Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Kjøpt inn høstens første pakke med Rett i koppen sjokoladedrikk. Begynner å bli kaldt og da er det greit å ha en pakke klar. 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SVK skrev (3 minutter siden):

Jo. Det var da Obama roastet han! Obama hadde i hvert fall ikke spurt Donald Trump på forhånd, det var payback for alt Donald hadde sagt om Obama. Obama er ikke spesielt drøy, handler mer om hvor hårsår Donald var. For Donald hadde sagt veldig mye drøyere ting om Obama. 

 

Ahh jeg hadde helt glemt at det var Obama! Sånn type roast kan jeg like :Nikke:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Kjøpt inn høstens første pose med Rett i koppen sjokoladedrikk. Begynner å bli kaldt og da er det greit å ha en pakke klar. 

Det har jeg faktisk kjøpt inn i år også, bare at jeg har kjøpt Regia og jeg tar en t-skje pulverkaffe i, da blir den ganske god :Nikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle said:

Det har jeg faktisk kjøpt inn i år også, bare at jeg har kjøpt Regia og jeg tar en t-skje pulverkaffe i, da blir den ganske god :Nikke:

Var faktisk usikker på om jeg skulle kjøpe Toro sin Rett i koppen eller Freia sin Regia. Husket ikke hvem jeg likte best eller om jeg smakte forskjell på dem.  Det å blande med litt pulverkaffe var lurt! Liker komboen sjokolade og kasse så det skal jeg prøve!

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Var faktisk usikker på om jeg skulle kjøpe Toro sin Rett i koppen eller Freia sin Regia. Husket ikke hvem jeg likte best.  Det å blande med litt pulverkaffe var lurt! Liker komboen sjokolade og kasse så det skal jeg prøve!

Ja, prøv det, veldig godt, bare ikke ta for mye i :)

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

Ja, prøv det, veldig godt, bare ikke ta for mye i :)

Takk, skal teste meg litt frem. Tror jeg skrev i fjor om da jeg testet med salt i kakaoen og tok for mye der. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (Akkurat nå):

Takk, skal teste meg litt frem. Tror jeg skrev i fjor om da jeg testet med salt i kakaoen og tok for mye der. 

Ja, viktig å finne rett balanse :jepp:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Fikk du sett noe av den nye Kim Wall dokumentaren forresten?

Så halve, skal se ferdig i dag. :Nikke: 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 timer siden):

Tror de ofte ikke ønsker å si hva som er off limit, for å få roastene til å virke drøyere enn de faktisk er. Når publikum vet hvor grensene går så tar det jo litt av brodden vekk. Men i mitt hode så må man ha en avtale om hva som kan spøkes med og ikke spøkes med når man roaster folk man ikke kjenner personlig og når det gjøres på TV.  Hvis ikke setter man komikeren og offeret i en svært vanskelig posisjon. Dette skal jo være underholdning og ikke mobbing. 

For der er det i bunn og grunn en hyllest egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner på litt prikking nesten, på overarmen og lår. Blir automatisk sittende å stryke og massere, litt ømt. Fikk bekreftet det jeg fryktet det var, begynner å legge på meg mer kjennbart. 😫😫 Viste det kom, men så ubehagelig følelse. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (11 timer siden):

Var faktisk usikker på om jeg skulle kjøpe Toro sin Rett i koppen eller Freia sin Regia. Husket ikke hvem jeg likte best eller om jeg smakte forskjell på dem.  Det å blande med litt pulverkaffe var lurt! Liker komboen sjokolade og kasse så det skal jeg prøve!

Regia sin er best!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært trappetroll i dag, med kontakten. Får lov å ta korte økter og bruke muskler litt lett nå. Så da har vi gått trapper opp og ned i rolig tempo. Blitt lovet litt mer bevegelse, kontrolert og rolig. Men måtte arrestere han litt, var ikke alt om muskler og å bygge muskler han kunne, så sa måtte jeg kverulere, og jeg vant. Har faktisk vært veldig muskuløs en gang i tiden jeg og, og det kom ikke av seg selv. I morgen skal jeg svømme igjen, så torsdag er en dag som går fort. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (9 minutter siden):

Var den bra?

Foreløbig mye om han og hva han har gjort før, de han jobbet med og sånn, hvordan de takler mistanken mot han, ikke fått sett resten. Tenkte å se nå. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Foreløbig mye om han og hva han har gjort før, de han jobbet med og sånn, hvordan de takler mistanken mot han, ikke fått sett resten. Tenkte å se nå. 

Ok. Skal få sett den jeg og :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Daryl Dixon said:

For der er det i bunn og grunn en hyllest egentlig? 

Jepp, er jo som regel hedersgjesten som roastes.

4 hours ago, Sola de said:

Regia sin er best!

Jeg skal kjøpe inn den neste gang og sammenligne. Får lage to kopper samtidig. :arwen:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (48 minutter siden):

Ok. Skal få sett den jeg og :jepp:

Det er så rart, de har så ufokuser blury bilde på ei jente, ei med krøllete hår. Ser jo ansiktet hennes, så er ikke for at hun ikke skal identifiseres. Alle andres fjes er tydelige.

Endret av Daryl Dixon
...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...