Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Jo takk... :sjenert:

Kjenner meg litt for godt igjen i å ha gått bananas og handlet veldig mye løk :ninja:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 minutter siden):

Kjenner meg litt for godt igjen i å ha gått bananas og handlet veldig mye løk :ninja:

 

Gått bananas på hagesenter og mange ganger. Står og lurer på hvor jeg skal ha det når jeg kommer hjem...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 minutter siden):

Gått bananas på hagesenter og mange ganger. Står og lurer på hvor jeg skal ha det når jeg kommer hjem...

Lett for :ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Denne fikk jeg lyst på!! 

En-julefortelling-9788248929666-498x560.jpg.d80f1674116c4672d5523378744edef8.jpg

Er den ny i år? Hun lager så utrolig flotte illustrasjoner 😍 Kjøp og les høyt for SB i advent? Litt hver dag? :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tanker til DD :klemmer:

@Rumle har du muligheten til å tilføre noe varme (varmeflaske e.l.) for å mykne opp, massere litt på et vis, strekke ut? Om det hjelper i det hele tatt, da?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Titter innom for å si hei :hallo:

Jeg har plantet agurk! Skal de ha pigger når de er ferdige?

:klo:

Hei! :)

pigger på selve agurken mener du? :klo: mener det av og til er litt pigger eller noe som stikker litt i alle fall, på greinene, eller stammene? Men, har ikke sett på selve agurkene? Men, nå har jeg ikke dyrket agurk så mange ganger da, så er ikke sikker :vetikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (2 minutter siden):

Gode tanker til DD :klemmer:

@Rumle har du muligheten til å tilføre noe varme (varmeflaske e.l.) for å mykne opp, massere litt på et vis, strekke ut? Om det hjelper i det hele tatt, da?

Det er dessverre ikke mye som hjelper, massasje kan hjelpe litt, hvis jeg klarer å stresse veldig ned samtidig, får prøve det :nikke: Takk for gode råd uansett :blomst:Hvordan går det med deg? 🙂

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Hei! :)

pigger på selve agurken mener du? :klo: mener det av og til er litt pigger eller noe som stikker litt i alle fall, på greinene, eller stammene? Men, har ikke sett på selve agurkene? Men, nå har jeg ikke dyrket agurk så mange ganger da, så er ikke sikker :vetikke:

Ja, på selve agurken :klo: tror det er noe galt med agurken, kanskje den har grodd for lenge? Får forsøke flere ganger. Gøy å dyrke litt på egenhånd for første gang :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Ja, på selve agurken :klo: tror det er noe galt med agurken, kanskje den har grodd for lenge? Får forsøke flere ganger. Gøy å dyrke litt på egenhånd for første gang :jepp:

Hmm har du prøvd å google?

Veldig gøy å dyrke selv ja, så artig at du har startet med det :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 minutter siden):

Det er dessverre ikke mye som hjelper, massasje kan hjelpe litt, hvis jeg klarer å stresse veldig ned samtidig, får prøve det :nikke: Takk for gode råd uansett :blomst:Hvordan går det med deg? 🙂

 

Forstår, kjedelig situasjon å ikke få gjort så mye med det, håper det går så fint som mulig. Skulle lime inn en klemme-emoji her, men den fungerer ikke. Uansett, klem fra meg.

Jo takk, går fint her, er oppegående og gjør så godt jeg kan, har ingenting å klage på og er glad for det.

Må logge av og finne sengen.

Ønsker dere alle alt godt.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Forstår, kjedelig situasjon å ikke få gjort så mye med det, håper det går så fint som mulig. Skulle lime inn en klemme-emoji her, men den fungerer ikke. Uansett, klem fra meg.

Jo takk, går fint her, er oppegående og gjør så godt jeg kan, har ingenting å klage på og er glad for det.

Må logge av og finne sengen.

Ønsker dere alle alt godt.

Alt godt til deg og :klem:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Hmm har du prøvd å google?

Veldig gøy å dyrke selv ja, så artig at du har startet med det :jepp:

Nei har ikke gjort det enda, har glemt det av litt, må bli noen søk på google ja (nikke-emoji) hahahah klarer ikke lime inn emoji akkurat nå. God natt da, dere.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (8 timer siden):

Har så vondt i ryggen i kveld, blir helt kvalm :sukk:Det kommer til å bli en laaaang natt.  

 

Rumle skrev (8 timer siden):

Det er dessverre ikke mye som hjelper, massasje kan hjelpe litt, hvis jeg klarer å stresse veldig ned samtidig, får prøve det :nikke: Takk for gode råd uansett :blomst:Hvordan går det med deg? 🙂

 

Hvordan går det?? 😟 Har du drevet på for hardt? Fått sovet noe i natt? Anbefaler fortsatt den varmepute dingsen jeg viste til Sola altså. :Nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (8 timer siden):

Titter innom for å si hei :hallo:

Jeg har plantet agurk! Skal de ha pigger når de er ferdige?

:klo:

De jeg hadde i fjor hadde pigger, de kunne man bare ta en klut og gni over så ble piggene borte. Leste at det var en naturlig forsvars greie for agurken.

Dr. Ops skrev (8 timer siden):

Gode tanker til DD :klemmer:

@Rumle har du muligheten til å tilføre noe varme (varmeflaske e.l.) for å mykne opp, massere litt på et vis, strekke ut? Om det hjelper i det hele tatt, da?

:klem:

Hvordan er det med deg og den lille, som sikkert ikke er så bitte liten lenger? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (8 timer siden):

Er den ny i år? Hun lager så utrolig flotte illustrasjoner 😍 Kjøp og les høyt for SB i advent? Litt hver dag? :jepp:

Ja, tror den er ny i år. Oversatt av Erlend Loe. Den ser så fin ut. Hadde vært en fin adventskalender, lese litt hver dag. Husker pappa leste for oss når vi var små, han leste denne historien og, men på litt gammeldags vanskelig engelsk.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mandag tror jeg vekten bikker 10 kg... nå er det veldig nært. Det gruer jeg meg litt til. Nå har jeg spist frokost, og pakket saker og ting til svømming. Er litt regntungt i dag, passer bra med litt varmt vann da, så man får opp grunnvarmen i kroppen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...