Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Back again. Var kjipt å komme tilbake, det er helt klart, men er jo en boost å få være litt hjemme. Måtte levere en oversikt over alt jeg har spist, og det var godt innafor. 

Var litt trist, så så en film etter kveldsmat, mr.Harrigans phone. Trodde den skulle være bra, begynte bra, men skuffende alt i alt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg gått opp over 9 kg. Snart halvveis. Fått et skjema å fylle ut, ny evaluering i morgen, gikk dårlig sist så gruer meg. Samtale i dag, og skal snart ut å gå trapper igjen. Sånn går nu dagan.

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 timer siden):

Nå har jeg gått opp over 9 kg. Snart halvveis. Fått et skjema å fylle ut, ny evaluering i morgen, gikk dårlig sist så gruer meg. Samtale i dag, og skal snart ut å gå trapper igjen. Sånn går nu dagan.

Det er jo veldig bra, men hvordan føles det for deg? Gikk det bra i dag? 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt på Riket-maraton, ser de to første sesongene på nytt, har ikke sett de på år og dag og det merkes! Er faktisk litt sjokkert over hvor mye jeg har glemt!

Men, den er stadig like bra da :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

Det er jo veldig bra, men hvordan føles det for deg? Gikk det bra i dag? 🙂

Kjenner det noen steder, kjenner det hvis jeg sitter rolig, så er litt motorisk urolig. Prøver å finne stilling hvor jeg ikke merker det. Er litt ubehagelig... Gikk fint i dag, får mye bra tilbakemeldinger, det lover jo godt til evaluering i morgen. Får reise hjem på fredag da hvis alt går greit frem til da. :Nikke: Det synes jeg er godt å tenke på. 

Fått ned noen blomsterløk?

 

Rumle skrev (8 minutter siden):

Jeg har begynt på Riket-maraton, ser de to første sesongene på nytt, har ikke sett de på år og dag og det merkes! Er faktisk litt sjokkert over hvor mye jeg har glemt!

Men, den er stadig like bra da :jepp:

Hvor ser du det? Tror ikke jeg har sett det jeg..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (10 minutter siden):

Du er så flink til å tegne!

Takk, fornøyd med hvordan jeg fikk til skjortene på de to siste. :ler: det kommer seg litt etter litt. Jobber med en edderkopp nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Kjenner det noen steder, kjenner det hvis jeg sitter rolig, så er litt motorisk urolig. Prøver å finne stilling hvor jeg ikke merker det. Er litt ubehagelig... Gikk fint i dag, får mye bra tilbakemeldinger, det lover jo godt til evaluering i morgen. Får reise hjem på fredag da hvis alt går greit frem til da. :Nikke: Det synes jeg er godt å tenke på. 

Fått ned noen blomsterløk?

 

Hvor ser du det? Tror ikke jeg har sett det jeg..

Forstår. Så bra at du kanskje får dra hjem, det er jo en skikkelig bra gulrot da! :jepp:

Ingen blomsterløk plantet her :ninja:

Jeg ser på Viaplay, anbefales! Det er jo helt sprøtt, men veldig bra! :jepp: :ler: Det har kommet en helt ny sesong nå, etter så mange år! Første sesong kom i 94! 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Forstår. Så bra at du kanskje får dra hjem, det er jo en skikkelig bra gulrot da! :jepp:

Ingen blomsterløk plantet her :ninja:

Jeg ser på Viaplay, anbefales! Det er jo helt sprøtt, men veldig bra! :jepp: :ler: Det har kommet en helt ny sesong nå, etter så mange år! Første sesong kom i 94! 

 

I 94 ja, da var jeg 8 år. :ler: Glad for tips,så sjekker det ut. :Nikke: er det norske serie?

Ja, veldig god gulerot. Så håper det går.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

I 94 ja, da var jeg 8 år. :ler: Glad for tips,så sjekker det ut. :Nikke: er det norske serie?

Ja, veldig god gulerot. Så håper det går.

 

Haha ja, da var du definitivt for ung til å se den serien :ler: Den er laget av Lars von Trier og er vel litt av en kultserie etterhvert. Handlingen foregår på Riket i København, altså på Rikshospitalet som kalles Riket/Riget. Der skjer det mye rart kan du tro :ler: Fantastisk serie :Nikke: Men, du må se et par episoder sånn at du kommer skikkelig inn i historien, lover den er bra :jepp: Utrolig mange rare karakterer :ler:

 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Haha ja, da var du definitivt for ung til å se den serien :ler: Den er laget av Lars von Trier og er vel litt av en kultserie etterhvert. Handlingen foregår på Riket i København, altså på Rikshospitalet som kalles Riket/Riget. Der skjer det mye rart kan du tro :ler: Fantastisk serie :Nikke: Men, du må se et par episoder sånn at du kommer inn i historien, lover den er bra :jepp: Utrolig mange rare karakterer :ler:

 

Sykehusserie da? Pleier å være mye rare karakterer i slike serier. Mye rare karakterier på ekte sykehus og når jeg tenker meg om og. 🤔 Danskene er ganske flinke til å lage god tv da.

Så på Chicago hope når jeg var ung, var der jeg fikk legedrømmen fra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Sykehusserie da? Pleier å være mye rare karakterer i slike serier. Mye rare karakterier på ekte sykehus og når jeg tenker meg om og. 🤔 Danskene er ganske flinke til å lage god tv da.

Så på Chicago hope når jeg var ung, var der jeg fikk legedrømmen fra. 

Sykehusserie ja kanskje, men absolutt ikke noe som ligner på Chicago Hope og lign :ler: Nei, den må bare sees :Nikke:

Likte Chicago Hope veldig godt jeg og altså :jepp: men, dette er noe helt annet.

Endret av Rumle
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Sykehusserie ja kanskje, men absolutt ikke noe som ligner på Chicago Hope og lign :ler: Nei, den må bare sees :Nikke:

Likte Chicago Hope veldig godt jeg og altså :jepp: men, dette er noe helt annet.

Da skal jeg det. :Nikke: Kun sett en episode av House of Dragon i dag, ellers ikke sett på en skjerm i dag faktisk. Da kan jeg unne meg litt skjermtid i morgen, med litt dansk serie. :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Da skal jeg det. :Nikke: Kun sett en episode av House of Dragon i dag, ellers ikke sett på en skjerm i dag faktisk. Da kan jeg unne meg litt skjermtid i morgen, med litt dansk serie. :jepp:

God ide :jepp: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (14 minutter siden):

God ide :jepp: 

Satte på 1. episode nå, tror ikke jeg får sove lell, så kan like gjerne se på. :Nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rumle said:

Første sesong kom i 94! 

 

Var liten guttunge da og var helt uinteressert i sport. Men jeg elsket fakler!

Fakkelstafetten_Kristin_Haakon.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Satte på 1. episode nå, tror ikke jeg får sove lell, så kan like gjerne se på. :Nikke:

Ja? Hva synes du? :ler:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Var liten guttunge da og var helt uinteressert i sport. Men jeg elsket fakler!

Fakkelstafetten_Kristin_Haakon.jpg

Lillehammer! Det var gøy! :jepp:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...