Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, sant. Man slår vel på seg litt hukommelsestap når man detter ned i det sorte hullet.

Det er nok sånn det er :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
SVK skrev (2 timer siden):

Ja, den er trist. Men den er fin og trist. Anbefaler den absolutt. Både flott historie og veldig fint illustrert. 

Vil legge til at mange av juleklassikerne er både fine og triste. Charles Dickens En julefortelling handler om fattigdom selv om den ender bra til slutt.  Og Piken med svolstikkene handler om en jente som sovner inn i kulden. Alt for trist egentlig. 

Inspirert til å få tak i denne. Leser du den dag for dag i 24 deler? 

Jeg vil også se Spirited! 

Jeg liker så godt denne dagboken, og andre dagbøker her, for dere "småprater" om så mange fine små ting man kan gjøre fint for seg selv, og jeg blir inspirert. Jeg snikleser alltid i denne dagboka (før med annet brukernavn), og selv om det er tunge ting, er det fint. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (8 minutter siden):

Inspirert til å få tak i denne. Leser du den dag for dag i 24 deler? 

Jeg vil også se Spirited! 

Jeg liker så godt denne dagboken, og andre dagbøker her, for dere "småprater" om så mange fine små ting man kan gjøre fint for seg selv, og jeg blir inspirert. Jeg snikleser alltid i denne dagboka (før med annet brukernavn), og selv om det er tunge ting, er det fint. ❤️ 

Trenger ikke føle du snikleser da. Er jo bare koselig om folk vil delta litt, komme med sitt og sine tanker. :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, supernova_87 said:

Inspirert til å få tak i denne. Leser du den dag for dag i 24 deler? 

Anbefaler deg absolutt å kjøpe boka! Det er meningen at man skal lese boka i 24 deler. Men den er alt for god og jeg har alt for dårlig selvdisiplin til at det skjedde. :ler2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Daryl Dixon said:

Fikk beskjed om at tegningen min var stygg! :fnise:

Her på forumet? 

 

2 hours ago, Daryl Dixon said:

 

20221013_172509.thumb.jpg.60d4841a741950f4904bd56237aaebf8.jpg

Jeg syntes den var veldig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (44 minutter siden):

Her på forumet? 

 

Jeg syntes den var veldig fin!

Nei, en ansatt her. :Nikke:

Takk!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Daryl Dixon said:

Nei, en ansatt her. :Nikke:

Hva i all verden!  Hadde hatt litt forståelse om det var en pasient som slet tungt med sosiale antenner, men at en ansatt kan si noe slikt det skjønner jeg ikke kan være greit. Spesielt hvis det er fordi han gir uttrykk for homofobe holdninger, det må det være nulltoleranse for. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 minutter siden):

Hva i all verden!  Hadde hatt litt forståelse om det var en pasient som slet tungt med sosiale antenner, men at en ansatt kan si noe slikt det skjønner jeg ikke kan være greit. Spesielt hvis det er fordi han gir uttrykk for homofobe holdninger, det må det være nulltoleranse for. 

 

Rumle skrev (Akkurat nå):

For en merkelig ting av en ansatt å si? :klo:

Han er en tosk. Sett andre himlet med øynene av han,  så de vet nok om at han ikke er helt god. Er ikke her ofte, sikkert bare en nødløsning. Han er ikke min kontakt i dag. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

 

Han er en tosk. Sett andre himlet med øynene av han,  så de vet nok om at han ikke er helt god. Er ikke her ofte, sikkert bare en nødløsning. Han er ikke min kontakt i dag. 

Høres ikke ut som han burde ha en sånn jobb, jeg også antok med en gang at det var en annen pasient som hadde sagt det, at det faktisk var fra en ansatt er ganske drøyt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Høres ikke ut som han burde ha en sånn jobb, jeg også antok med en gang at det var en annen pasient som hadde sagt det, at det faktisk var fra en ansatt er ganske drøyt.

Noen burde ikke oppholde seg i nærheten av folk i det hele tatt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Rumle said:

Høres ikke ut som han burde ha en sånn jobb, jeg også antok med en gang at det var en annen pasient som hadde sagt det, at det faktisk var fra en ansatt er ganske drøyt.

 

23 minutter siden, Daryl Dixon said:

Noen burde ikke oppholde seg i nærheten av folk i det hele tatt. 

Enig med dere begge!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Da kunne jeg vært hjemme. :jepp:

Ja! :jepp: Har forresten stor tro på katter som terapauter. Ikke bare er de søte og kan koses med, men de overholder også alltid taushetsplikten. Har hatt mange bekjennelser til min brors katt. Vi har en grei deal.  Katten lytter mens han er på fanget mitt og jeg koser. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (Akkurat nå):

Ja! :jepp: Har forresten stor tro på katter som terapauter. Ikke bare er de søte og kan koses med, men de overholder også alltid taushetsplikten. Har hatt mange bekjennelser til min brors katt. Vi har en grei deal.  Katten lytter mens han er på fanget mitt og jeg koser. 

Enig. Men de kan og dømme deg nedenom og hjem med blikket... :overrasket: Hverfall min.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Trenger ikke føle du snikleser da. Er jo bare koselig om folk vil delta litt, komme med sitt og sine tanker. :jepp: 

❤️ Aw, deltar litt sporadisk. Jeg har alltid så lett følt meg påtrengende i folk sin dagbok, og vet ikke helt hva som er kutymen egentlig. Typisk meg, alltid redd for å være i veien :ler: 

Spoiler

(Jeg er Rainstorm, om du husker meg igjen. Skulle egentlig slette meg herfra, og byttet bare til et random navn, med feil årstall og alt, men så fant jeg ut at jeg skulle bli likevel, og nå er jeg stuck med dette fordi jeg ikke fikk bytte tilbake, oops)

SVK skrev (3 timer siden):

Anbefaler deg absolutt å kjøpe boka! Det er meningen at man skal lese boka i 24 deler. Men den er alt for god og jeg har alt for dårlig selvdisiplin til at det skjedde. :ler2:

Jeg skal ta tipset ditt, og så får du høre hva jeg syntes i desember når jeg leser den! Jeg er på utkikk etter alt som kan gi små gleder i hverdagen. Trengs det når så mye er tungt. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (1 minutt siden):

❤️ Aw, deltar litt sporadisk. Jeg har alltid så lett følt meg påtrengende i folk sin dagbok, og vet ikke helt hva som er kutymen egentlig. Typisk meg, alltid redd for å være i veien :ler: 

  Vis skjult innhold

(Jeg er Rainstorm, om du husker meg igjen. Skulle egentlig slette meg herfra, og byttet bare til et random navn, med feil årstall og alt, men så fant jeg ut at jeg skulle bli likevel, og nå er jeg stuck med dette fordi jeg ikke fikk bytte tilbake, oops)

Jeg skal ta tipset ditt, og så får du høre hva jeg syntes i desember når jeg leser den! Jeg er på utkikk etter alt som kan gi små gleder i hverdagen. Trengs det når så mye er tungt. ❤️ 

Jeg blir så nysgjerrig på hva det gamle brukernavnet ditt er jeg sa. :lur:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...