Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Just now, Rumle said:

Lillehammer! Det var gøy! :jepp:

Var som sagt en guttunge under Lillehammer. Men jeg var faktisk med foreldrene mine til Lillehammer. Det eneste jeg husker var at alt jeg ville se på var trollene på Hunderfossen familiepark som ligger like ved Lillehammer. Idretten var jeg null interessert i. :ler2:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (Akkurat nå):

Var som sagt en guttunge under Lillehammer. Men jeg var faktisk med foreldrene mine til Lillehammer. Det eneste jeg husker var at alt jeg ville se på var trollene på Hunderfossen familiepark som ligger like ved Lillehammer. Idretten var jeg null interessert i. :ler2:

Artig :jepp: Jeg har aldri vært der.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Var liten guttunge da og var helt uinteressert i sport. Men jeg elsket fakler!

Fakkelstafetten_Kristin_Haakon.jpg

Husker denne OL godt, pappa var helt i ekstase under hele perioden. Så ikke noe selv da. 

Rumle skrev (5 minutter siden):

Ja? Hva synes du? :ler:

 

Fikk lyst å fike til Helmer. :ler: Ufyselig mann. blir gøy å se videre, så en episode. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Var som sagt en guttunge under Lillehammer. Men jeg var faktisk med foreldrene mine til Lillehammer. Det eneste jeg husker var at alt jeg ville se på var trollene på Hunderfossen familiepark som ligger like ved Lillehammer. Idretten var jeg null interessert i. :ler2:

Fikk du se de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Husker denne OL godt, pappa var helt i ekstase under hele perioden. Så ikke noe selv da. 

Fikk lyst å fike til Helmer. :ler: Ufyselig mann. blir gøy å se videre, så en episode. 

Haha, jeg synes han er artig, elsker når han står på taket og roper og savner Sverige :ler: og når han samler inn hjulkapslene hver dag etter han har parkert :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Fikk du se de? 

Ja, jeg fikk se trollene! Regner med at det var prisen foreldrene mine måtte betale for at jeg ikke skulle furte under hele OL-turen. Jeg vet i hvert fall at jeg kunne furte veldig om jeg ikke fikk viljen min som barn. :ler2:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Haha, jeg synes han er artig, elsker når han står på taket og roper og savner Sverige :ler: og når han samler inn hjulkapslene hver dag etter han har parkert :ler:

 

Ja! Tar med hjulkapslene faktisk, den var fiffig. :ler: Fin parkering og må jeg si. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja! Tar med hjulkapslene faktisk, den var fiffig. :ler: Fin parkering og må jeg si. 

Ja, noe spesiell :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg fikk se trollene! Regner med at det var prisen foreldrene mine måtte betale for at jeg ikke skulle furte under hele OL-turen. Jeg vet i hvert fall at jeg kunne furte veldig om jeg ikke fikk viljen min som barn. :ler2:

Det store trollet er faktisk veldig fint! Skikkelig eventyr troll. 

Jeg kunne og bli veldig sur og furten, vet ikke om jeg vokste det av meg en gang jeg... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Nå tusler jeg i seng, sov godt :vinke:

Fant senga jeg og, håper din er bedre enn denne. Sov godt! :vinke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Det store trollet er faktisk veldig fint! Skikkelig eventyr troll. 

Jeg kunne og bli veldig sur og furten, vet ikke om jeg vokste det av meg en gang jeg... 

Absolutt et flott troll og så stort! Helt enig i deg at det er som tatt ut av eventyrene!

Tror ikke jeg heller har vokt av meg dette med å furte. Jeg furter på en litt annen måte som voksen, men furte gjør jeg! :ler2: Skylder litt på foreldrene mine som ga meg alt jeg pekte på og furtet meg til. :ler2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (6 minutter siden):

Absolutt et flott troll og så stort! Helt enig i deg at det er som tatt ut av eventyrene!

Tror ikke jeg heller har vokt av meg dette med å furte. Jeg furter på en litt annen måte som voksen, men furte gjør jeg! :ler2: Skylder litt på foreldrene mine som ga meg alt jeg pekte på og furtet meg til. :ler2:

Ja,litt annerledes furting, jeg gjemmer meg ikke bak sofaen eller i et skap lenger som jeg gjorde som barn. :ler: Men furtingen eksisterer absolutt.

Bor nok mye trass i meg og. Vil gjøre ting selv, på min måte. Var veldig slik som barn, og kommet litt tilbake i voksen alder og, sikkert fordi jeg har trengt mye hjelp, og det er min måte å ta kontroll på. 

Får prøve å sove litt jeg og. Natta. :vinke: :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daryl Dixon said:

Ja,litt annerledes furting, jeg gjemmer meg ikke bak sofaen eller i et skap lenger som jeg gjorde som barn. :ler: Men furtingen eksisterer absolutt.

Bor nok mye trass i meg og. Vil gjøre ting selv, på min måte. Var veldig slik som barn, og kommet litt tilbake i voksen alder og, sikkert fordi jeg har trengt mye hjelp, og det er min måte å ta kontroll på. 

Får prøve å sove litt jeg og. Natta. :vinke: :sove:

Kjenner meg absolutt igjen ja! Jeg tok nok dette med å gjøre det på egen måte ganske langt.  Denne er nok representativ for meg:

Square-Peg-Round-Hole.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt sov jeg tungt og godt. Satte ikke på alarm, våkner jo ellers så tidlig. Ble vekket kvart på 8. Jeg har spist frokost, og skal om ikke lenge på evaluering. Wish me luck! Håper å ikke gå derifra like sint og vrang som sist. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp at verdens eldste hund er død. Hun ble 22år og 7mnd. Det er imponerende. Pebbles heter hun, en liten søt toy fox terrier. Det er godt gjort, håper hun har hatt et fint liv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg vært trist og tom. Det gikk egentlig veldig bra i dag. Helt grei samtale, og føltes som om vi alle spilte på lag. Jeg er stresset over tiden videre, og at det blir verre nå når jeg merker mer, de var forbredt på at det kan bli harde tak. Jeg håper jeg er ferdig med harde tak. 

Surrer litt tanker etter middagen i dag, grubler mye og tankene er rotete. Ingen av mine kontakter var her i kveld, siden 3 av 4 var på dagen i dag. Følte det ikke komfortabelt å snakke med den som var med meg i kveld, ikke virket vedkommende så interessert heller. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 timer siden):

Leste nettopp at verdens eldste hund er død. Hun ble 22år og 7mnd. Det er imponerende. Pebbles heter hun, en liten søt toy fox terrier. Det er godt gjort, håper hun har hatt et fint liv. 

❤️

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

I kveld har jeg vært trist og tom. Det gikk egentlig veldig bra i dag. Helt grei samtale, og føltes som om vi alle spilte på lag. Jeg er stresset over tiden videre, og at det blir verre nå når jeg merker mer, de var forbredt på at det kan bli harde tak. Jeg håper jeg er ferdig med harde tak. 

Surrer litt tanker etter middagen i dag, grubler mye og tankene er rotete. Ingen av mine kontakter var her i kveld, siden 3 av 4 var på dagen i dag. Følte det ikke komfortabelt å snakke med den som var med meg i kveld, ikke virket vedkommende så interessert heller. 

:klem:håper natten og morgendagen blir bedre. Veldig bra at samtalen var bra da :Nikke:

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...