Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, supernova_87 said:

❤️ Aw, deltar litt sporadisk. Jeg har alltid så lett følt meg påtrengende i folk sin dagbok, og vet ikke helt hva som er kutymen egentlig. Typisk meg, alltid redd for å være i veien :ler: 

  Reveal hidden contents

(Jeg er Rainstorm, om du husker meg igjen. Skulle egentlig slette meg herfra, og byttet bare til et random navn, med feil årstall og alt, men så fant jeg ut at jeg skulle bli likevel, og nå er jeg stuck med dette fordi jeg ikke fikk bytte tilbake, oops)

Jeg skal ta tipset ditt, og så får du høre hva jeg syntes i desember når jeg leser den! Jeg er på utkikk etter alt som kan gi små gleder i hverdagen. Trengs det når så mye er tungt. ❤️ 

Husker absolutt deg! Bra du ikke slettet deg! Liker innleggene dine! 

Ja, jeg også liker alt som kan gi små gleder i hverdagen. Selv er jeg en som ikke liker at det blir mørkt og kaldt. Og da er det godt å ha julegleder som gjør tiden litt varmere. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Jeg blir så nysgjerrig på hva det gamle brukernavnet ditt er jeg sa. :lur:

Det stod i den spoilerboksen :sjenert: :lur:

SVK skrev (4 minutter siden):

Husker absolutt deg! Bra du ikke slettet deg! Liker innleggene dine! 

Ja, jeg også liker alt som kan gi små gleder i hverdagen. Selv er jeg en som ikke liker at det blir mørkt og kaldt. Og da er det godt å ha julegleder som gjør tiden litt varmere. 

❤️ Det er merkelig, føler meg ikke "som meg selv" her inne, med dette andre nicket. 

Og ja, ikke sant! 🥰 I år har jeg fått en helt forelskelse nærmest på høstmørket og regntunge dager. Beklager til alle som hater det. Tror det er noe med at jeg er så dårlig og stort sett er hjemme, og da kan jeg lage det koselig i mørket. Og føler en fredfull og "romantisk" melankoli av regn og vind. Men kulden er litt stress, i dag fikk jeg endelig tak i ved, og det begynner å bli ok varme her endelig etter 3 uker med alt for kaldt, hjelper så på smertene! Trist å tenke på hvordan strømprisene kommer til å påvirke mange. 

Gleder meg til å lese mer her og se alle gode tips til sånne hverdagsgleder. 

Rumle skrev (1 minutt siden):

@supernova_87 Så bra du ikke slettet deg ❤️

❤️ Det gjør meg glad å høre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, supernova_87 said:

 

  Reveal hidden contents

(Jeg er Rainstorm, om du husker meg igjen. Skulle egentlig slette meg herfra, og byttet bare til et random navn, med feil årstall og alt, men så fant jeg ut at jeg skulle bli likevel, og nå er jeg stuck med dette fordi jeg ikke fikk bytte tilbake, oops)

Jeg skal ta tipset ditt, og så får du høre hva jeg syntes i desember når jeg leser den! Jeg er på utkikk etter alt som kan gi små gleder i hverdagen. Trengs det når så mye er tungt. ❤️ 

Glemte å skrive at jeg håper absolutt du sier ifra hva du syntes om boka!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (19 minutter siden):

Det stod i den spoilerboksen :sjenert: :lur:

❤️ Det er merkelig, føler meg ikke "som meg selv" her inne, med dette andre nicket. 

❤️ 

Så surrete jeg er som ikke så det. Men så bra du ble værende da! :klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en greie om å ikke vandre så mye på KG-steder som minner meg om jobb. (For egen del og de jeg hjelper sin del, hjerner må pause). Jobber på sykehus-ish ting. Her inne i denne boken, kan jeg få tanker som er i jobbdelen av hjernen innimellom.. men ikke på noen dum måte. I det hele tatt. Den føles berikende for meg, og oppløftende og nær. Det er.. et stort kompliment. Fra et litt nært og personlig sted inni meg. Ville si det. God natt🙂💙

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sola de Har du vinterkoppen til mummi? Jeg satt å lurte på om jeg ville ha den, har jo skapet fult. Og så ser jeg denne siden...

image.thumb.png.2b1ffdc736061c863481c6f28459b03a.png

 

Og lurer litt på hvorfor de har besøk av denne karen...

 

image.png.5a1b6dc2154c6cd10dc154626fe0949a.png

Har muppetene infiltrert mummidalen??? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 timer siden):

Jeg har en greie om å ikke vandre så mye på KG-steder som minner meg om jobb. (For egen del og de jeg hjelper sin del, hjerner må pause). Jobber på sykehus-ish ting. Her inne i denne boken, kan jeg få tanker som er i jobbdelen av hjernen innimellom.. men ikke på noen dum måte. I det hele tatt. Den føles berikende for meg, og oppløftende og nær. Det er.. et stort kompliment. Fra et litt nært og personlig sted inni meg. Ville si det. God natt🙂💙

Det var gode ord. :klem:

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

@Sola de Har du vinterkoppen til mummi? Jeg satt å lurte på om jeg ville ha den, har jo skapet fult. Og så ser jeg denne siden...

image.thumb.png.2b1ffdc736061c863481c6f28459b03a.png

 

Og lurer litt på hvorfor de har besøk av denne karen...

 

image.png.5a1b6dc2154c6cd10dc154626fe0949a.png

Har muppetene infiltrert mummidalen??? 

Haha kjempebra! 😂😂😂 Vi har den da😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (9 minutter siden):

Haha kjempebra! 😂😂😂 Vi har den da😉

De er fine, jeg har bare måtte satt en stopper. To hyller med mummikopp er nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (41 minutter siden):

De er fine, jeg har bare måtte satt en stopper. To hyller med mummikopp er nok. 

Det skjønner jeg! Vi har endt opp med rulleringssystem.. ut med vinterkoppene snart..😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg i tråden. :hallo: 

Jeg drar hjem for helgen ca kl 14 i dag. Har time med behandler, og gåtur før den tid. Det klør og stikker over overarmer og lår, blir litt smågal av det! :bond:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

God helg i tråden. :hallo: 

Jeg drar hjem for helgen ca kl 14 i dag. Har time med behandler, og gåtur før den tid. Det klør og stikker over overarmer og lår, blir litt smågal av det! :bond:

Håper du får god hjelp med problemene så du får en koselig helg 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 timer siden):

Noen dager bobler det over fra morgen til kveld. :ler:

Det er akkurat det. Liker å tro at det er flere skjeer. Noen dager skuffen helt tom og....

Jeg mistenker at siden det er to menn er det stygt. :ler:

20221013_172509.thumb.jpg.60d4841a741950f4904bd56237aaebf8.jpg

Vakreste tegningen. Hvordan kan man synes den er stygg?!

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Nei, en ansatt her. :Nikke:

Takk!

Slike holdninger er ikke ok.

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

@Sola de Har du vinterkoppen til mummi? Jeg satt å lurte på om jeg ville ha den, har jo skapet fult. Og så ser jeg denne siden...

image.thumb.png.2b1ffdc736061c863481c6f28459b03a.png

 

Og lurer litt på hvorfor de har besøk av denne karen...

 

image.png.5a1b6dc2154c6cd10dc154626fe0949a.png

Har muppetene infiltrert mummidalen??? 

Jeg fikk min i posten i går :rodmer: liker den veldig godt :Nikke: Kjøp den!

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

God helg i tråden. :hallo: 

Jeg drar hjem for helgen ca kl 14 i dag. Har time med behandler, og gåtur før den tid. Det klør og stikker over overarmer og lår, blir litt smågal av det! :bond:

Hurra :hoppendeglad: Blir fint å komme hjem til gutta dine :strix:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki- skrev (3 timer siden):

Kos deg masse hjemme med SB og pus. :)  God helg! 

Det skal jeg! :danser:

Sola de skrev (3 timer siden):

Hurra :hoppendeglad: Blir fint å komme hjem til gutta dine :strix:

:Nikke: Absolutt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...