Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Er det portvin? 

Nei men serveres litt i same øyemed. Til dessert. Derfor jeg kom på den. Sliter med portvin selv så foretrekker eiswein😍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ja, teste denne alkohol og melkeblandingen. Mulig vi blir helt canacas på slutten av kvelden. 

Høres ut som vi kan regne med det :ler: spesielt nå når vi skal smake eiswein og! :kristin:

 

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Anbefaler eiswein😍

Dette må prøves :jepp:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Nei men serveres litt i same øyemed. Til dessert. Derfor jeg kom på den. Sliter med portvin selv så foretrekker eiswein😍

Aha, skjønner. Takk for tips!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Høres ut som vi kan regne med det :ler: spesielt nå når vi skal smake eiswein og! :kristin:

 

Dette må prøves :jepp:

Det blir en fin kveld!! Gleder meg!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Høres ut som vi kan regne med det :ler: spesielt nå når vi skal smake eiswein og! :kristin:

 

Dette må prøves :jepp:

Si fra. Jeg kommer😂🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alarmen gikk i natt. Jeg for opp og ut for å slå av, og da stod jeg der og lurte på hvor alarmen ble utløst. Hadde grabba med telefonen da jeg løp, og ringte SB for å vekke han, følte ikke for å gå igjennom huset igjen da, tilfelle. Ringte 4 ganger uten svar, han lå da ved siden av meg når jeg løp. Gjorde han ikke? 😱😱 Så gikk jeg nermere soverommet og ropte navnet hans 4 ganger høyt før jeg fikk reaksjon. Alle tanker som løp igjennom hodet mitt altså... Ble så lettet. Var heldigvis bare at magneten på dørkarmen var litt løs og beveget seg litt ut av posisjon, men jeg ble faktisk redd. Så redd at jeg følte mellomgulvet ramlet ut, og ble så svimmel når han endelig svarte. Da var klokken 2. Vi sovnet igjen, og kl 06.30 våknet jeg av at jeg ropte på han igjen. Drømte da at han kjørte bil med henger, og at min bil hang fast og jeg hang halveis ut i fart! Da våknet han med en gang. Så skikkelig rope natt på meg.  :sjenert:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Alarmen gikk i natt. Jeg for opp og ut for å slå av, og da stod jeg der og lurte på hvor alarmen ble utløst. Hadde grabba med telefonen da jeg løp, og ringte SB for å vekke han, følte ikke for å gå igjennom huset igjen da, tilfelle. Ringte 4 ganger uten svar, han lå da ved siden av meg når jeg løp. Gjorde han ikke? 😱😱 Så gikk jeg nermere soverommet og ropte navnet hans 4 ganger høyt før jeg fikk reaksjon. Alle tanker som løp igjennom hodet mitt altså... Ble så lettet. Var heldigvis bare at magneten på dørkarmen var litt løs og beveget seg litt ut av posisjon, men jeg ble faktisk redd. Så redd at jeg følte mellomgulvet ramlet ut, og ble så svimmel når han endelig svarte. Da var klokken 2. Vi sovnet igjen, og kl 06.30 våknet jeg av at jeg ropte på han igjen. Drømte da at han kjørte bil med henger, og at min bil hang fast og jeg hang halveis ut i fart! Da våknet han med en gang. Så skikkelig rope natt på meg.  :sjenert:

Huff, så ekkelt! Har hatt sånne rare drømmer og ropt/hevet stemmen i søvne. Takk og lov for at jeg da har vært alene 🤭 Har du også livlige drømmer? Mine føles så ekte noen ganger.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besina skrev (44 minutter siden):

Huff, så ekkelt! Har hatt sånne rare drømmer og ropt/hevet stemmen i søvne. Takk og lov for at jeg da har vært alene 🤭 Har du også livlige drømmer? Mine føles så ekte noen ganger.

Har mye mareritt og mye livlige drømmer, husker de godt og ofte. Mye gjentagende drømmer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Alarmen gikk i natt. Jeg for opp og ut for å slå av, og da stod jeg der og lurte på hvor alarmen ble utløst. Hadde grabba med telefonen da jeg løp, og ringte SB for å vekke han, følte ikke for å gå igjennom huset igjen da, tilfelle. Ringte 4 ganger uten svar, han lå da ved siden av meg når jeg løp. Gjorde han ikke? 😱😱 Så gikk jeg nermere soverommet og ropte navnet hans 4 ganger høyt før jeg fikk reaksjon. Alle tanker som løp igjennom hodet mitt altså... Ble så lettet. Var heldigvis bare at magneten på dørkarmen var litt løs og beveget seg litt ut av posisjon, men jeg ble faktisk redd. Så redd at jeg følte mellomgulvet ramlet ut, og ble så svimmel når han endelig svarte. Da var klokken 2. Vi sovnet igjen, og kl 06.30 våknet jeg av at jeg ropte på han igjen. Drømte da at han kjørte bil med henger, og at min bil hang fast og jeg hang halveis ut i fart! Da våknet han med en gang. Så skikkelig rope natt på meg.  :sjenert:

Uff, så ubehagelig, forstår godt du fikk panikk når han ikke svarte! 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (24 minutter siden):

Uff, så ubehagelig, forstår godt du fikk panikk når han ikke svarte! 

All true crime kom som et gigantisk flash back! The gay golden state killer har kommet!

Alarmen gikk jo, og alarmselskapet ga ikke lyd fra seg. Merkelig, de så jo sikkert det samme som oss, at det ikke var innbrudd, men feil på sensor. Litt rart de ikke tok kontakt på noen måter da. Uansett, glad jeg ikke var alene hjemme. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

All true crime kom som et gigantisk flash back! The gay golden state killer har kommet!

Alarmen gikk jo, og alarmselskapet ga ikke lyd fra seg. Merkelig, de så jo sikkert det samme som oss, at det ikke var innbrudd, men feil på sensor. Litt rart de ikke tok kontakt på noen måter da. Uansett, glad jeg ikke var alene hjemme. 

:haar:

Hmm det var jo kjemperart? Kanskje kontakte de å spørre hvorfor? I tilfelle det er en feil eller noe på systemet? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

:haar:

Hmm det var jo kjemperart? Kanskje kontakte de å spørre hvorfor? I tilfelle det er en feil eller noe på systemet? 

SB skulle ringe de i morgen. Kunne vært greit med litt service på systemet uansett, så får høre med dem. 

Med tenk hvor tungt noen kan sove da! Gjennom sin egen snork, alarm, telefon og roping! Så godt sover ikke jeg hverfall. :riste: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

SB skulle ringe de i morgen. Kunne vært greit med litt service på systemet uansett, så får høre med dem. 

Med tenk hvor tungt noen kan sove da! Gjennom sin egen snork, alarm, telefon og roping! Så godt sover ikke jeg hverfall. :riste: 

Ja, det får en si! Sover han alltid så tungt?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, det får en si! Sover han alltid så tungt?

 

Tror det. Litt heldig. Håper nå hverfall han hører om det er brannalarm da.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Tror det. Litt heldig. Håper nå hverfall han hører om det er brannalarm da.

Ja, sikkert lurt å ha en alarm veldig nært soverommet i alle fall? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, sikkert lurt å ha en alarm veldig nært soverommet i alle fall? 

Har en på de fleste soverom, seriekoblet, så da blir det hverfall lyd! 

:link:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Har en på de fleste soverom, seriekoblet, så da blir det hverfall lyd! 

:link:

Det er jo bra :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...