Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles it's a very, very
Mad world, mad world

 

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles it's a very, very
Mad world, mad world

 

 

Den er svært vakker den sangen. Hørte den første gang i en tvserie som gikk for mange år siden. Third watch tror jeg der var. Hadde en "musikktelefon" den gang og kjøpte alle mad world variantene jeg fant av sangen på leting etter. versjonen til Gary jules og Michael Andrews. :daane: 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg var på besøk hos noen som eide den største  boligen i landet. Det jeg ikke hadde fått med meg var at de forventet at gjestene deltok i husarbeidet. :daane: Bare det å vaske gulvet i ett rom tok lenger tid enn å vaske alle rom i et normalt stort hus. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

I natt drømte jeg at jeg var på besøk hos noen som eide den største  boligen i landet. Det jeg ikke hadde fått med meg var at de forventet at gjestene deltok i husarbeidet. :daane: Bare det å vaske gulvet i ett rom tok lenger tid enn å vaske alle rom i et normalt stort hus. 

Største boligen i landet. Er vel slottet? :vetikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sola de said:

Største boligen i landet. Er vel slottet? :vetikke:

Det stemmer! Huset i min drøm  føltes så stort da jeg vasket og det var så stort at jeg kun var i det ene rommet jeg vasket.  I min drøm var det noen arvinger som eide huset og som ikke hadde råd til vaskehjelp så de brukte i stedet gjestene til å vaske huset.

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Det stemmer! Huset i min drøm  føltes så stort da jeg vasket og det var så stort at jeg kun var i det ene rommet jeg vasket.  I min drøm var det noen arvinger som eide huset og som ikke hadde råd til vaskehjelp så de brukte i stedet gjestene til å vaske huset.

Var nok ikke mange som kom tilbake på ny visitt da. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Daryl Dixon said:

Var nok ikke mange som kom tilbake på ny visitt da. :Nikke:

Nei, det tror jeg ikke!  :ler2: Er vel en grunn til at slikt også kun skjedde i drømmen min og ikke skjer i virkeligheten. Kan aldri se for meg at gjestene hadde godtatt dette i virkeligheten,  i hvert fall ikke når man ikke fikk vite om vaskejobben før etter man hadde kommet på besøk. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå våken lenge og hørte på musikk i natt, tenkte dumme tanker og gjorde meg selv bare skikkelig trist og ulykkelig. Vakta gikk mye ut og inn hos meg, til slutt spurte hun om jeg ville være med å gå litt i gangen. Ble med, og gikk nedover, blytunge bein og tungt hjerte. Fokuserte blikket på et tre som lyste opp av ei utelampe, og som blåste i vinden, til jeg ble distrahert og så kun speilbildet vårt. Synes det er stusselig, vil ikke være den som går i pysj og morgenkåpe i gangen, midt på natta, utrøstelig og søvnløs, med en sykepleier som gjør så godt hun kan for å lette stemningen. 

I dag har jeg snakket for første gang med, psykologen på avdelingen. Hilste på henne i går. Hver onsdag skal jeg treffe henne, ganske grei, virker kunnskapsfull. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (26 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke! Er vel en grunn til at slikt også kun skjedde i drømmen min og ikke skjer i virkeligheten. Kan aldri se for meg at gjestene hadde godtatt dette i virkeligheten,  i hvert fall ikke når man ikke fikk vite om vaskejobben før etter man hadde kommet på besøk. 

Hadde snudd i døra. Har nok med eget hus nå som jeg ikke har hushjelp lenger. Godt det var en drøm da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Lå våken lenge og hørte på musikk i natt, tenkte dumme tanker og gjorde meg selv bare skikkelig trist og ulykkelig. Vakta gikk mye ut og inn hos meg, til slutt spurte hun om jeg ville være med å gå litt i gangen. Ble med, og gikk nedover, blytunge bein og tungt hjerte. Fokuserte blikket på et tre som lyste opp av ei utelampe, og som blåste i vinden, til jeg ble distrahert og så kun speilbildet vårt. Synes det er stusselig, vil ikke være den som går i pysj og morgenkåpe i gangen, midt på natta, utrøstelig og søvnløs, med en sykepleier som gjør så godt hun kan for å lette stemningen. 

I dag har jeg snakket for første gang med, psykologen på avdelingen. Hilste på henne i går. Hver onsdag skal jeg treffe henne, ganske grei, virker kunnskapsfull. 

:klem:

Første gang du snakker med psykologen når du har vært der så lenge, er det vanlig? :klo: Godt hun virker ok, kjemien har så mye å si, synes jeg.

Hvordan er formen i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute og plukket to buketter i dag, en med rosa roser, dyp rødlilla georginer, hjertegress og begonia i forskjellige duse pastellfarger (de er så utrolig fine på denne tiden! 😍) pluss litt markjordbærstilker med både bær, blomster og kart. Den andre buketten er bare begonia :Nikke: 

Pluss at jeg har fått konstatert at jeg virkelig må komme i gang med høstopprydding! :ninja:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

:klem:

Første gang du snakker med psykologen når du har vært der så lenge, er det vanlig? :klo: Godt hun virker ok, kjemien har så mye å si, synes jeg.

Hvordan er formen i dag da?

Jeg vet egentlig ikke helt om det er vanlig. Jeg har ikke fått tilbud før nå, og kun om jeg syntes det var greit. Forstod det sånn at psykologen hjelper mer med å forbrede det å klare seg hjemme etter innleggelse og forebyge tilbakefall, med å lære seg tankesett og tenke konstruktivt. Ikke alle snakker med psykologen, ca halvparten bare.

Formen er i grunn håpløs. 

Rumle skrev (24 minutter siden):

Jeg har vært ute og plukket to buketter i dag, en med rosa roser, dyp rødlilla georginer, hjertegress og begonia i forskjellige duse pastellfarger (de er så utrolig fine på denne tiden! 😍) pluss litt markjordbærstilker med både bær, blomster og kart. Den andre buketten er bare begonia :Nikke: 

Pluss at jeg har fått konstatert at jeg virkelig må komme i gang med høstopprydding! :ninja:

Høres fint ut, må skaffe meg sånn hjertegress. Så fint at du fortsatt har så mye i blomst. Har vist vært minusgrader her alt. Hva slags begoniar har du? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Jeg vet egentlig ikke helt om det er vanlig. Jeg har ikke fått tilbud før nå, og kun om jeg syntes det var greit. Forstod det sånn at psykologen hjelper mer med å forbrede det å klare seg hjemme etter innleggelse og forebyge tilbakefall, med å lære seg tankesett og tenke konstruktivt. Ikke alle snakker med psykologen, ca halvparten bare.

Formen er i grunn håpløs. 

Høres fint ut, må skaffe meg sånn hjertegress. Så fint at du fortsatt har så mye i blomst. Har vist vært minusgrader her alt. Hva slags begoniar har du? 

Forstår, håper den bedrer seg ❤️

Bra du får samtaler da i alle fall :Nikke:

Sånne; 

beg_florence_540_x_673.jpg

Bare at jeg har en miks med noen som er oransje og svakt gule også, de er så fine! Har de oppå en hylle så de henger ned i øyehøyde. De trives veldig godt nå sent på høsten :jepp: men det er under tak altså, så de er jo litt beskyttet fra vær og vind.

Er ikke kjempelett å få fine bukett da, så de blir litt rare i vase :ler: men de er fine lell, for fargene er så nydelig sammen!

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (2 minutter siden):

Forstår, håper den bedrer seg ❤️

Bra du får samtaler da i alle fall :Nikke:

Sånne; 

beg_florence_540_x_673.jpg

Bare at jeg har en miks med noen som er oransje og svakt gule også, de er så fine! Har de oppå en hylle så de henger ned i øyehøyde. De trives veldig godt nå sent på høsten :jepp: men det er under tak altså, så de er jo litt beskyttet fra vær og vind.

 

 

De var veldig søte, fin farge. Kan de overvintres? 

Tror jeg hadde noen oransje i fjor, likte de godt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

De var veldig søte, fin farge. Kan de overvintres? 

Tror jeg hadde noen oransje i fjor, likte de godt. 

Ja, det kan de, ikke alltid jeg gjør det da, men har en del år bare tatt inn krukkene og latt de tørke helt ut, så begynt å vanne igjen litt før påske :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert grave de opp og lagre tørt/kaldt/mørkt og, min mor gjorde det med noen skaugumbegoniaer hun hadde i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (1 minutt siden):

Ja, det kan de, ikke alltid jeg gjør det da, men har en del år bare tatt inn krukkene og latt de tørke helt ut, så begynt å vanne igjen litt før påske :Nikke:

Takk for tips. Fint når man kan overvintre. Føler jeg har reddet en plante på en måte. 

Rumle skrev (1 minutt siden):

Kan sikkert grave de opp og lagre tørt/kaldt/mørkt og, min mor gjorde det med noen skaugumbegoniaer hun hadde i mange år.

De har jeg hørt man kan gjøre det med, som en georgineknoll. Men aldri hatt den typen. De er jo veldig fine. Skrive på ønskeliste til våren, eller i boka mi. :idesmil:

Tenkte å gå å prøve å sanke frø fra noen planter jeg har hjemme hvis jeg får dra hjem i helga. Håper jeg har fått løken da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Takk for tips. Fint når man kan overvintre. Føler jeg har reddet en plante på en måte. 

De har jeg hørt man kan gjøre det med, som en georgineknoll. Men aldri hatt den typen. De er jo veldig fine. Skrive på ønskeliste til våren, eller i boka mi. :idesmil:

Tenkte å gå å prøve å sanke frø fra noen planter jeg har hjemme hvis jeg får dra hjem i helga. Håper jeg har fått løken da.

Ja, det er lurt :Nikke: Håper de er kommet! Har du sånn sporingsnummer du kan følge med på?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Ja, det er lurt :Nikke: Håper de er kommet! Har du sånn sporingsnummer du kan følge med på?

Det står den skal komme i morgen, så får tro den gjør det. Er mye så aner jo ikke hvor jeg skal ha alt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Det står den skal komme i morgen, så får tro den gjør det. Er mye så aner jo ikke hvor jeg skal ha alt. 

Lykke til med det :fnise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...