Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (15 timer siden):

Er det meldt frost hos deg altså? :unsure: Nå får jeg litt noia, for jeg har ikke begynt på noe enda :ninja: Tiden har gått så fort i høst, må inn på yr og sjekke langtidsvarsel :Nikke:

Så ikke denne før nå. Har vært nede i 0 på natten, og vært rim på bakken.. Så merker at vinter og frost står for tur..  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Så ikke denne før nå. Har vært nede i 0 på natten, og vært rim på bakken.. Så merker at vinter og frost står for tur..  

Såpass ja, håper det drøyer lenge før minusgradene kommer her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt jeg og så igjennom radiokanalene tidlig på morgenen. Datt innom julekanalen, og skomakervisa. Den minner meg om bestemor, så da fikk jeg tårevåte øyne og måtte høre ferdig låta. :lillesky:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

I dag satt jeg og så igjennom radiokanalene tidlig på morgenen. Datt innom julekanalen, og skomakervisa. Den minner meg om bestemor, så da fikk jeg tårevåte øyne og måtte høre ferdig låta. :lillesky:

Den fra Skomakergata mener du? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (25 minutter siden):

Den fra Skomakergata mener du? 😊

Ja, den ja! :jepp: 

Rumle skrev (22 minutter siden):

Det rart hvor fort en sang, eller lyd og lukt kan sette en tilbake i tid, det skal ikke mye til.

Det er så rart, sitter liksom i ryggraden. Så du den damen med demens som var balettdanser som fikk høre en kjent melodi? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten holdt på å skrive et sinna innlegg på kg. Men lot være, la der synke... Er fortsatt hissig i hele meg. 

I morgen skal jeg til nevrolog. Godt å bli ferdig. Og i dag skal jeg på familiemiddag hos mamma og pappa. Jeg ønsket meg noe med surkål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (56 minutter siden):

Jeg har nesten holdt på å skrive et sinna innlegg på kg. Men lot være, la der synke... Er fortsatt hissig i hele meg. 

I morgen skal jeg til nevrolog. Godt å bli ferdig. Og i dag skal jeg på familiemiddag hos mamma og pappa. Jeg ønsket meg noe med surkål.

Fine med dagbøker man kan skrive hva man vil og heller slette det senere, om man føler for det.

Lykke til i morgen :klem: Surkål :spise: Det fikk jeg også lyst på. Ha en god middag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Jeg har nesten holdt på å skrive et sinna innlegg på kg. Men lot være, la der synke... Er fortsatt hissig i hele meg. 

I morgen skal jeg til nevrolog. Godt å bli ferdig. Og i dag skal jeg på familiemiddag hos mamma og pappa. Jeg ønsket meg noe med surkål.

Føler med deg! Mye jeg har lyst til å skrive som jeg biter i meg her inne, jeg orker det bare ikke, med noen unntak da.

Håper det ble en fin familiemiddag :jepp:

Jeg har endelig fått kommet i gang med høstrydding og planting denne helgen! Fikk plantet 12 bøtter i dag :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Føler med deg! Mye jeg har lyst til å skrive som jeg biter i meg her inne, jeg orker det bare ikke, med noen unntak da.

Håper det ble en fin familiemiddag :jepp:

Jeg har endelig fått kommet i gang med høstrydding og planting denne helgen! Fikk plantet 12 bøtter i dag :hoppe:

 

Jeg tror vi tenker på det samme...

12 bøtter?? Så bra! Det blir sikkert så fint til våren! 🤩 bugnende, i alle farger vil jeg tro?  Den ene løken jeg plantet har begynt å spire... :overrasket:

Var koselig på middag, kort og godt. Av og til er 3 timer nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Jeg tror vi tenker på det samme...

12 bøtter?? Så bra! Det blir sikkert så fint til våren! 🤩 bugnende, i alle farger vil jeg tro?  Den ene løken jeg plantet har begynt å spire... :overrasket:

Var koselig på middag, kort og godt. Av og til er 3 timer nok. 

Ja, mye rosa, lilla, oransje og dyp rødt. Og litt hvitt - ble det i dag 😊

Kjedelig når det begynner å spire på denne tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag slengte jeg en mac i veggen. Ble så sint som ei fele, den ville ikke fungere. Søppelmaskin. Dessuten er utrykket sint som ei fele teit, for feler er ikke sinte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Oida, det ble dyrt :unsure:

Aldri hørt det uttrykket før jeg, men ja, var litt rart? :ler:

 

 

Man kan og være glad som ei fele. Merkelig utrykk. Men, finnes mange av dem, og mange blir nok brukt feil og. Blandt annet av meg. 

Far min sier alltid når noen har tullpratet mye : Du prater tull og mener pølse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg lest og lest, mye faglitteratur. I går fylte jeg ut flere skjemaer, både skriftlig og muntlig med spyk.spl. Og i dag leser jeg, så jeg gjør da noe. Var en våt og kosete katt som kom og la seg på boka, nå er det somme bølgete og rynkete sider i den. Men det er bare koselig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er øm i ryggen, der de tok spinalpunksjon, som å ha en kul i ryggraden. Håper det gir seg. Håper og lukta jeg kjenner blir borte, er en emmen ekkel lukt, som om det ligger en død mus i veggen, huser er veldig musesikret, men man vet aldri. Hater å gå å kjenne på sånne lukter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euforisk i går, angst og vrangforestillinger i dag. Jeg ønsker meg normale dager, skriver det på ønskelista til jul..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst 4 løk har begynt å spire. Jeg tittet ned i blomsterpotta og tenkte at det er klart det skal spire nå, og ikke når det SKAL! dusteløk...

 

 

 


:bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...