?

Bedre voktere finnes ikke :ler:

Ja, nabogården. Håper en gang jeg kan ha hund igjen jeg og. Herlige dyr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 minutter siden):

Ja, nabogården. Håper en gang jeg kan ha hund igjen jeg og. Herlige dyr. 

Gårdskatt? :daane: De er ofte slosskjemper.

De er bare helt fantastiske. Så mye glede og kjærlighet. Ingen som blir så glad i en, som ens hund. Uansett hvordan dagen har vært, så er alltid hunden like overlykkelig for å se deg. For dem er jo vi hele deres verden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Forferdelige lyder...

Jeg brukte vannslangen for å separere dem en gang. De drev under den ene terrassen og de skrek og dundret rundt under der. De ga seg når vannet kom, jeg fikk helt panikk for så fæl slossing har jeg ikke sett..

Helt horrible lyder.

Den ene hunnkatten jeg hadde var en skikkelig hissigpropp, hun var innekatt, men hadde tilgang til stor terrasse. En gang vi gikk ut der hadde en skikkelig branne av en nabokatt kommet seg inn der, jeg så han ikke, men det gjorde hun, og hun stusset ikke et sekund, styrtet rett i ham og de spant rundt som en sånn ball som du ser på tegneserie når noen slåss :unsure: og hun lagde skikkelige monsterlyder! Det var så dype lyder, akkurat som en gremlins eller noe lignende! Hannkatten, som var dobbelt så stor og utekatt ble livredd og så helt sjokkert ut i lange tider etterpå, hver gang han gikk forbi huset :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Helt horrible lyder.

Den ene hunnkatten jeg hadde var en skikkelig hissigpropp, hun var innekatt, men hadde tilgang til stor terrasse. En gang vi gikk ut der hadde en skikkelig branne av en nabokatt kommet seg inn der, jeg så han ikke, men det gjorde hun, og hun stusset ikke et sekund, styrtet rett i ham og de spant rundt som en sånn ball som du ser på tegneserie når noen slåss :unsure: og hun lagde skikkelige monsterlyder! Det var så dype lyder, akkurat som en gremlins eller noe lignende! Hannkatten, som var dobbelt så stor og utekatt ble livredd og så helt sjokkert ut i lange tider etterpå, hver gang han gikk forbi huset :fnise:

Det var power jenta si det! 🤣 De ble ikke skadet? Ser for meg den ballen, og de lydene ja! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Det var power jenta si det! 🤣 De ble ikke skadet? Ser for meg den ballen, og de lydene ja! 

Tror ikke noen ble skadet nei, det var nok mest drama :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematisen min blir bare finere og finere, selv om det er snart midt i oktober. Er masse nye knopper. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Klematisen min blir bare finere og finere, selv om det er snart midt i oktober. Er masse nye knopper. 

Så gøy 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Hvor så du den dokumentaren om ubåtdrapet?

Det var en serie, basert på det. Så den på viaplay. Syntes den var fin. Ikke spennende, men veldig fin på den måten å se hvor mye man brydde seg for å få løst saken. Og jeg er så glad i Rolf Lassgård, selv om han hadde liten rolle så liker jeg å se filmer og serier med han. 

Men podcasten jeg hørte var true crime podden på podme. Ja... skaffet meg podme... :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Det var en serie, basert på det. Så den på viaplay. Syntes den var fin. Ikke spennende, men veldig fin på den måten å se hvor mye man brydde seg for å få løst saken. Og jeg er så glad i Rolf Lassgård, selv om han hadde liten rolle så liker jeg å se filmer og serier med han. 

Men podcasten jeg hørte var true crime podden på podme. Ja... skaffet meg podme... :ninja:

Ah, så det er ikke en dokumentar altså? Ok. Ja, han liker jeg veldig godt også :jepp:

Ja? Blir vel til at jeg gjør det og til slutt, men jeg er lei av å betale så mye her og der på nett :ler: Prøver å drøye det litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ah, så det er ikke en dokumentar altså? Ok. Ja, han liker jeg veldig godt også :jepp:

Ja? Blir vel til at jeg gjør det og til slutt, men jeg er lei av å betale så mye her og der på nett :ler: Prøver å drøye det litt til

Han er som en god pappa man vil klemme på!

Var ikke dokumentar desverre. Jeg falt for fristelsen, er masse true crime der så måtte prøve. Blir nok mye lytting i natt, om jeg ikke får sove når jeg er alene. Da skal abonnementet få kjørt seg. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Han er som en god pappa man vil klemme på!

Var ikke dokumentar desverre. Jeg falt for fristelsen, er masse true crime der så måtte prøve. Blir nok mye lytting i natt, om jeg ikke får sove når jeg er alene. Da skal abonnementet få kjørt seg. :jepp:

Håper du finner noe bra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte på kaffe, jeg bruker moccamaster for jeg liker best de. Satte, på og glemte det hele. Dro til og med på butikken. Når jeg oppdaget den så luktet det skikkelig sur kaffe, og ble helt ut. Får egentlig litt dårlig samvittighet når jeg må helle ut eller kaste mat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...